mk2 swap na afn - ecu-immo-cz

Tutaj piszemy o problemach związanych tylko z elektryką

Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP

Awatar użytkownika
marepako
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 187
Rejestracja: pt sie 12, 2005 17:52
Lokalizacja: Ostróda
Kontakt:

mk2 swap na afn - ecu-immo-cz

Post autor: marepako » wt paź 22, 2013 20:41

Panowie potrzebne mi pinout'y sterownika do afn i immo z mk3. Trochę natrzodziłem przy swapie. Wszystko poskładałem w kupę przekręcam zapłon- nie grzeje świec. Trzepałem, sprawdzałem skupiając się na grzaniu świec a wygląda na to, że immo blokuje ponieważ na włączonym zapłonie zero napięcia na elektrozaworze pompy. Trochę się wkurzyłem bo nigdy z czymś takim problemu nie miałem tym bardziej, że przed rozbiórką odpalałem dawcę i nie było żadnych problemów. Siedziałem, myślałem i przypomniałem sobie, że przecież miałem centralny zamek... Odcinałem z którejś pętli splot do czarnego z IMMO- linię z immo chyba do D4 zlutowałem nie myśląc czy może być coś źle. Wygląda na to, że nie idzie prąd na immo ale nie chce przesądzać bo już nie miałem siły siedzieć i sprawdzać bo do tego wszystkiego padł laptop a tam wszelkie schematy, programy, itd. Idąc na łatwiznę wziąłem w ręce LAUNCH'a myśląc, że podepnę się pod obd i zobaczę co słychać, OBD miałem jeszcze w pętli od klimy, odciąłem, wziąłem na krótko plus i minus, odchylam centralkę żeby wpiąć wtyk a tam brak lini... porażka... Teraz pytanie- czy centralny odcina w jakiś sposób immo? (tak jak np w renault) Rozpiskę CE2 mam ale pod silniki do 92- ma ktoś może rozpiskę tyłu wtyków od A1 do X z TDI?


One Man Crew

Awatar użytkownika
marepako
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 187
Rejestracja: pt sie 12, 2005 17:52
Lokalizacja: Ostróda
Kontakt:

mk2 swap na afn - ecu-immo-cz

Post autor: marepako » śr paź 23, 2013 18:53

Winny odnaleziony. Po przemierzeniu pinów sterownika okazało się, że nie miałem napięcia na pinach 23, 45, 68. Odpowiada za nie główny przekaźnik (sterownika-poz.3). Po przemierzeniu przodu i sprawdzeniu przekaźnika wychodziło, że z tej strony wszystko ok. Cały bałagan wprowadził upalony styk na pętli silnika do centralki: G1/10. Linię k odnalazłem na J362 czyli na immo ( w wersji z immo przelatuje przez immo i dalej na centralkę).


One Man Crew

ODPOWIEDZ

Wróć do „Elektryka”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 40 gości