MK3 Brak jednego światła mijania

Tutaj piszemy o problemach związanych tylko z elektryką

Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP

noomercy
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 118
Rejestracja: wt sty 27, 2009 23:59
Lokalizacja: w-wo

MK3 Brak jednego światła mijania

Post autor: noomercy » pn lip 29, 2013 13:08

koledzy co to moze byc, długie są w lampie, brakuje zasilania na mijania , żarówka spalona. W drugiej lampie jest wszystko ok. Pozdrawiam



Awatar użytkownika
skaktus
Mirafioli
Mirafioli
Posty: 3125
Rejestracja: pt lis 30, 2007 21:38
Lokalizacja: Nysa

MK3 Brak jednego światła mijania

Post autor: skaktus » pn lip 29, 2013 15:29

noomercy pisze:koledzy co to moze byc, długie są w lampie, brakuje zasilania na mijania , żarówka spalona. W drugiej lampie jest wszystko ok. Pozdrawiam
Spalona żarówka = brak świateł, to chyba logiczne.



noomercy
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 118
Rejestracja: wt sty 27, 2009 23:59
Lokalizacja: w-wo

MK3 Brak jednego światła mijania

Post autor: noomercy » pn lip 29, 2013 17:01

jakby tak bylo to bym nie pisal. zarówka spalona ale i tak nie ma napiecia w kablu wiec cos jeszcze jest nie tak. nic daje wymiana zarowki bo i tak nie swieci. wiec pytanie co moglo pojsc? Czy wymienic lampe całą czy coś innego szukać. Szkoda bo mialem fajne zaróweczki i lipa. pozdrawiam



Awatar użytkownika
Zico63b
Mistrz KieroVWnicy
Mistrz KieroVWnicy
Posty: 4241
Rejestracja: pt cze 06, 2008 21:45
Lokalizacja: Bielsko-Biała

MK3 Brak jednego światła mijania

Post autor: Zico63b » pn lip 29, 2013 23:49

No, ale wie Kolega ze każda z żarówek reflektorów i każde jej włókno z osobna ma swój własny BEZPIECZNIK? Spalenie bezpiecznika włókna mijania w prawej lampie NIE POWODUJE zgaśnięcia lewej lampy.
Więc do rzeczy: bezpiecznik. Prawdopodobnie nastąpiło spalenie tej cudownej żarówki w taki sposób, że spowodowało zwarcie i przepalenie bezpiecznika, zdarza się. :bigok:



noomercy
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 118
Rejestracja: wt sty 27, 2009 23:59
Lokalizacja: w-wo

Re: MK3 Brak jednego światła mijania

Post autor: noomercy » wt lip 30, 2013 23:37

Zico63b pisze:No, ale wie Kolega ze każda z żarówek reflektorów i każde jej włókno z osobna ma swój własny BEZPIECZNIK? Spalenie bezpiecznika włókna mijania w prawej lampie NIE POWODUJE zgaśnięcia lewej lampy.
Więc do rzeczy: bezpiecznik. Prawdopodobnie nastąpiło spalenie tej cudownej żarówki w taki sposób, że spowodowało zwarcie i przepalenie bezpiecznika, zdarza się. :bigok:

myslalem ze sa razem na jednym bezpieczniku ale miales racje. pozdro



Awatar użytkownika
jhosef
_
_
Posty: 9338
Rejestracja: czw lis 16, 2006 21:12
Lokalizacja: Gdańsk
Kontakt:

MK3 Brak jednego światła mijania

Post autor: jhosef » śr lip 31, 2013 11:04

Praktycznie w każdym aucie przednie światła mają odseparowany bezpiecznik ze wzgledów bezpieczeństwa. Nie byłoby miło jakby przepalenie jednego ze świateł kończyło się całkowitym zaciemnieniem.



ODPOWIEDZ

Wróć do „Elektryka”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 17 gości