problem z czujnikiem deszczu

Tutaj piszemy o problemach związanych tylko z elektryką

Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP

oneblood22
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 378
Rejestracja: wt lis 20, 2012 00:40
Lokalizacja: lodz

problem z czujnikiem deszczu

Post autor: oneblood22 » śr lis 28, 2012 19:51

Witam czy ktos mi moze powiedziec jak powinno byc ustawienie manetki zeby zdaiala czujnik? wyczytalem ze niby manetka 1 do gory i ten sptryczek na srodku? bo jesli tak to nie dzial bo wycieraczki chodzia nawet jak nie pada :(



muszkatobiasz
VWGolf.pl Killer
VWGolf.pl Killer
Posty: 2621
Rejestracja: pn lis 05, 2012 00:35
Lokalizacja: Oborniki wlkp.

problem z czujnikiem deszczu

Post autor: muszkatobiasz » śr lis 28, 2012 20:11

Włączasz pstryczek na 1 od strony 0 i załączasz pierwszy raz wycieraczki recznie a potem juz samo startuje tak jest żeby zima jak szyba zamarznieta nie uszkodzic przymarznietych wycieraczek! zrób tak jak pisze a potem polej na szybe wode nad lusterkiem powino ruszyć!



oneblood22
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 378
Rejestracja: wt lis 20, 2012 00:40
Lokalizacja: lodz

problem z czujnikiem deszczu

Post autor: oneblood22 » śr lis 28, 2012 20:17

poczekaj, czyli wystarczy ze przesune manetke z pozycji 0 o 1 do gory? i to wszystko? a ten pstryczek na manetce ja ma byc ustawiony?



muszkatobiasz
VWGolf.pl Killer
VWGolf.pl Killer
Posty: 2621
Rejestracja: pn lis 05, 2012 00:35
Lokalizacja: Oborniki wlkp.

problem z czujnikiem deszczu

Post autor: muszkatobiasz » śr lis 28, 2012 20:29

Pstryczek na śrotku tylko każdym razem jak auto odpalasz musisz uruchomic dzwignie na 1



oneblood22
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 378
Rejestracja: wt lis 20, 2012 00:40
Lokalizacja: lodz

problem z czujnikiem deszczu

Post autor: oneblood22 » śr lis 28, 2012 20:46

a wiec tak, nawet nie musialem polewac czyby woda wycieraczki regolarnie pracuja na 9s ( 1 do gory pstryczek na srodku) oczywiscie szyba jest sucha ? skoro jest sucha nie powinna chyba pracowac? pstryczek jak jest na zero to co jakis 23s regolarnie jest praca, pstryczek w pozycji 1 ok 16s



muszkatobiasz
VWGolf.pl Killer
VWGolf.pl Killer
Posty: 2621
Rejestracja: pn lis 05, 2012 00:35
Lokalizacja: Oborniki wlkp.

problem z czujnikiem deszczu

Post autor: muszkatobiasz » śr lis 28, 2012 20:53

a niemasz pstryczka w lusterku?



oneblood22
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 378
Rejestracja: wt lis 20, 2012 00:40
Lokalizacja: lodz

problem z czujnikiem deszczu

Post autor: oneblood22 » śr lis 28, 2012 20:56

nic takiego nie zauwazylem w ktorym miejscu? czy to moze bys wina okablowania moze cos zle podlaczone jest lub wina wlasnie lusterka? ogolnie szyba byla wymieniana ale dzis bylem w auto szybach i powiedzieli mi ze czujnik jest(czyli ten silikon) a mimo tego nie dziala :(



Awatar użytkownika
Qto
_
_
Posty: 19239
Rejestracja: pt wrz 01, 2006 19:14
Lokalizacja: Guadalajara
Auto: MK 4
Silnik: ASZ
Kontakt:

problem z czujnikiem deszczu

Post autor: Qto » śr lis 28, 2012 21:02

oneblood22, nie piszemy posta pod postem...i dlaczego w dziale "Mechanika" ?

Co do usterki, wcześniej czujnik działał poprawnie ?



muszkatobiasz
VWGolf.pl Killer
VWGolf.pl Killer
Posty: 2621
Rejestracja: pn lis 05, 2012 00:35
Lokalizacja: Oborniki wlkp.

problem z czujnikiem deszczu

Post autor: muszkatobiasz » śr lis 28, 2012 21:03

A szybe masz taka do czujnika deszczu czy zwykła? sprawdz przy lusterku czujnik jak jest przymocowany i czy kabli nieuszkodzili przy wymianie!



oneblood22
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 378
Rejestracja: wt lis 20, 2012 00:40
Lokalizacja: lodz

Re: problem z czujnikiem deszczu

Post autor: oneblood22 » śr lis 28, 2012 21:21

Qto pisze:oneblood22, nie piszemy posta pod postem...i dlaczego w dziale "Mechanika" ?

Co do usterki, wcześniej czujnik działał poprawnie ?
Sorki tak jakos, a co do czujnika to nie dzialal od momentu zakupu a przed nawet nie wiem chyba tak



szczyku

Odp: problem z czujnikiem deszczu

Post autor: szczyku » śr lis 28, 2012 21:56

Manetka 1 do gory, a pstryczek na manetce w obojetnie jakiej pozycji, u mnie czujnik deszczu dziala na kazdej pozycji pstryczka.

Manetke zostawiam zawsze na swojej pozycji (czyli 1-wszej), po odpaleniu auta po prostu przestawiam pstryczek na manetce (obojetnie w jakim kierunku) i juz sensor deszczu dziala.



oneblood22
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 378
Rejestracja: wt lis 20, 2012 00:40
Lokalizacja: lodz

problem z czujnikiem deszczu

Post autor: oneblood22 » śr lis 28, 2012 22:27

szyba jest z czujnikiem, moze cos z tymi kabelkami nie tak ale wygladaja chyba ok...lusterko dziwnie wyglada nie wiem czy to moze byc przyczyna?
szczyku czyli jak jest sucha szyba to nie bedzie dzaialac?



szczyku

Odp: Re: problem z czujnikiem deszczu

Post autor: szczyku » śr lis 28, 2012 22:50

oneblood22 pisze: szczyku czyli jak jest sucha szyba to nie bedzie dzaialac?
Nie bedzie i nie zadziala.



oneblood22
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 378
Rejestracja: wt lis 20, 2012 00:40
Lokalizacja: lodz

problem z czujnikiem deszczu

Post autor: oneblood22 » śr lis 28, 2012 22:55

to u mnie nie dziala :( bo ja ustawie manetke 1 do gory i sptryczek obojetnie jak to wycieraczki caly czas pracuja nie wiem co moze byc powodem moze to lusterko
Wszytko dziala, wystarczylo zmienic przekaznik na 603:) dzieki wszystkim za rady
Ostatnio zmieniony wt lut 05, 2013 19:06 przez oneblood22, łącznie zmieniany 1 raz.



ODPOWIEDZ

Wróć do „Elektryka”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Google [Bot] i 16 gości