Tykający przekaźnik 167

Tutaj piszemy o problemach związanych tylko z elektryką

Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP

Awatar użytkownika
KoguT
I am the Stig
I am the Stig
Posty: 2048
Rejestracja: wt lis 14, 2006 21:07
Lokalizacja: Dębica
Auto: VW Golf MK4 Cabrio
Silnik: ABF
Kontakt:

Tykający przekaźnik 167

Post autor: KoguT » czw maja 03, 2012 12:52

Panowie szukałęm szukałęm i znalazłem kilka tematów o tym ale w żadnym nie znalazłem niczego pomocnego więc zakładam nowy.


A mianowicie.

Świerzo po swapie na 2.0 ABA

Po przekręceniu kluczyka na zapłon zaczyna mi cykać przekaźnik 167 od pompy paliwa. W momencie kiedy odpalam samochód przestaje cykać i auto odpala normalnie.
Dzisiaj podczas rozpędzania poczułem kilka takich jak by szarpnięć. Może być coś z tym przekaźnikiem że odcina pompę?
Pompa jest wymieniona na 3bary.

Czasami zdarza się że cyknie 2 razy i przestaje, czasami trzy, cztery... Ale najczęściej cyka cały czas.
Przekaźnik podmieniałem na inny i dalej to samo.

Gdzie szukać przyczyny?



Awatar użytkownika
Qto
_
_
Posty: 19378
Rejestracja: pt wrz 01, 2006 19:14
Lokalizacja: Guadalajara
Auto: MK 4
Silnik: ASZ
Kontakt:

Tykający przekaźnik 167

Post autor: Qto » czw maja 03, 2012 13:27

Zasilanie cewki przekaźnika to +12V po stacyjce na styk 86....i masa z pinu 6 sterownika silnika na styk 85. Obadaj czy to ECU powoduje cykanie przekaźnika...czy może gdzieś jest zaśniedziały styk czy coś.



jeryk10
VWGolf.pl Killer
VWGolf.pl Killer
Posty: 2745
Rejestracja: śr maja 27, 2009 22:31
Lokalizacja: pomorskie

Tykający przekaźnik 167

Post autor: jeryk10 » pt maja 04, 2012 07:32

sprawdź dokładnie czy masz wszystkie masy sterownika silnika


Swap instalacji z grupy VAG .

Posiadam schematy elektryczne 1.8 T AUM,AUQ,AGU,APP,BAM,AWT
1.9 TDI ASV,AHF,ALH,AWX,ATD
Posiadam przerobione instalacje od 1,8T AGU,AUM do MK2,MK3
Posiadam na sprzedaż kompletna instalacje do R32

Awatar użytkownika
KoguT
I am the Stig
I am the Stig
Posty: 2048
Rejestracja: wt lis 14, 2006 21:07
Lokalizacja: Dębica
Auto: VW Golf MK4 Cabrio
Silnik: ABF
Kontakt:

Tykający przekaźnik 167

Post autor: KoguT » sob maja 05, 2012 14:37

przekaźnik przestaje tykać jak odłączam czujnik położenia wału



johnynl
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 2
Rejestracja: sob lis 09, 2019 20:54

Re: Tykający przekaźnik 167

Post autor: johnynl » sob lis 09, 2019 21:14

Witam,
Mam ten sam problem co tu opisany,czy jest tu jeszcze ktoś kto mógłby podrzucić jakiś pomysł jak to rozwiązać, albo co może być przyczyną.



johnynl
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 2
Rejestracja: sob lis 09, 2019 20:54

Re: Tykający przekaźnik 167

Post autor: johnynl » pt gru 27, 2019 09:26

Przetarte kebelki z czujnika położenia wału



ODPOWIEDZ

Wróć do „Elektryka”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Google Adsense [Bot] i 31 gości