jak podłączyć obrotomierz z silnika mk3

Tutaj piszemy o problemach związanych tylko z elektryką

Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP

Awatar użytkownika
zielu
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 5218
Rejestracja: ndz sie 29, 2004 21:24
Lokalizacja: Wieluń
Kontakt:

jak podłączyć obrotomierz z silnika mk3

Post autor: zielu » wt lis 02, 2010 16:42

podłączone obrotomierz działa :)

ale mam jeszcze pytanie dodatkowe... czy obrotomierz z tego modułu może przekłamywać trochę :?:
bo ogólnie trzyma mi obroty około 1000 na wskazówce, jak włączę wskazywanie na wyświetlaczu to trzyma tak 960, po włączeniu świateł 960-900
a ten silnik książkowo na jałowym powinien trzymać obroty około 8tys.


Obrazek

Awatar użytkownika
edzio
Lord GTI
Lord GTI
Posty: 3937
Rejestracja: pt cze 27, 2008 01:00

jak podłączyć obrotomierz z silnika mk3

Post autor: edzio » wt lis 02, 2010 23:50

zielu pisze:książkowo na jałowym powinien trzymać obroty około 8tys.
bardzo wysoko :smoke:



Awatar użytkownika
zielu
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 5218
Rejestracja: ndz sie 29, 2004 21:24
Lokalizacja: Wieluń
Kontakt:

jak podłączyć obrotomierz z silnika mk3

Post autor: zielu » śr lis 03, 2010 00:00

800 miało być :jezor:

ale co z przekłamaniami :?: mogą być czy to raczej gdzie indziej problem ze wynoszą one 960 :?:


Obrazek

Awatar użytkownika
edzio
Lord GTI
Lord GTI
Posty: 3937
Rejestracja: pt cze 27, 2008 01:00

jak podłączyć obrotomierz z silnika mk3

Post autor: edzio » śr lis 03, 2010 00:03

Pewnie gdzie indziej ,adaptacja przepustnicy pewnie by się przydała,albo gdzie lewe powietrze ciągnie.
Przy poprawnie przeprowadzonej adaptacji nie może zmieniac obrotów pod obciążeniem(światła ,dmuchawa)ew.na chwilę zafaluje i wraca.



Awatar użytkownika
zielu
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 5218
Rejestracja: ndz sie 29, 2004 21:24
Lokalizacja: Wieluń
Kontakt:

jak podłączyć obrotomierz z silnika mk3

Post autor: zielu » śr lis 03, 2010 00:14

znaczy no to było chwilowe zafalowanie i wrócił na 960...
a porzyczyną może być ten niepodłączony EGR :?:
bo z podciśnień to tylko podałczyłem to główne do mfa :)


Obrazek

Awatar użytkownika
edzio
Lord GTI
Lord GTI
Posty: 3937
Rejestracja: pt cze 27, 2008 01:00

jak podłączyć obrotomierz z silnika mk3

Post autor: edzio » śr lis 03, 2010 00:28

zielu pisze: niepodłączony EGR
nie.



Awatar użytkownika
Lipek81
Mistrz KieroVWnicy
Mistrz KieroVWnicy
Posty: 4677
Rejestracja: czw gru 01, 2005 12:20
Lokalizacja: Pruszcz Gdański
Kontakt:

jak podłączyć obrotomierz z silnika mk3

Post autor: Lipek81 » śr lis 03, 2010 10:44

Jeżeli silnik ma taką samą liczbę cylindrów, to nie może przekłamywać. A o ile mi wiadomo, to stary i nowy mają po 4 cylindry ;) Niepodłączone podciśnienia trzeba zaślepić. I w ogóle te 800 obr wydaje mi się torchę podejrzane - czy to przypadkiem nie jest błąd w jakiejś książce...



Awatar użytkownika
zielu
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 5218
Rejestracja: ndz sie 29, 2004 21:24
Lokalizacja: Wieluń
Kontakt:

jak podłączyć obrotomierz z silnika mk3

Post autor: zielu » śr lis 03, 2010 10:59

a stożek też raczej nie ma wpływu :?:

nom infotech podaje też od 750-850


Obrazek

ODPOWIEDZ

Wróć do „Elektryka”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 31 gości