Swap 2.0 APK na 1.8t AGU Elektryka...

Tutaj piszemy o problemach związanych tylko z elektryką

Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP

nikoś151
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 83
Rejestracja: ndz mar 24, 2013 22:47

Swap 2.0 APK na 1.8t AGU Elektryka...

Post autor: nikoś151 » śr paź 30, 2013 12:05

Panowie przeczytalem wszystko co było na vortexie i tu i nigdzie nie mogę znaleźć pomocy, więc wy jesteście moją ostatnią nadzieją.
Pacjent Skoda Octavia 2001r 2.0 APK Brak klimy bez fis
Dawca Audi a3 1.8t 1999r Z klimatronikiem pełen fis

A więc: wszystko przełożyliśmy silnik wsio elegancko bo pasuje. i Elektryka się zaczęła. Immo zdjęte całkowicie ze sterownika. Odnośnie wiązki co idzie do puszki na podszybiu prawa strona. Znajdują się tam 3 kostki. Ze skody wypieliśmy z nich wiązkę która idzie do sterownika, w to miejsce założyliśmy wiązkę z audi :
kostka brązowa wszystkie piny kolory kabli zgadzają się w obu wiązkach, kostka pomarańczowa w wiązce od skody są 3 piny mniej, prześledziłem instalację audi i 2 piny biegną do wiązki wentylatora (w środku do tej puszki) a 3-ci zielony rozchodzi się i 1 kabel idzie do licznika a drugi do tej samej kostki co pozostałe dwa.

w czym problem. Każdą wtyczkę podpieliśmy na swoje miejsce ( tak myślę) chcemy odpalić a tu rozrusznik kręci, pompy paliwa nie słychać i odpalić nie chce. Powinien być prąd stały po przekręceniu kluczyka na listwie wtryskowej powyżej 12V a jest 4.5V.
Podpinamy pod komputer
i tu błędy
Błąd wewnętrznego modułu komfortu
Błąd elektrycznego sterownika - Zwarcie do masy
Błąd wtrysku na 1 cylindrze - Zwarcie do masy
Błąd wtrysku na 2 cylindrze - Zwarcie do masy
Błąd wtrysku na 3 cylindrze - Zwarcie do masy
Błąd wtrysku na 4 cylindrze - Zwarcie do masy
Bład filtra węgla aktywnego - Zwarcie do masy
Błąd przekaźnika pompy paliwa - odwrócona polaryzacja
Błąd czujnika doładowania - Zwarcie do masy

no więc na pierwszy ogień poszło wypięcie wtyczek od :
Przepustnica, czujnik przepływki, czujnik na wybieraku. Według naszej tezy powinno pojawić się więcej blędów niestety nadal są te same żadne nie dochodzą nie znikają. iskra na cewce jest.
jedynym gadżetem którego nie zamontowaliśmy to 1j0 919 506h przekaźnik moduł wentylatorów. bo moją myślą przednią było, że to do drugiego wentylatora klimy ale po zaczerpnięciu większej ilości wiedzy sprawdzeniu oznaczeń kilka pinów odpowiada za pracę cewek/pracę silnika.
jest ktoś w stanie mi pomóc? najbardziej by zależało mi schematach instalacji 2.0 apk i 1.8t agu wiem, że macie takie schematy ale podajecie sobie je na maile dlatego również bym prosił michaldaraszewicz@wp.pl
oczywiście za wszelką pomoc bedę mega wdzięczny :)



Awatar użytkownika
grg474
_
_
Posty: 5936
Rejestracja: ndz lut 27, 2011 10:56
Lokalizacja: Skarżysko

Swap 2.0 APK na 1.8t AGU Elektryka...

Post autor: grg474 » śr paź 30, 2013 23:46

czy aby na pewno AGU to 1999?
pierwszą podstawową różnicą jest kabel - pin 2 wtyczki czarnej w APK = pin 3 wtyczki brazowej (jak kojarzę) - jest to kabel załączajacy przekaźnik pompy paliwa. Druga sprawa - co z kablami wtyczki obok akumulatora (T14) i co z bezpiecznikiem 32


Masz pytanie pisz ale nie rób ping-ponga - treściwie pytaj o całość co chcesz się dowiedzieć
regulamin działu technicznego
były mk2 GTD, mk3 1Y, mk4 AKQ, mk4 AXR :(, A3 8P jest EOS , New Beetle cabrio - oznaczone Käfer, Audi A5

ODPOWIEDZ

Wróć do „Elektryka”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 14 gości