Strona 40 z 53

16V PL , KR , 9A z digifantem

: pn maja 25, 2015 08:47
autor: mleko1984
A który wtrysk w sumie masz ? Digi II ? Wyciągnij listwę z wtryskami z gniazd i zobacz czy wtryski ładnie leją paliwo jak kręcisz rozrusznikiem.

16V PL , KR , 9A z digifantem

: wt maja 26, 2015 11:31
autor: GTI-8v
Witam mozę opiszę swój problem. Mam silnik 9a z kolektorem od ABF i listwa wtryskową od ABF + DIGI 1. zakupiłem gotowy soft pod wtryski 2.0.

Problem polega że jak dam mu gaz zdławia go po czym startuje jak szalony.

Co może być przyczyną ?

Re: 16V PL , KR , 9A z digifantem

: czw maja 28, 2015 22:05
autor: mateusz46
mleko1984 pisze:A który wtrysk w sumie masz ? Digi II ? Wyciągnij listwę z wtryskami z gniazd i zobacz czy wtryski ładnie leją paliwo jak kręcisz rozrusznikiem.
digi 2 z PF
juz trtoszke sie udało ale auto odpala na kilka sekund i ganie tak jakby sie zalewałeo odpiołem lambe i dalej to samo
czy moze reg cicsnienia na listwie ten 4 bary to za duzo ? podmienic na 3/3,5 bara ? jeszcze jutro podmienie wtryski na inne bo mam z vectry 2,8

UP dzis własnie wyjełem listwe i sprwdziłem z wtrysków cały czas sika paliwo tylko przekrecam na zapłon kluczyk i non stop mgiełka z 4 wtrysków gdzie moze byc błąd ?

Re: 16V PL , KR , 9A z digifantem

: pt maja 29, 2015 09:21
autor: harsvw
Mam ecu z passka 1.8 pf z końcówką AM, będzie pasował bo nie widzę go na pierwszej stronie w liście?

16V PL , KR , 9A z digifantem

: pt maja 29, 2015 18:17
autor: mateusz46
bedzie bo ja mam własnie AM :P

16V PL , KR , 9A z digifantem

: pt maja 29, 2015 21:32
autor: Lukas_vento
potrzebuję schemat jakim kabelkiem gdzie się wpiąć w skrzynkę bezpieczników, digifant II z passka 1.8 pf, skrzynka ori z 9a, wczoraj wyszarpałem całą wiązkę, wszystkie wtyczki o, tylko ucięta była wiązka kabli idąca jak mi się zdaje do środka do skrzynki.

taką wiązkę mam:
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek

przy 2 wtyczkach jest rozcięta, bo jeździła w passku z lpg.

to jedno, a drugie, zamiast przedłużek z listwy do wtrysków można zastosować jakieś przewody w oplocie?

16V PL , KR , 9A z digifantem

: sob maja 30, 2015 20:17
autor: toffic
mateusz46 pisze:UP dzis własnie wyjełem listwe i sprwdziłem z wtrysków cały czas sika paliwo tylko przekrecam na zapłon kluczyk i non stop mgiełka z 4 wtrysków gdzie moze byc błąd ?
Uszkodzone ECU

Re: 16V PL , KR , 9A z digifantem

: sob maja 30, 2015 21:18
autor: mateusz46
toffic pisze:
mateusz46 pisze:UP dzis własnie wyjełem listwe i sprwdziłem z wtrysków cały czas sika paliwo tylko przekrecam na zapłon kluczyk i non stop mgiełka z 4 wtrysków gdzie moze byc błąd ?
Uszkodzone ECU
dzieki za info własnie rozebrałem ecu i spalona ścieszka pinu 19 czyli masa zlutowanie nie pomogło i komp na smietnik teraz znów poszukuje kompa
jak by tkos cos miał to sie nie obraże :P


Lukas_vento pisze:potrzebuję schemat jakim kabelkiem gdzie się wpiąć w skrzynkę bezpieczników, digifant II z passka 1.8 pf, skrzynka ori z 9a, wczoraj wyszarpałem całą wiązkę, wszystkie wtyczki o, tylko ucięta była wiązka kabli idąca jak mi się zdaje do środka do skrzynki.

taką wiązkę mam:
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek

przy 2 wtyczkach jest rozcięta, bo jeździła w passku z lpg.

to jedno, a drugie, zamiast przedłużek z listwy do wtrysków można zastosować jakieś przewody w oplocie?
pierwsze foto wtyczka 4 piny od przepływki
kolejne biała 3 piny na 90% lambda
kolejne 5 binów z niej to chyba 4 ida do skrzynki a 1 do ecu
obok ten pojedynczy wtyk z żóltym to nie potrzeby
brązowy z oczkiem masa
i ostatnia wtyczka switche jak sie nie myle
jutro jak bede miał chwile zrobie ci rozpiske który kabel gdzie ma isc :helm:

Re: 16V PL , KR , 9A z digifantem

: sob maja 30, 2015 21:47
autor: Lukas_vento
Byłbym bardzo wdzięczny ;)

16V PL , KR , 9A z digifantem

: pn cze 01, 2015 11:34
autor: mleko1984
mateusz46 pisze:dzieki za info własnie rozebrałem ecu i spalona ścieszka pinu 19 czyli masa zlutowanie nie pomogło i komp na smietnik teraz znów poszukuje kompa
jak by tkos cos miał to sie nie obraże

Wiesz, możesz też mieć jakiś błąd w instalacji i dlatego spaliło ci ten pin, dlatego też zlutowanie tego mogło nie pomóc, mało tego wsadzenie nowego sterownika może mieć ten sam finał. Zobacz sobie czy na wtyczce do ECU nie masz czasem wysokiego poziomu napięcia jak przekręcasz zapłon na pinie 19.

16V PL , KR , 9A z digifantem

: śr cze 03, 2015 21:34
autor: toffic
Raczej słaba masa na silniku

16V PL , KR , 9A z digifantem

: sob cze 06, 2015 19:57
autor: mleko1984
Brak masy raczej nie popali nic w takim sterowniku bo po prostu będzie za mały przepływ prądu i tyle, ale podłączenie zasilania do jakiegoś pinu masowego już tak zwłaszcza kiedy inny przewód masowy jest dobry (a jest ich kilka w tej wtyczce). Ta masa przy silniku zdaje się, jest na potrzeby głównie czujników aby miały wspólny potencjał z tym do czego są poprzykręcane, inaczej mogłyby oszukiwać odczyty (sterownik mógłby je źle interpretować). U mnie ten przewód się uszkodził w niewidocznym mijescu i auto zaczęło świrować, głównie były przekłamania z sondy lambda ale pozatym funkcjowonał prawidłowo, bo wykonwyał program bezbłędnie. Takie jest moje zdanie ale może jest coś czego jeszcze nie wiem :)

16V PL , KR , 9A z digifantem

: pn cze 08, 2015 10:06
autor: toffic
mleko1984 pisze:Brak masy raczej nie popali nic w takim sterowniku bo po prostu będzie za mały przepływ prądu i tyle
Własnie DF II bardzo łatwo "uwalić" przez brak dobrej masy, kręcisz rozrusznikiem i pali ECU

16V PL , KR , 9A z digifantem

: pn cze 08, 2015 10:29
autor: mleko1984
Może to kwestia nieprawidłowego działania jakiegoś stabilizatora albo zabezpieczenia jeżeli któryś z tych kabli masowych jest uwalony. Trudno powiedzieć, ale jedno jest pewne: jeżeli te kable są to nie bez powodu i lepiej zadbać aby wszystko było podłączone tak jak ma być. Z jednym sterownikiem miałem taki problem, że zwarło mi do masy jego obudowy napięcie z MAP sensora i uwalił się dławik mocy a innym razem dioda stabilizacyjna ZY33 jak na jednym kablu masowym pojawiło się napięcie, ale to dlatego, że zacząłem przy nim grzebać :)