Strona 36 z 53

16V PL , KR , 9A z digifantem

: pt cze 13, 2014 21:27
autor: derman
Witam, walczę dalej z wolnymi obrotami. Niestety nie mam oryginalnego ISV z pf na dwa piny tylko z pl na trzy. Mam pytanie w jaki sposób (które piny ) podpiąć pod kostkę dwu pinową aby działał on prawidłowo (sprawdzałem wszystkie kombinacje i za każdym razem działa inaczej i czy w ogóle da rade zostawić ten krokowiec zamiast oryginalnego z pf. Założyłem przepustnice z pf ze sprawnymi switchami, zaślepiłem wszystkie króćce i podpiąłem regulator ciśnienia paliwa do wyjścia za klapką przepustnicy (?)
Autko fajnie się wkręca i żwawo reaguje na pedał gazu ale wolne obroty ma jak w c 330
zapłon ustawiony na słuch ( w poniedziałek będę miał stroboskop)
dolot na pcv uszczelniony pastą
króciec z odmy nie podpięty tak samo króciec z isv
sonda nie podłączona (chciałbym softa bez sondy) o ile da rady
czujnik temp. biały z pl
podejrzewam problem z podciśnieniami a najprawdopodobniej z isv ale ciężko o oryginał z pf
podpowiedzcie coś
z góry dzięki

16V PL , KR , 9A z digifantem

: sob cze 14, 2014 11:37
autor: Marszall
Każdy ISV podejdzie nie musi być z PF, może być z ADL, ABF, 2E, PG, 9A, ACE, ABK, NG

16V PL , KR , 9A z digifantem

: sob cze 14, 2014 20:14
autor: mleko1984
Hej, moim zdaniem tracisz czas na kombinacje z używaniem 3-pinowego ISV zamiast 2-pin. Po pierwsze 3-pin to nie ISV tylko silniczek krokowy, ISV to jest po prostu zawór, który działa zero-jedynkowo (zamknięty/otwarty) a silniczek krokowy ma płynną regulację dlatego ma trzy piny. Po drugie program jaki masz albo zdobędziesz jest napisany pod odpowiedni ISV i tylko ten będzie działał dobrze, pod który jest on napisany, no chyba, że masz taką wprawę, że zmodyfikujesz ten program i może zadziała z innym ISV ale z silniczkiem krokowym wątpię. Musisz znaleźć odpowiedni ISV do swojego silnika, najlepiej obczaj nr katalogowy i np na stronie http://e-katalog.intercars.com.pl/" onclick="window.open(this.href);return false; wyśledź w jakich innych autach był stosowany i znajdź na allegro hasło: "ISV/silniczek krokowy nazwaAuta" (wielu ludzi myli zawór ISV z silniczkiem krokowym) albo po prostu wklep nr katalogowy. Ja np znalazłem silniczek krokowy do PLa na oryginalnym wtrysku z Hyundai'a, podejrzewam, że ISV jakiego szukasz był stosowany w wielu niemieckich autach: BMW, Audi, VW i w innych wyposażonych we wtrysk BOSCH a takich jest od zatrzęsienia. Pewnie ktoś na forum poda ci jaki jest numer katalogowy tego zaworu, wklep go w podanej stronce i zobacz w jakich autach był stosowany.

16V PL , KR , 9A z digifantem

: ndz cze 15, 2014 14:12
autor: Marszall
Szumią kłaki koło sraki!

Zawór wolnych obrotów 2 pinowy nie działa 0-1 co to za pierdzielenie, jest sterowany wypełnieniem. Zawór 3 pinowy jest również sterowany wypełnieniem z tym że w 3 pinowym jedna cewka otwiera a drga zamyka a w 2 pinowym jedna otwiera a zamyka spręzyna. Nie widzę wiekszego sensu kombinować z 3 pinowym skoro 2 pinowych jest na rynku od groma i są do dostania za psie pieniądze

Re: 16V PL , KR , 9A z digifantem

: ndz cze 15, 2014 14:35
autor: derman
Marszall pisze:Każdy ISV podejdzie nie musi być z PF, może być z ADL, ABF, 2E, PG, 9A, ACE, ABK, NG
W tych modelach jest dwu pinowy na allegro używka ok 100zł, najtańszy zamiennik od 250 a oryginał od ok 800zł nr 037 906 457 C lub D z tego co widzę montowany tylko w autach z grupy VAG o pojemnościach 1.8 do 2.0 (107-115km), a taki z pl 3 pinowy stosowany był od hyundai po ferrari.
Po podłączeniu wtyczki dwu pinowej do trzy pinowego silniczka (pin1 i pin3) krokowiec działa (tak mi się wydaje) 0-1 czyli zamknięty otwarty a silnik skacze na obrotach od 500 do 3000 rmp, Wydaje mi się że będę musiał kupić oryginał chyba że ktoś ma taki trzy pinowy pod digi i działa to dobrze wtedy szukam dalej usterki

16V PL , KR , 9A z digifantem

: pn cze 16, 2014 16:12
autor: Marszall
za 50 ci moge sprzedać a jak dobrze poszukasz to i taniej znajdziesz

16V PL , KR , 9A z digifantem

: wt cze 17, 2014 00:28
autor: homer21
Pany jaka jest wydajność pompy zew. z gx ? Bo cienienie to 6,5 bar ? , bosch 0 580 254 033 , 191 906 01 H

16V PL , KR , 9A z digifantem

: wt cze 17, 2014 11:20
autor: Marszall
Do 16V digi na wolnossaku starcza

16V PL , KR , 9A z digifantem

: czw cze 19, 2014 13:55
autor: Marszall
Panowie pytanie do znawcow na ile mozna przesunac odcinke w silniku 2.0 16v 9A/ACE na digi z ADL?
Udal mi sie zdobyc tego kompa i bed na nim skladal. 16v tylko z tego co wiem ma on odcinke cos na poziomie 6800. W poprzedni,16v na digi I mialem odciecie na poziomie 7400 i bylo bardO dobrze. Jak w przypadku digi z ADL? Tez mozna tyle zrbic?

Bede zciagal immo i gosc przesunie mi odrazu limiter tylko nie wiem na ile

16V PL , KR , 9A z digifantem

: śr cze 25, 2014 23:46
autor: homer21
walnij 7200 to już max jak na takie silniki

16V PL , KR , 9A z digifantem

: czw cze 26, 2014 18:36
autor: toffic
7500 da rade

Re: 16V PL , KR , 9A z digifantem

: śr lip 02, 2014 12:14
autor: caleczka
Witam ponownie,dalej mam problem z digim w mojej pl-ce.Auto zapala wtedy kiedy ma na to ochote,silnik kręci,iskra jest a nie zagada..zapłon jest ustawiony,wolne obroty są ok,ładnie się wkręca na luzie ale podczas jazdy już tak nie jest.W okolicy 2000rpm ma dziure i przestaje jechać,później jakoś się toczy ale bez rewelacji,a jak jest rozgrzany to strasznie nim szarpie i jazda jest masakryczna..Myslałem,że to wina softu z 8v ale założyłem lpg i nadal jest to samo..

EDIT

Dzisiaj podlubalem troche przy aparacie i auto zapaliło,ładnie się wkręcało i nie szarpało.Dopóki było ciepłe to zapalało a jak wystygł to kupa...

Re: 16V PL , KR , 9A z digifantem

: czw lip 03, 2014 19:07
autor: Marszall
toffic pisze:7500 da rade
Ale czy na seryjnych wałkach ABF nie bedzie tak jak bedzie słabł pod odcinką? W poprzednim 16V miałem max moc na odcięciu ale nie jestem pewiem ile tam dokładnie było odcięcia, 7000 lub wiecej

16V PL , KR , 9A z digifantem

: sob lip 05, 2014 13:43
autor: toffic
zależy jak je ustawisz