16V PL , KR , 9A z digifantem

Gotowe opisy różnych podzespołów aut, także nasze porady.

Moderatorzy: Moderatorzy, VIP

ktory DIGIFANT jest lepszy w 16v

DIGIFANT I z g60
243
50%
DIGIFANT II z gti
241
50%
 
Liczba głosów: 484

Awatar użytkownika
MAREK 74
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 990
Rejestracja: sob wrz 11, 2004 21:34
Lokalizacja: Racibórz
Kontakt:

Post autor: MAREK 74 » śr gru 13, 2006 22:53

jaki dokładnie ster masz na myśli?


MK1 1.8GTI MK2 GTI 16V + DIGI3.2 MK2 1.8GTI + DIGI 1.75 :)

rutek1
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 4
Rejestracja: śr gru 06, 2006 23:43
Lokalizacja: Krosno
Kontakt:

Post autor: rutek1 » czw gru 14, 2006 18:38

no ten ktory mam zalozony teraz w aucie. z niego wedlug schematu jaki mam jest jeden kabel do predkosciomierza i jakies cztery inne kable pisze ze tablica rozdzielcza tylko ze niepisze co .i nie wiem co to jest. i tereaz co sie stanie jak wypne stary sterownik i zaloze digifanta II bo takiego akurat kupilem. zgasnie mi pol deski rozdzielczej??? czy np. climatronik przestanie dzialac??????



Awatar użytkownika
MAREK 74
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 990
Rejestracja: sob wrz 11, 2004 21:34
Lokalizacja: Racibórz
Kontakt:

Post autor: MAREK 74 » sob gru 16, 2006 00:22

jaki digifant dokładnie?????????? a ty mi piszesz o jakimś ke-motronicu


MK1 1.8GTI MK2 GTI 16V + DIGI3.2 MK2 1.8GTI + DIGI 1.75 :)

rutek1
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 4
Rejestracja: śr gru 06, 2006 23:43
Lokalizacja: Krosno
Kontakt:

Post autor: rutek1 » sob gru 16, 2006 08:31

digifant II 037 906 022 AG



lewy.pa
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 3
Rejestracja: pt mar 24, 2006 18:20
Lokalizacja: Polska

Post autor: lewy.pa » ndz gru 17, 2006 13:03

Mam Audi 80 rocznik 91 2.0 115 KM wtrysk mechaniczny KE-jetronic oznacznie silnik AAD. Dało bys sie załozyc do tego wtrysk elektroniczny. Jesli tak to jaki byłby najlepszy i jakich podzespoły byłyby mi potrzebne do zminy wtrysku.



Awatar użytkownika
MAREK 74
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 990
Rejestracja: sob wrz 11, 2004 21:34
Lokalizacja: Racibórz
Kontakt:

Post autor: MAREK 74 » ndz gru 17, 2006 15:42

sterownik z silnika 2E 037 906 022FL


MK1 1.8GTI MK2 GTI 16V + DIGI3.2 MK2 1.8GTI + DIGI 1.75 :)

tramall
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 70
Rejestracja: pn mar 14, 2005 14:10
Lokalizacja: Rzeszow

Post autor: tramall » śr gru 20, 2006 19:00

Pytanie do ekspertów:

Komputer 037 906 024 Siemensa to Digi I jak przypuszczam (silnik abf), czy mozna zastosować inny typ komputera żeby działał ? Jest tam jeszcze inny nr 5WP4167 , co on oznacza ? Czy komputer na zmianę musi mieć dokładnie takie samo oznaczenie ?Czy np bosch robił takie sterowniki ?



Awatar użytkownika
MAREK 74
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 990
Rejestracja: sob wrz 11, 2004 21:34
Lokalizacja: Racibórz
Kontakt:

Post autor: MAREK 74 » czw gru 21, 2006 13:28

można simosa ale auto ci nie bedzie jechało


MK1 1.8GTI MK2 GTI 16V + DIGI3.2 MK2 1.8GTI + DIGI 1.75 :)

Awatar użytkownika
toffic
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 3845
Rejestracja: pn gru 25, 2006 14:35
Lokalizacja: RKR
Kontakt:

Post autor: toffic » pn gru 25, 2006 16:06

Mam pare pytań:
-jak przerobić regulator 3 bar na 3.5?
- jakiej wydajności są wtryskiwacze z 1.8T?
- jak można przestawić dawke w zakressie >4.500 obr/min w DIGI II?



Awatar użytkownika
MAREK 74
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 990
Rejestracja: sob wrz 11, 2004 21:34
Lokalizacja: Racibórz
Kontakt:

Post autor: MAREK 74 » wt gru 26, 2006 00:55

-
-
- trza by program troche przerobić


MK1 1.8GTI MK2 GTI 16V + DIGI3.2 MK2 1.8GTI + DIGI 1.75 :)

Awatar użytkownika
KamilW
Forum Master
Forum Master
Posty: 1761
Rejestracja: wt lut 07, 2006 21:22
Lokalizacja: Bielsko-Biała
Kontakt:

Post autor: KamilW » wt gru 26, 2006 16:02

Witam. Kilka pytan do znawcow tematu :) Wiec zaczne tak. Nie do konca kapuje, jesli dobrze zrozumialem to w digi 1 nie ma przeplywki a w digi 2 jest?
Wogole to nadmienie ze wtrysk potrzebyny mi jest do sterowania silnikiem 1,8 8V turbo wlasnej konstrukcji na bazie silnikow VW robinym na prace magisterska. Prosze o porade jaki typ wtrysku wybrac:
mam do wyboru w chwili obecnej 2 komputery sterujace:
- jeden jest z PF o oznaczeniu 030 906 021A i z napisem DIGIJET
- drugi pochodzi z silnika 2E i ma oznaczenie 037 906 022 FL
Ktory bedzie odpowiedniejszy i od jakich wtryskow pochodza?
Listwe juz mam z regulatorem cisnienia i kompletem zielonych wtryskow z silnika 2E
na chwile obecna mam tyle, prosze o pomoc i rade, na razie w tym temacie pozniej bedziemy myslec dalej :)



Awatar użytkownika
toffic
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 3845
Rejestracja: pn gru 25, 2006 14:35
Lokalizacja: RKR
Kontakt:

Post autor: toffic » wt gru 26, 2006 16:05

- trza by program troche przerobić
Znasz kogoś, kto by to zrobił? Najlepiej okolice Warszawy lub Krosna

[ Dodano: 26 Gru 2006 15:08 ]
- jeden jest z PF o oznaczeniu 030 906 021A i z napisem DIGIJET
- drugi pochodzi z silnika 2E i ma oznaczenie 037 906 022 FL
Obydwa to Digi II z przepływką, ten drugi może być sekwencyjny, zależy od roku. Ja po numerze tego nie rozpoznam ale na pewno są tutaj mądrzejsi :bajer:



Awatar użytkownika
KamilW
Forum Master
Forum Master
Posty: 1761
Rejestracja: wt lut 07, 2006 21:22
Lokalizacja: Bielsko-Biała
Kontakt:

Post autor: KamilW » wt gru 26, 2006 17:11

Ok no to skoro juz wiem ze oba sa z przeplywka i to digi 2 to mam jasnosc, chyba bardziej bede sie sklanial w kierunku tego od PF, sekwencyjny wtrysk mi nie jest potrzebny :) teraz pytanie klucz! co z przeplywka? wiem ze w digi byly te klapowe, a w motronicu byly juz termoaneometry, czy dalo by sie do digi 2 zastosowac ten drugi typ przeplywki np z silnika 1,8 T bo podejrzewam ze przeplywka z silnika 1,8 PF nie podola przy duzym przeplywie powietrza jakie wystepuje przy turbo szczegolnie ze ma to byc przeplyw rzedu 0,13 kg/s! Z czego by dopasowac przeplywke? Bo knocka juz mam, przepustnica z wylacznikami to tez nie problem, krokowiec tez sie znajdzie :) najgorzej bedzie z kompem i przeplywka. Doradzce cos. Mam takie glupie pytanie, czy przeplwomierze z poszczegolnych rodzajow silnikow digi 2 roznia sie czyms? chodzi glownie o gabaryty? bo taki pomysl mi przyszedl do glowy czy moze VW zgodnie z unifikacja czesci nie wpakowal wszedzie takich samych przeplywomierzy klapowych, bo np niedrogo mozna dostac przeplywke z silnika 1,3. Jaki tam byl digi montowany? 1 czy 2? Moze by z takiego silnika tez kompa przeszczepic? Wiem ze to glupio brzmi ale glupsze rzeczy juz wymyslalem i dzialay :)



Awatar użytkownika
MAREK 74
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 990
Rejestracja: sob wrz 11, 2004 21:34
Lokalizacja: Racibórz
Kontakt:

Post autor: MAREK 74 » wt gru 26, 2006 19:13

widze że nie macie pojęcia o tym
jak pisze digjet to ja to może byc digifant ????????????
022FL to zwykły wtrysk jednoczesny i daleko mu do sekwencyjnego
do turbo najlepszy będzie digi z PG


MK1 1.8GTI MK2 GTI 16V + DIGI3.2 MK2 1.8GTI + DIGI 1.75 :)

ODPOWIEDZ

Wróć do „FAQ”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 27 gości