Mod ŁUKIEGO.

Gotowe opisy różnych podzespołów aut, także nasze porady.

Moderatorzy: Moderatorzy, VIP

arwam

Mod ŁUKIEGO.

Post autor: arwam » śr sie 06, 2014 13:20

hades500, daj logi grupy 004 w MS i BS, oraz logi grupy 00 w BS.



dani270
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 61
Rejestracja: wt sie 19, 2014 20:50
Lokalizacja: Strzegom

Mod ŁUKIEGO.

Post autor: dani270 » pn wrz 01, 2014 19:45

witam jak kontrolowac kat wtrysku na vagu podczas zwiekszania cisnienia na pompi?



arwam

Mod ŁUKIEGO.

Post autor: arwam » wt wrz 02, 2014 09:31

zwracaj uwagę na to czy wartości w trzecim okienku ( wartość aktualna) pokrywa się z wartością z drugiego okienka ( wartość zadana) i na wysterowanie zaworka N108 w czwartym okienku, jesli spadnie za bardzo silnik będzie zbyt mocno wyprzedzał kąt wtrysku, jaki jest powód że chcesz podnosić ciśnienie?
zapomniałem dodać że powyższe odnosi sie tylko do silników TDI/SDI

jeśli chcesz zwiększyć ciśnienie bo spodziewasz się większej mocy to się rozczaruję, to nie nastąpi, jest sposobem doraźnej pomocy na to że pompa nie nadąża za zadanym kątem wtrysku.



Awatar użytkownika
krzysiek1606
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 273
Rejestracja: pn lis 21, 2011 13:44
Lokalizacja: mazowieckie

Re: Mod ŁUKIEGO.

Post autor: krzysiek1606 » wt wrz 02, 2014 22:15

dani270 pisze:witam jak kontrolowac kat wtrysku na vagu podczas zwiekszania cisnienia na pompi?
podnosisz na tyle by pompa nadazyla wyprzedzic za ecu
ale czasami wystarczy wymienic zawor przelewowy i sterowanie katem wraca do normy :hmm:


krzysiek.[audi a4 b5 avant +++ ]
246HP-472NM [ soft by spanky ]

oferuje czyszczenie turbin , przerobke turbin GTB na podcisnienie , uszczelnianie i modyfikacje pomp wtryskowych , uklady wydechowe z kwasiaka i instalacje fmic
tel. 608370238 TURBO-SPAW

Awatar użytkownika
marcodado
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 127
Rejestracja: sob paź 31, 2015 23:08

Mod ŁUKIEGO.

Post autor: marcodado » śr maja 04, 2016 20:29

Witam, nie chcę zakładać nowego tematu, skoro podobny już jest. Mam pytanie odnośnie pompy z vw lt 2.4 d 6 cylindrowy. Jakie tam powinno być ciśnienie wewnętrzne w pompie? Ktoś się orientuje? Z góry dzięki za odpowiedź :)



Robekrobek
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 66
Rejestracja: sob gru 15, 2018 07:03

Re: Mod ŁUKIEGO.

Post autor: Robekrobek » pn gru 17, 2018 21:51

Dolaczesie do tematu i zapytam czy w pompie 10 tce cisnienie wzroslo do 7 bar na jalowych a na 12.3 przy 4 tys. Czy to ok ?



Awatar użytkownika
Michał_1977
_
_
Posty: 14608
Rejestracja: śr sty 28, 2009 23:59
Lokalizacja: Leżajsk
Auto: Golf mk2 (ARL)
Golf mk5 (BKD)
Audi A3 8L (ASZ)
Audi A3 8P (BMM)
Silnik: Zły!
Kontakt:

Re: Mod ŁUKIEGO.

Post autor: Michał_1977 » wt gru 18, 2018 08:12

Robekrobek pisze:
pn gru 17, 2018 21:51
Dolaczesie do tematu i zapytam czy w pompie 10 tce cisnienie wzroslo do 7 bar na jalowych a na 12.3 przy 4 tys. Czy to ok ?
Nie rozsadziło Ci jeszcze tej pompy?
Ja na 11-ce miałem mniejsze :bajer:

Obrazek Obrazek Obrazek Obrazek Obrazek Obrazek


:arrow: Zielony GTD-ARL 315HP/615Nm :satan: + Climatronic :zimny: + grzane skóry i inne wodotryski \:D/
Obrazek

Robekrobek
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 66
Rejestracja: sob gru 15, 2018 07:03

Re: Mod ŁUKIEGO.

Post autor: Robekrobek » śr gru 19, 2018 13:59

To ile ustawić na 4000 tys obrotow?



Awatar użytkownika
Michał_1977
_
_
Posty: 14608
Rejestracja: śr sty 28, 2009 23:59
Lokalizacja: Leżajsk
Auto: Golf mk2 (ARL)
Golf mk5 (BKD)
Audi A3 8L (ASZ)
Audi A3 8P (BMM)
Silnik: Zły!
Kontakt:

Re: Mod ŁUKIEGO.

Post autor: Michał_1977 » śr gru 19, 2018 14:34

Nie ma recepty na to. Tym bardziej, że nawet nie wiem co ty tam ulepiłeś za pompę.
Wszystko opiera się na metodzie prób i błędów. Niestety...


:arrow: Zielony GTD-ARL 315HP/615Nm :satan: + Climatronic :zimny: + grzane skóry i inne wodotryski \:D/
Obrazek

Robekrobek
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 66
Rejestracja: sob gru 15, 2018 07:03

Re: Mod ŁUKIEGO.

Post autor: Robekrobek » śr gru 19, 2018 19:26

Pompa standard 10 tka 1Z. Miala cisnienie przy 4 tys 7.5 bara. Podnioslem do 12.5. Ale wydaje mi sie ze przy duzo. Wczoraj mierzylem Pompe psg16 to miala 7.5 na jalowych. Sam juz nie wiem



Robekrobek
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 66
Rejestracja: sob gru 15, 2018 07:03

Re: Mod ŁUKIEGO.

Post autor: Robekrobek » czw gru 20, 2018 19:42

Obnizylem dzis cisnienie. Glupial mi kat wtrysku i jakos paliwo sie spieniało w pompie bo na powrocie jakas piana szla. Zawor wbity 1 mm cisnienie przy 850 obr okolo 6 bar i przy 4 tys 10 bar. Zobaczymy jak bedzie smigal



Awatar użytkownika
Michał_1977
_
_
Posty: 14608
Rejestracja: śr sty 28, 2009 23:59
Lokalizacja: Leżajsk
Auto: Golf mk2 (ARL)
Golf mk5 (BKD)
Audi A3 8L (ASZ)
Audi A3 8P (BMM)
Silnik: Zły!
Kontakt:

Re: Mod ŁUKIEGO.

Post autor: Michał_1977 » pt gru 21, 2018 16:06

Robekrobek pisze:
śr gru 19, 2018 19:26
Pompa standard 10 tka 1Z
Jaki standard? Składak z głowicą 1Z :bajer:
Robekrobek pisze:
czw gru 20, 2018 19:42
Zawor wbity 1 mm cisnienie przy 850 obr okolo 6 bar i przy 4 tys 10 bar. Zobaczymy jak bedzie smigal
Nie będzie dobrze. Na takim ciśnieniu, tłok od timingu jest cały czas na max i w trakcie jazdy zwiększając rpm, nie będzie zwiększał się proporcjonalnie do wzrostu rpm.
Innymi słowy, będzie słabo z dołu lub z góry.
O klepaniu jak w sieczkarni nie wspomnę :grin:


:arrow: Zielony GTD-ARL 315HP/615Nm :satan: + Climatronic :zimny: + grzane skóry i inne wodotryski \:D/
Obrazek

Robekrobek
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 66
Rejestracja: sob gru 15, 2018 07:03

Re: Mod ŁUKIEGO.

Post autor: Robekrobek » ndz gru 23, 2018 09:30

Byl wbity na 2mm ale zrobilem na jeden mm. Teraz chodzi przyzwoicie. A silnik oryginalny 1Z.



paweu_s
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 19
Rejestracja: ndz lis 04, 2012 23:16
Lokalizacja: Leżajsk

Re: Mod ŁUKIEGO.

Post autor: paweu_s » pn sie 10, 2020 21:44

Panowie, odgrzeje kotleta.
Wytłumaczcie krok po kroku jak cofnąć zaworek.
Wyjmuje zaworek, wbijam tłoczek aż wyjdzie tulejka zabezpieczającą, tulejka cała ma wyskoczyć?
Jak tulejka wyjdzie cofam trzpień i wbijam tulejkę?



ODPOWIEDZ

Wróć do „FAQ”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 4 gości