Strona 1 z 2
					
				
				: czw sie 30, 2007 02:27
				autor: jarekwolijn
				W srodku oski (tej co ze skrzyni wystaje i na niej jest kielich) jest gwint na srube (chyba 8 ). Ja  wciskalem kielich poprzez wkrecanie sruby w ten otwor, z plaskownikem opierajacym sie o kielich , ale plaskownik musi byc gruby waski (trzeba na ta srube zalozyc ta podkladke i pierscien, bo pozniej to problem) Pozniej jest jescze problem z zalozeniem tego pierscienia zabezpieczajacego na ta oske, ale mozna sobie jakos poradzic samemu.
			 
			
					
				
				: czw sie 30, 2007 23:04
				autor: sHpAaKu
				Opaski zaciskowe też nowe zakładałeś? Ten smar co był z osłonami to grafit?
ps. fajna wiertara :d
			 
			
					
				
				: pt kwie 11, 2008 07:27
				autor: $iwy
				jesli nie strzela mocno to mozesz sprobowac go reanimowac ale musisz dokladnie go wymyc w benzynie albo czyms podobnym i pozniej dobrze nowego smaru nabic.Ja do swojego Swetra kupuje oslony w ASO nie sa takie strasznie drogie a duzo bardziej wytrzymale  

 
			
					
				
				: wt kwie 15, 2008 20:14
				autor: rross
				czy dobrze rozumiem??? że w spartańskich warunkach wystarczy zbić przegub z półosi i założyć gumę oczywiście chodzi o gumę zewnętrzna??? oczywiście wykręcić śrubę sworznia wahacza i półos wyjdzie z koła??? czy trzeba jednak wykręcać też od strony wewnętrznej???
czy tak????
może ktoś to zweryfikować??? i ewentualnie w punktach opisac.. 
 
 
dzięki
 
			
					
				
				: pt kwie 18, 2008 14:44
				autor: ma-ciej
				Ja, żeby wyciągnąć półoś z piasty, odkręciłem przednią, poziomą śrubę mocującą wahacz, poluzowałem tylną, pionową  i odciągnąłem wahacz na zewnątrz, co dało mi wystarczająco miejsca. Myślę że to łatwiejszy sposób niż wyciąganie sworznia z piasty. Poza tym osłona gumowa przegubu musi być tak założona, żeby się za bardzo nie naciągała, kiedy przegub jest zgięty podczas skrętu, bo inaczej szybko popęka.
			 
			
					
				
				: śr kwie 23, 2008 20:27
				autor: dm414
				jak chce zmienić tylko osłonę zewnętrznego przegubu, to wystarczy że odkęcę nakrętkę pół osi i blokującą sworzeń wahacza?/
			 
			
					
				
				: sob kwie 26, 2008 15:02
				autor: Marcus
				zeby zewnetrzna gume wymienic niemusisz wyjmowac pol os
			 
			
					
				
				: czw lip 24, 2008 08:35
				autor: maciek-info
				Mam pytanie. Co trzeba dokładnie zrobić żeby zdjąć to mocowanie przegubu do skrzyni widoczne na przedostatnim zdjęciu? Wydaje mi się żę jest trochę wysunięta i przez to wylazło jakieś plastikowe uszczelenienie. Pod plastik dostał się piach i nie chce się wysunąć na miejsce z powrotem. Silnik 1.6D
			 
			
					
				
				: wt sie 26, 2008 11:01
				autor: strutek
				Jaki TORX jest potrzebny by odkręcić te śruby od wewn. pregubu? Nie mam narzędzia a musze kupic...
			 
			
					
				
				: śr sie 27, 2008 20:14
				autor: jasiek21
				nie torx , ale 12kątna gwiazdka. Sprawdzałem w garażu na śrubkach nowego przegubu. Torx T40 podejdzie ale wtedy co drugi żąbek łapie, więc nie wiem czy jest sens ryzykować. Klucz to spline m8 w miarę długi (chyba 75mm miałem), polecam betę, ja bez problemu odkręciłem wszystkie śrubki. Wbijałem lekko nasadkę, nakładałem klucz 10kę oczkową i ładnie się odkręcało.
			 
			
					
				
				: pn sie 10, 2009 15:26
				autor: DamianCU
				Śruby przegubu wewnetrznego mają łeb na klucz (spline M8). Kupisz taki do grzechotki 1/2 cala za ok. 14 zł