Zegary z MK IV do MK III - mini FAQ - uzupełnienie

Gotowe opisy różnych podzespołów aut, także nasze porady.

Moderatorzy: Moderatorzy, VIP

Awatar użytkownika
slonik98
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 548
Rejestracja: czw wrz 27, 2007 19:54
Lokalizacja: Rogoźnik
Kontakt:

Zegary z MK IV do MK III - mini FAQ - uzupełnienie

Post autor: slonik98 » pn lis 29, 2010 19:07

Witam, ja od pewnego czasu meczę się z wskaźnikiem paliwa, a widzę, że chyba tutaj dostane najprędzej odpowiedź na moje pytania. Oto treść ostatnio zamieszczonego tematu:
Witam. Po zrobieniu swapa na 1.9 PD wskaźnik przez około 2 miesiące pokazywał poziom paliwa, aż do momentu gdy wsiadłem do auta po pracy i już nie działał :goof: . Jeździłem tak trochę czasu, aż w końcu postanowiłem się tym zająć. Więc tak: output test zegarów OK. Zmostkowanie dwóch przewodów, tych cienkich we wtyczce na środku przy pompie nie powoduje podniesienia się wskazówki na MAX (a chyba powinien?). Jeden z tych cienkich przewodów to MASA i miernik "dzwoni" po zmostkowaniu do karoserii, drugi przewód to chyba plus i dochodzi on do głównej skrzynki bezpieczników. Bląd na Vagu (już nie pamietam jaki dokładnie) ogólnie open or short, nie pamiętam czy zwarty do plusa czy minusa. Na najbliższe dni zostały mi dwie opcja. Pierwsza to nie jestem pewien, ale we wtyczce niebieskiej przy liczniku na 5 pinie powinien dochodzić sygnał plusowy. Ogólnie wiązkę do licznika już miałem przerobioną to terazmuszę się nad nią pogłowić co i gdzie. Aha miernik pokazuje oprór na zapłonie 300 coś 400ohm i tak sobie skacze. Macie jakieś sugestie ?

Edytuje, ponieważ komuś to się może przydać. Po kilku podchodach do tego wskaźnika, w końcu natknąłem się na wykres oporu do wychylenia wskazówki, i okazało się, że może w ori zegarach z mk3 zmostkowanie sprawi wychylenie się wskazówki na maxa, jednak na zegarach z mk4 jest to nie możliwe. Tak więc, żeby sprawdzić połączenie zegary/pompa paliwa można zmostkować te dwa cieńkie przewody, ale opornikiem o oporze od 30 do chyba 300ohm. Ja dałem jakiś pierwszy co miałem pod ręką i wskazówka się ruszyła, czyli winny pływak. Pompa wyciągnięta, przeczyściłem papierem te dwa ślizgi po których lata pływak i wskaźnik pokazuje poziom paliwa. :bigok: człowiek całe życie się uczy :pub:



Dani90
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 342
Rejestracja: pt maja 15, 2009 21:13
Lokalizacja: WM
Kontakt:

Zegary z MK IV do MK III - mini FAQ - uzupełnienie

Post autor: Dani90 » ndz gru 05, 2010 23:07

frezerGT, mam takie na sprzedaż z 1.8T od angola, z mfa,
slonik98, licznik od mk4 ma inne opory dla warotści pokazywanej przez licznik, dokładnie to w mk3 a mk4 pusto a nawet za rezerwą;)
mateuszek278, popytaj speców ale łatwiej jest wsadzić pływak od mk4 przynajmniej pokazuje ładnie.



Awatar użytkownika
basior1997
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 85
Rejestracja: sob sie 15, 2009 20:37
Lokalizacja: Leszno//Góra
Kontakt:

Zegary z MK IV do MK III - mini FAQ - uzupełnienie

Post autor: basior1997 » wt gru 07, 2010 22:22

frezerGT, zgłos sie do mnie jak chcesz


Sadzić Palić Zalegalizować!!!!!!

Awatar użytkownika
TheBiSHoP
Forum Master
Forum Master
Posty: 1024
Rejestracja: czw gru 16, 2004 21:35
Lokalizacja: Rumia
Kontakt:

Re: Zegary z MK IV do MK III - mini FAQ - uzupełnienie

Post autor: TheBiSHoP » czw gru 09, 2010 19:02

Zeby kontrolka od ESP nie pozostała niewykożystana podłączyłem ją pod pompę systemu ABS/EDS. Zapala się w momencie uruchomienia pompy czyli wtedy gdy następnuje utrata przyczepności

[youtube][/youtube]


Obrazek Obrazek

Awatar użytkownika
matisim
VWGolf.pl Killer
VWGolf.pl Killer
Posty: 2647
Rejestracja: pt lip 10, 2009 00:53
Lokalizacja: Usa
Auto: bmw
Kontakt:

Zegary z MK IV do MK III - mini FAQ - uzupełnienie

Post autor: matisim » pn sty 03, 2011 17:28

mam golfa 3 1.9tdi. zastanawiam sie nad licznikiem od mk4/t4 tylko zastanawiam sie jaki brać najlepiej? taki z mfa czy bez mfa ale z fis'em? duży fis też wyświetla to co mfa?



Awatar użytkownika
wojtek06061989
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 123
Rejestracja: śr lut 10, 2010 23:36
Lokalizacja: Kotuń
Kontakt:

Re: Zegary z MK IV do MK III - mini FAQ - uzupełnienie

Post autor: wojtek06061989 » wt sty 04, 2011 22:02

TheBiSHoP pisze:Zeby kontrolka od ESP nie pozostała niewykożystana podłączyłem ją pod pompę systemu ABS/EDS. Zapala się w momencie uruchomienia pompy czyli wtedy gdy następnuje utrata przyczepności

[youtube][/youtube]
Witam serdecznie, kolego TheBiSHoP mam pytanie jaki przewód podłączyłeś pod ta kontrolkę? chciałbym tak zrobić w mk4 możesz mi poradzić jak to zrobić??



tomkun
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 83
Rejestracja: ndz sie 08, 2010 18:15
Lokalizacja: Wodzisław Ślaski

Zegary z MK IV do MK III - mini FAQ - uzupełnienie

Post autor: tomkun » wt lut 08, 2011 13:11

WItam. Nie orietuje sie za bardzo w takie przerabianie licznikow ale tez mi sie to podoba i mam takie pytanie. zeby go przerobic do golfa III to trzeba gable z tej jednej wtyczki przedzielic na 2?? a i czy to wystarczy zeby on prawidlowo dzialal czy trzeba jeszcze robic jakies przerubki??


Pan Bóg stworzył VW, bo wiedział co to prawdziwe piękno ! ! !

witek271
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 165
Rejestracja: czw cze 05, 2008 19:58
Lokalizacja: Kryg
Kontakt:

Zegary z MK IV do MK III - mini FAQ - uzupełnienie

Post autor: witek271 » czw lut 24, 2011 09:30

Poczytaj posty w tym dziale ja właśnie poczytałem i chyba się wezmę za robotę tu jest wszystko opisane jak ktoś umie czytać to zrobi te zegary



Dani90
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 342
Rejestracja: pt maja 15, 2009 21:13
Lokalizacja: WM
Kontakt:

Zegary z MK IV do MK III - mini FAQ - uzupełnienie

Post autor: Dani90 » czw lut 24, 2011 13:59

witek271 pisze:Poczytaj posty w tym dziale ja właśnie poczytałem i chyba się wezmę za robotę tu jest wszystko opisane jak ktoś umie czytać to zrobi te zegary
pewnie że da, ja nic nie wiedziałem o elektryce i dałem rade to i wy dacie;)



witek271
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 165
Rejestracja: czw cze 05, 2008 19:58
Lokalizacja: Kryg
Kontakt:

Zegary z MK IV do MK III - mini FAQ - uzupełnienie

Post autor: witek271 » pt lut 25, 2011 09:03

A efekt Twojej pracy? jakaś fotka?



Dani90
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 342
Rejestracja: pt maja 15, 2009 21:13
Lokalizacja: WM
Kontakt:

Zegary z MK IV do MK III - mini FAQ - uzupełnienie

Post autor: Dani90 » pt lut 25, 2011 17:45

witek271 pisze:A efekt Twojej pracy? jakaś fotka?
sprzedałem jej mam gdzieś foto jak znajdę to wrzuce;)



krzysiu5
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 1
Rejestracja: pn wrz 12, 2011 16:51

Re: Zegary z MK IV do MK III - mini FAQ - uzupełnienie

Post autor: krzysiu5 » wt wrz 20, 2011 22:35

Witam wszystkich,
mam pytanie, czy można do golfa III 1.8 włożyć zegary z golfa IV 1.4
dzięki za odpowiedź



Awatar użytkownika
mateuszek278
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 126
Rejestracja: śr lip 23, 2008 18:50
Lokalizacja: Stargard Szczecinski
Kontakt:

Zegary z MK IV do MK III - mini FAQ - uzupełnienie

Post autor: mateuszek278 » wt wrz 20, 2011 23:47

jak chcecie mam od mk4 tdi do 3 tdi z mfa itp chce za nie 150 zl + org zegary od 3 tdi z mfa



repek92
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 82
Rejestracja: czw gru 30, 2010 22:52

Zegary z MK IV do MK III - mini FAQ - uzupełnienie

Post autor: repek92 » pn wrz 26, 2011 17:21

witam chcialem zadac kilka pytan odnosnie montazu zegarów z mk4 do mk3 czy przycinał pan maskownice na dole aby bardziej dolegała do zegarów i zeby pasowała na swoje mijsce? i czy trzeba przyciac kokpit od srodka w strone kierwonicy do tego metalowego wspornika aby nizej lezały? prosilbym o odpowiedz



ODPOWIEDZ

Wróć do „FAQ”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 28 gości