SWAP Pierburga 2E2 I 2EE na Webera by KamilW

Gotowe opisy różnych podzespołów aut, także nasze porady.

Moderatorzy: Moderatorzy, VIP

Piter navi
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 95
Rejestracja: pt paź 10, 2008 21:44
Lokalizacja: VW-wa

SWAP PIERBURGA 2E2 I 2EE NA WEBERA by KamilW

Post autor: Piter navi » pn lis 01, 2010 15:34

Sprawuje się świetnie jak narazie, prosta konstrukcja :bigok: ja zostawiłem tylko podgrzewanie "jeża" reszta została odpięta i wszystko pięknie śmiga na pb/lpg :okej: :smoke:



adamnor
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 10
Rejestracja: sob paź 30, 2010 15:15

SWAP PIERBURGA 2E2 I 2EE NA WEBERA by KamilW

Post autor: adamnor » śr lis 03, 2010 11:57

witam w tym roku zbydowałem trajke na bazie golfa 2 1.6 na automacie i jakoś silnik nie chce śmigać na orginalnym gażniku więc zastanawiam sie właśnie nad zwykłym gaźnikiem weber. Czytałem że ktoś ma do sprzedania zestaw gaźnik +kryzę na dolot .jestem zainteresowany kupnem Obrazek



Awatar użytkownika
Frito
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 7
Rejestracja: sob cze 07, 2008 14:27
Lokalizacja: Legionowo
Kontakt:

SWAP PIERBURGA 2E2 I 2EE NA WEBERA by KamilW

Post autor: Frito » śr lis 03, 2010 16:54

No to super, ja już zakupiłem gaziora na licencji WEBER'a (model 34 DCHD 16).

I teraz mam pytanie, jakie zastosować dysze paliwa, powietrza, gardziele i rurki emulsyjne tak aby uzyskać na I gardzielu ekonomiczność a na II wciskanie w fotel :satan: (w miare z ekonomicznym zzużyciem paliwa)? Mój silnik to 1.6 PN napędzany tylko i wyłącznie przez benzynę.

Pozdrawiam!



adamnor
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 10
Rejestracja: sob paź 30, 2010 15:15

SWAP PIERBURGA 2E2 I 2EE NA WEBERA by KamilW

Post autor: adamnor » sob lis 27, 2010 18:21

Gaźnior już wstępnie zamontowany a działa tak: " onclick="window.open(this.href);return false;



slawekwas
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 122
Rejestracja: wt cze 20, 2006 14:41
Lokalizacja: Rzeszów
Kontakt:

SWAP PIERBURGA 2E2 I 2EE NA WEBERA by KamilW

Post autor: slawekwas » ndz lis 28, 2010 23:36

Frito, ja zmontowalem 1.6 pn z 34 dchd 16 w golfie mk1 narazie walcze aby dojsc do owlnych obrotow i wyregulowac zaplon ale juz mam wsio zrobione dolot idealnie pasuje maska sie domyka kryza z tekstolitu


Czysta moc z 2 dziurek :D:D

artur b.
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 115
Rejestracja: ndz maja 23, 2010 16:24
Lokalizacja: Witkowice/ok. Częstochowy

SWAP PIERBURGA 2E2 I 2EE NA WEBERA by KamilW

Post autor: artur b. » pn gru 27, 2010 01:14

Panowie, a mam pytanie odnośnie linki gazu.
Jak wmontować taką z automatu? W manualu ok, ale jak z tą sprężynką przy auto?
Bawił się już ktoś z tym?
Pytam się na razie czysto hipotetycznie, na wiosnę planuję podmiankę .
I mógłby ktoś napisać który weberek będzie najlepszy pod 1.6pb+lpg, chodzi mi oznaczenie.



Awatar użytkownika
mcgajwer
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 54
Rejestracja: czw paź 22, 2009 22:14
Lokalizacja: SRC
Kontakt:

Re: SWAP Pierburga 2E2 I 2EE na Webera by KamilW

Post autor: mcgajwer » pn sty 03, 2011 00:00

Witam wszystkich weberowców i nie tylko. Gaźnik i dolot mam już przygotowane. Mam tylko problem ze znalezieniem materiału na kryzę. Zjeździłem całe miasto, nawet złomowiska. Wszyscy wytrzeszczają na mnie oczy ze zdziwienia co ja od nich chcę. Niby taki gruby płaskownik nie istnieje. Dowiedziałem się nawet że istnieje takie cos jak Formatka aluminiowa i to jest włąśnie taki mały gruby kawałek aluminium. Nigdzie tego dostac nie mogę. Mógłby mi ktoś podpowiedzieć mniej więcej w jakich hurtowniach albo sklepach mam szukać czegoś takiego (alu albo tekstolit) i jak im tłumaczyc o co mi chodzi??? bo jak gadam że chcę płaskownik o grubości 10 mm, albo formatkę aluminiową to nie dociera do nich. Dzięki pozdróVWka



Piter navi
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 95
Rejestracja: pt paź 10, 2008 21:44
Lokalizacja: VW-wa

Re: SWAP Pierburga 2E2 I 2EE na Webera by KamilW

Post autor: Piter navi » pt sty 07, 2011 19:36

mcgajwer pisze:Witam wszystkich weberowców i nie tylko. Gaźnik i dolot mam już przygotowane. Mam tylko problem ze znalezieniem materiału na kryzę. Zjeździłem całe miasto, nawet złomowiska. Wszyscy wytrzeszczają na mnie oczy ze zdziwienia co ja od nich chcę. Niby taki gruby płaskownik nie istnieje. Dowiedziałem się nawet że istnieje takie cos jak Formatka aluminiowa i to jest włąśnie taki mały gruby kawałek aluminium. Nigdzie tego dostac nie mogę. Mógłby mi ktoś podpowiedzieć mniej więcej w jakich hurtowniach albo sklepach mam szukać czegoś takiego (alu albo tekstolit) i jak im tłumaczyc o co mi chodzi??? bo jak gadam że chcę płaskownik o grubości 10 mm, albo formatkę aluminiową to nie dociera do nich. Dzięki pozdróVWka
Można zrobić z tekstolitu (wykorzystałem do tego z jakieś "ściany" z licznikiem czy gniazdami bezpieczników przedwojenny ) :hmm: :grin: jeżdże już na tym drugą zimę daje radę, jak chcesz to mogę wrzucić fotki



Awatar użytkownika
mcgajwer
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 54
Rejestracja: czw paź 22, 2009 22:14
Lokalizacja: SRC
Kontakt:

Re: SWAP Pierburga 2E2 I 2EE na Webera by KamilW

Post autor: mcgajwer » ndz sty 09, 2011 13:43

no jakbys mógł i nie byłby to problem to daj z jakies 2 fotki. i jak ci sie sprawuje auto na weberze?? :bajer:



Piter navi
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 95
Rejestracja: pt paź 10, 2008 21:44
Lokalizacja: VW-wa

Re: SWAP Pierburga 2E2 I 2EE na Webera by KamilW

Post autor: Piter navi » ndz sty 09, 2011 15:38

mcgajwer pisze:no jakbys mógł i nie byłby to problem to daj z jakies 2 fotki. i jak ci sie sprawuje auto na weberze?? :bajer:
Obrazek Obrazek
Tak na szybko, trzeba zrobić mały porządek pod maską ;)
Sprawuję się ok, nawet powiedziałbym świetnie :smoke: pali z pierwszego bez wyciągniętego ssania mam obroty 500-600 :chytry: (przy okazji linka ssania od cienkiego jest razem z kontrolka,fajny bajer a cieszy,przy wyciągnietym ssaniu mam lampke na desce zapaloną) przerobiłem dolot powietrza od golfa 3 i nie tylko :hmm: wkręca się ładnie,ale jak masz "ciężką nogę" to na pb 15l/100km :chytry: (większość latam na lpg 99%, tu spalanie mam 8-10l/100km,jak poszaleje to 12-15max)



nygdar
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 124
Rejestracja: pn paź 25, 2010 20:47
Lokalizacja: WARSZAWA
Kontakt:

SWAP Pierburga 2E2 I 2EE na Webera by KamilW

Post autor: nygdar » ndz sty 09, 2011 18:00

fajny patent z dolotem. Mam pytanie czy obie przepustnice otwierają się do końca , bo u mnie blokuje się o kryzę /tekstolit/



Piter navi
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 95
Rejestracja: pt paź 10, 2008 21:44
Lokalizacja: VW-wa

Re: SWAP Pierburga 2E2 I 2EE na Webera by KamilW

Post autor: Piter navi » ndz sty 09, 2011 18:17

nygdar pisze:fajny patent z dolotem. Mam pytanie czy obie przepustnice otwierają się do końca , bo u mnie blokuje się o kryzę /tekstolit/
Wszystko jak zwykle robione "na szybko" po pracy ;) teraz trochę zmieniłem przy gazie,jak go zakładałem miałem trochę gratów z poloneza itp. ;) przepustnice otwierają się obydwie (ale jest dosyć ciasno,i do tego musiałem w masce wyciąć kawałek blachy)



Awatar użytkownika
mcgajwer
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 54
Rejestracja: czw paź 22, 2009 22:14
Lokalizacja: SRC
Kontakt:

Re: SWAP Pierburga 2E2 I 2EE na Webera by KamilW

Post autor: mcgajwer » ndz sty 09, 2011 18:23

No Piter navi full klasa ci to wyszło, i nawet fajnie to wygląda. Ja tez bede latał na LPG, tak jak do tej pory. Ja mam razem z gaźnikiem oryginalny dolot od poloneza. Spróbuje to złożyc z gaźnikiem czyli tak jak było oryginalnie pod maską w Poldonie, Powinno działać, tylko czy się zmieści :food: , a jak nie to tez mam własnie koncepcje na dolot z MK3 1.6. Dzieki za te fotki napewno mi troche pomogą. Pozdro dla ciebie i niech ci maszyna śmiga. :okej:



Piter navi
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 95
Rejestracja: pt paź 10, 2008 21:44
Lokalizacja: VW-wa

Re: SWAP Pierburga 2E2 I 2EE na Webera by KamilW

Post autor: Piter navi » ndz sty 09, 2011 18:34

mcgajwer pisze:No Piter navi full klasa ci to wyszło, i nawet fajnie to wygląda. Ja tez bede latał na LPG, tak jak do tej pory. Ja mam razem z gaźnikiem oryginalny dolot od poloneza. Spróbuje to złożyc z gaźnikiem czyli tak jak było oryginalnie pod maską w Poldonie, Powinno działać, tylko czy się zmieści :food: , a jak nie to tez mam własnie koncepcje na dolot z MK3 1.6. Dzieki za te fotki napewno mi troche pomogą. Pozdro dla ciebie i niech ci maszyna śmiga. :okej:
Wkładałem od poloneza/fiata 125 ale dużo rzeźby było i w końcu pociąłem wszystko :x Wydaje mi się, że teraz jest najlepsze rozwiązanie i miejsca dużo :hmm: jak potrzebujesz to mogę wrzucić więcej fotek :bajer:



ODPOWIEDZ

Wróć do „FAQ”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 12 gości