Żeby wyjąć wskazówkę, ciągniemy ja do góry. Po przygotowaniu licznika od MK4 do montażu wkładamy wskazówki wciskając i przekręcając je przeciwnie do zegara. Ustawiamy wskazówki w ten sposób na początkach skali. Podpinamy licznik bez szkła i odpalamy VAGa. Wchodzimy VAGiem do licznika i robimy test.
Warto zrobić test przed demontażem starych wskazówek żeby wiedzieć jak powinny być ustawione nowe wskazówki. Jeśli po teście któraś wskazówka nie jest na swoim miejscu to poprawiamy ją robiąc obrót przeciwnie do zegara i ustawiamy ponownie na początku skali, robimy test VAGiem i tak w kółko aż będzie dobrze. Skręcamy licznik na gotowe i podpinamy VAG żeby pokasować błędy jeśli się pokażą na liczniku i silniku.
Tak to wygląda u mnie


A tak u forowicza z UK plus tarcze SE

Do tego jeszcze można zmienić w zależności o posiadanego immo2 lub 3 srebrne tarcze od Bory SE jak wyżej lub od Passata po lifcie i srebrne, plastikowe ringi.
-----------------------------------------------------------------------------------
Inne wskazówki pasujące do MK4:
Wersja podstawowa

Po lifcie

Po lifcie wersja High:)

MK4 R32 - można przemalować te wyżej na srebrno

Audi RS4

Audi

np MK5

New Beetle
