Brak węża od serwa do kolektora w 1.8T AUM (ROZWIĄZANY!!!)
Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP
- Astercholik
- Nowicjusz
- Posty: 46
- Rejestracja: wt gru 29, 2015 23:00
- Lokalizacja: Żory
Brak węża od serwa do kolektora w 1.8T AUM (ROZWIĄZANY!!!)
Witam zakupiłem swap 1.8T bodajże AUM problem polega na tym że brakuje w nim jakiegoś węża jeśli mogę prosić o jego fachową nazwę oraz numer abym mógł go dokupić.
Obstawiam że to jakieś podciśnienie
Mój silnik:
Zdjęcie poglądowe:
Obstawiam że to jakieś podciśnienie
Mój silnik:
Zdjęcie poglądowe:
Ostatnio zmieniony pt wrz 01, 2017 00:59 przez Astercholik, łącznie zmieniany 1 raz.
1. Fiat Cinquecento 1995' 26.06.2012-12.07.2012
2. Fiat Uno 2001' 09.07.2012-10.12.2014
3. Seat Ibiza 1998' 23.11.2014-11.03.2016
4. VW Polo 1995' 12.12.15-16.01.2016 - na graty
5. Golf IV 1998' Highline 1.6SR 101KM@2 x 2.3v5 AGZ 150 KM@1.8T 150KM AUM - 31.01.16 - 09.01.18
6. VW IV 2001 Highline 1.8T 150KM AUM 09.05.17-21.07.17 na graty
7. VW Golf III 1992 1.9T'D 75KM - 02.06.17 - 04.10.17 - zastępczy na okres swapu
8. VW Passat B5FL Kombi 2005' Trendline 1.9TDI 130KM AVF 19.12.17-04.04.2020
9. VW Passat B5FL Kombi 2005' Trendline Exclusive 2.0TDI 136@151KM BGW 24.04.20-
2. Fiat Uno 2001' 09.07.2012-10.12.2014
3. Seat Ibiza 1998' 23.11.2014-11.03.2016
4. VW Polo 1995' 12.12.15-16.01.2016 - na graty
5. Golf IV 1998' Highline 1.6SR 101KM@2 x 2.3v5 AGZ 150 KM@1.8T 150KM AUM - 31.01.16 - 09.01.18
6. VW IV 2001 Highline 1.8T 150KM AUM 09.05.17-21.07.17 na graty
7. VW Golf III 1992 1.9T'D 75KM - 02.06.17 - 04.10.17 - zastępczy na okres swapu
8. VW Passat B5FL Kombi 2005' Trendline 1.9TDI 130KM AVF 19.12.17-04.04.2020
9. VW Passat B5FL Kombi 2005' Trendline Exclusive 2.0TDI 136@151KM BGW 24.04.20-
- Astercholik
- Nowicjusz
- Posty: 46
- Rejestracja: wt gru 29, 2015 23:00
- Lokalizacja: Żory
Brak węża w 1.8T bodajże AUM
Właśnie wiem mi też to etka pokazała wiem tyle że wąż idzie od kolektora to właśnie tego trójnika łączy się z wężem pod kolektorem po czym idzie w stronę ściany grodziowej i tam też się z czymś łączy
1. Fiat Cinquecento 1995' 26.06.2012-12.07.2012
2. Fiat Uno 2001' 09.07.2012-10.12.2014
3. Seat Ibiza 1998' 23.11.2014-11.03.2016
4. VW Polo 1995' 12.12.15-16.01.2016 - na graty
5. Golf IV 1998' Highline 1.6SR 101KM@2 x 2.3v5 AGZ 150 KM@1.8T 150KM AUM - 31.01.16 - 09.01.18
6. VW IV 2001 Highline 1.8T 150KM AUM 09.05.17-21.07.17 na graty
7. VW Golf III 1992 1.9T'D 75KM - 02.06.17 - 04.10.17 - zastępczy na okres swapu
8. VW Passat B5FL Kombi 2005' Trendline 1.9TDI 130KM AVF 19.12.17-04.04.2020
9. VW Passat B5FL Kombi 2005' Trendline Exclusive 2.0TDI 136@151KM BGW 24.04.20-
2. Fiat Uno 2001' 09.07.2012-10.12.2014
3. Seat Ibiza 1998' 23.11.2014-11.03.2016
4. VW Polo 1995' 12.12.15-16.01.2016 - na graty
5. Golf IV 1998' Highline 1.6SR 101KM@2 x 2.3v5 AGZ 150 KM@1.8T 150KM AUM - 31.01.16 - 09.01.18
6. VW IV 2001 Highline 1.8T 150KM AUM 09.05.17-21.07.17 na graty
7. VW Golf III 1992 1.9T'D 75KM - 02.06.17 - 04.10.17 - zastępczy na okres swapu
8. VW Passat B5FL Kombi 2005' Trendline 1.9TDI 130KM AVF 19.12.17-04.04.2020
9. VW Passat B5FL Kombi 2005' Trendline Exclusive 2.0TDI 136@151KM BGW 24.04.20-
- Astercholik
- Nowicjusz
- Posty: 46
- Rejestracja: wt gru 29, 2015 23:00
- Lokalizacja: Żory
Brak węża w 1.8T bodajże AUM
Ok mam już pewność a teraz aby rozwiać ostatnią niewiadomą czy ten wąż jest w pełni gumowy czy metalowy. Czy np mogę go w 100% zastąpić gumowym zamiennikiem czy muszę mieć stalowy aby np uniknąć spłaszczenia się gumy.
1. Fiat Cinquecento 1995' 26.06.2012-12.07.2012
2. Fiat Uno 2001' 09.07.2012-10.12.2014
3. Seat Ibiza 1998' 23.11.2014-11.03.2016
4. VW Polo 1995' 12.12.15-16.01.2016 - na graty
5. Golf IV 1998' Highline 1.6SR 101KM@2 x 2.3v5 AGZ 150 KM@1.8T 150KM AUM - 31.01.16 - 09.01.18
6. VW IV 2001 Highline 1.8T 150KM AUM 09.05.17-21.07.17 na graty
7. VW Golf III 1992 1.9T'D 75KM - 02.06.17 - 04.10.17 - zastępczy na okres swapu
8. VW Passat B5FL Kombi 2005' Trendline 1.9TDI 130KM AVF 19.12.17-04.04.2020
9. VW Passat B5FL Kombi 2005' Trendline Exclusive 2.0TDI 136@151KM BGW 24.04.20-
2. Fiat Uno 2001' 09.07.2012-10.12.2014
3. Seat Ibiza 1998' 23.11.2014-11.03.2016
4. VW Polo 1995' 12.12.15-16.01.2016 - na graty
5. Golf IV 1998' Highline 1.6SR 101KM@2 x 2.3v5 AGZ 150 KM@1.8T 150KM AUM - 31.01.16 - 09.01.18
6. VW IV 2001 Highline 1.8T 150KM AUM 09.05.17-21.07.17 na graty
7. VW Golf III 1992 1.9T'D 75KM - 02.06.17 - 04.10.17 - zastępczy na okres swapu
8. VW Passat B5FL Kombi 2005' Trendline 1.9TDI 130KM AVF 19.12.17-04.04.2020
9. VW Passat B5FL Kombi 2005' Trendline Exclusive 2.0TDI 136@151KM BGW 24.04.20-
- darwaz
- Gadatliwa bestia
- Posty: 982
- Rejestracja: ndz paź 19, 2008 16:23
- Lokalizacja: Warszawa - Ursynów
- Kontakt:
Brak węża w 1.8T bodajże AUM
On jest z twardego plastiku, tylko ten trójnik jest gumowy. Ja bym nie dawał całego z gumy bo ci może zassać.
- Astercholik
- Nowicjusz
- Posty: 46
- Rejestracja: wt gru 29, 2015 23:00
- Lokalizacja: Żory
Re: Brak węża w 1.8T bodajże AUM
Witam bo zapomniałem odpisać:
Problem rozwiązany na trójniku lekko widoczny jest zawór zwrotny podciśnienia serwa hamulcowego można go otrzymać z każdym wężem podciśnienia serwa hamulcowego np na złomie bądź kupić w sklepie nowy i przerobić pod siebie pamiętać trzeba że musi być wejście i wyjście bez dodatkowych rurek bocznych bo są takie i takie Koszt nowego ok 40zł oczywiście musi być pod fi12.
U mnie poszedł wąż gumowy od strony kolektora oraz pod nim fragmenty na tyle krótkie że łączą się zaraz z trójnikiem również Fi 12 a od trójnika aż do serwa twardy plastik tak jak napisał @darwaz kupiłem na złomie za 5zł z Bory 1.9TDI
Odpowiedź umieszczam dla osób które mogły kupić swapa bez wężyka nie patrząc jego cena na allegro waha się w granicach 40zł tylko trójnik - 150zł kompletny (ogólnie ciężko to znaleźć) natomiast sam trójnik gumowy wraz z zaworem kosztuje ok 120zł oczywiście nowy
Z tego co mi wiadomo jazda bez owego zaworka może doprowadzić do uszkodzenia się serwa mianowicie wdmuchiwane jest powietrze dość duże ponieważ słychać w okolicach pedała stop dość duże piski.
Jak wygląda w innych autach:
Błędny zawór podciśnienia - chyba że ktoś zaślepi tą małą rurkę o ile można nw bo aż tak dobrze się nie znam:
Jak to wygląda z przybliżenia/Mój sposób:
Problem rozwiązany na trójniku lekko widoczny jest zawór zwrotny podciśnienia serwa hamulcowego można go otrzymać z każdym wężem podciśnienia serwa hamulcowego np na złomie bądź kupić w sklepie nowy i przerobić pod siebie pamiętać trzeba że musi być wejście i wyjście bez dodatkowych rurek bocznych bo są takie i takie Koszt nowego ok 40zł oczywiście musi być pod fi12.
U mnie poszedł wąż gumowy od strony kolektora oraz pod nim fragmenty na tyle krótkie że łączą się zaraz z trójnikiem również Fi 12 a od trójnika aż do serwa twardy plastik tak jak napisał @darwaz kupiłem na złomie za 5zł z Bory 1.9TDI
Odpowiedź umieszczam dla osób które mogły kupić swapa bez wężyka nie patrząc jego cena na allegro waha się w granicach 40zł tylko trójnik - 150zł kompletny (ogólnie ciężko to znaleźć) natomiast sam trójnik gumowy wraz z zaworem kosztuje ok 120zł oczywiście nowy
Z tego co mi wiadomo jazda bez owego zaworka może doprowadzić do uszkodzenia się serwa mianowicie wdmuchiwane jest powietrze dość duże ponieważ słychać w okolicach pedała stop dość duże piski.
Jak wygląda w innych autach:
Błędny zawór podciśnienia - chyba że ktoś zaślepi tą małą rurkę o ile można nw bo aż tak dobrze się nie znam:
Jak to wygląda z przybliżenia/Mój sposób:
1. Fiat Cinquecento 1995' 26.06.2012-12.07.2012
2. Fiat Uno 2001' 09.07.2012-10.12.2014
3. Seat Ibiza 1998' 23.11.2014-11.03.2016
4. VW Polo 1995' 12.12.15-16.01.2016 - na graty
5. Golf IV 1998' Highline 1.6SR 101KM@2 x 2.3v5 AGZ 150 KM@1.8T 150KM AUM - 31.01.16 - 09.01.18
6. VW IV 2001 Highline 1.8T 150KM AUM 09.05.17-21.07.17 na graty
7. VW Golf III 1992 1.9T'D 75KM - 02.06.17 - 04.10.17 - zastępczy na okres swapu
8. VW Passat B5FL Kombi 2005' Trendline 1.9TDI 130KM AVF 19.12.17-04.04.2020
9. VW Passat B5FL Kombi 2005' Trendline Exclusive 2.0TDI 136@151KM BGW 24.04.20-
2. Fiat Uno 2001' 09.07.2012-10.12.2014
3. Seat Ibiza 1998' 23.11.2014-11.03.2016
4. VW Polo 1995' 12.12.15-16.01.2016 - na graty
5. Golf IV 1998' Highline 1.6SR 101KM@2 x 2.3v5 AGZ 150 KM@1.8T 150KM AUM - 31.01.16 - 09.01.18
6. VW IV 2001 Highline 1.8T 150KM AUM 09.05.17-21.07.17 na graty
7. VW Golf III 1992 1.9T'D 75KM - 02.06.17 - 04.10.17 - zastępczy na okres swapu
8. VW Passat B5FL Kombi 2005' Trendline 1.9TDI 130KM AVF 19.12.17-04.04.2020
9. VW Passat B5FL Kombi 2005' Trendline Exclusive 2.0TDI 136@151KM BGW 24.04.20-
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 15 gości