filtr paliwa to norma ale świece żarowe hehe nie wymienia się ich co rok czy nawet 2 u mnie były spalone i nawet o tym nie wiedziałem dopuki nie przyszedł mróz -20 na dworze miał troche ciężej odpalić ale i tak odpaliłWichuTM pisze:A w dieslu, świece żarowe, filtr paliwa
Co kupić - benzynę, diesla a może LPG?
Moderatorzy: palio, jhosef, VIP
- VW_seller
- VWGolf.pl Killer

- Posty: 2625
- Rejestracja: sob cze 21, 2014 09:33
- Lokalizacja: okolice kutna
Co kupić - benzynę, diesla a może LPG?
naprawa Smartfonów Telefonów,pc, laptopy tablety, diagnostyka vag, delphi itp actia multidiag PRO. serwis vag i innych samochodów wymiana podzespów oraz modyfikacje . regeneracja lub naprawa pomp vp37 wtryskow vp pompo wtrysków pd oraz CR . proszę pisać na priv
Co kupić - benzynę, diesla a może LPG?
No widzisz, filtr paliwa to norma a kosztuje prawie stówe, czyli tyle samo co przewody WN w normalnym aucie.
GTI Edition 16v: http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f= ... 2#p6794683
- herbu
- Forumowy spamer :)

- Posty: 2360
- Rejestracja: pn paź 15, 2007 10:58
- Lokalizacja: Bielsko-Biała
- Kontakt:
Co kupić - benzynę, diesla a może LPG?
Tyle, że markowy filtr paliwa do diesla to koszt 80-100 zł, do benzyniaka 20-30 zł. Wymieniasz co podobną ilość km. W LPG dochodzi jeszcze filtr gazu - wymiana co 15-20 tys. km. Koszt 10 zł. Zawsze jednak wyjdzie taniej niż do diesla.VW_seller pisze:filtr paliwa to norma
Świece - w benzyniaku, szczególnie z LPG wymieniasz częściej. Przyzwoitość nakazuje co max. 50-60 tys. km. Koszt jakieś 40 zł. W dieslu koszt świec to 100 zł + droższa wymiana, ale za to wymieniasz co 100 tys. km.
Generalnie jak masz auta w podobnym stanie technicznym i nic ci się nie popsuje w obydwu, to koszty będą zbliżone. Jeśli zaś masz pecha i auto będzie się psuć, to jednak potencjalnie większe koszty wygeneruje diesel (dwumas, turbo, czujniki...) Tyle, że poczciwy 1.9TDI raczej psuć się za bardzo nie chce
- VW_seller
- VWGolf.pl Killer

- Posty: 2625
- Rejestracja: sob cze 21, 2014 09:33
- Lokalizacja: okolice kutna
Co kupić - benzynę, diesla a może LPG?
dokładnieherbu pisze:Tyle, że poczciwy 1.9TDI raczej psuć się za bardzo nie chce
gdzie sa takie ceny chyba w DE , w pl płaciłem za filtrona 15zł(wkręcany ) do audi b6 130km tdi i 18zł do golfa też filtrona mk4 tdi ahfherbu pisze:Tyle, że markowy filtr paliwa do diesla to koszt 80-100 zł,
następnyWichuTM pisze:No widzisz, filtr paliwa to norma a kosztuje prawie stówe,
ja poprostu aut z lpg nie znosze ,albo ma być benzyna i niech se pali i 20l i tyle
naprawa Smartfonów Telefonów,pc, laptopy tablety, diagnostyka vag, delphi itp actia multidiag PRO. serwis vag i innych samochodów wymiana podzespów oraz modyfikacje . regeneracja lub naprawa pomp vp37 wtryskow vp pompo wtrysków pd oraz CR . proszę pisać na priv
Co kupić - benzynę, diesla a może LPG?
1.9 AHF 96zł kosztował, żaden wynalazek. Nie widziałem jeszcze filtra paliwa do diesla za 20zł.
GTI Edition 16v: http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f= ... 2#p6794683
Co kupić - benzynę, diesla a może LPG?
polemizowałbym.VW_seller pisze:np filtron to dobre filtry
A co do cen filtrów to chyba Ci się pomyliły ceny z filtrem oleju :O
AUDI ----> http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=91&t=577948" onclick="window.open(this.href);return false;
golf w serii -> http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=89&t=507659" onclick="window.open(this.href);return false;
Sprzedam:
-dystanse przelotowe 8mm ze śrubami- 100zł
golf w serii -> http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=89&t=507659" onclick="window.open(this.href);return false;
Sprzedam:
-dystanse przelotowe 8mm ze śrubami- 100zł
Co kupić - benzynę, diesla a może LPG?
Za 15zł to filtra oleju nawet nie kupisz do TDI, a co dopiero paliwa...
Jak nie znosisz LPG to OK, ale nie gadaj, że to takie złe. Miałem LPG, mam teraz diesla, siostra i brat mają LPG i ja jestem jakby na bieżąco z tymi autami i złego słowa nie powiem na gaz, choć sam jeżdżę dieslem. Pisanie o kablach to wiesz... zgadnij ile razy je zmieniłem przez 200 tys. km jak jeździłem AAM-em
Jak nie znosisz LPG to OK, ale nie gadaj, że to takie złe. Miałem LPG, mam teraz diesla, siostra i brat mają LPG i ja jestem jakby na bieżąco z tymi autami i złego słowa nie powiem na gaz, choć sam jeżdżę dieslem. Pisanie o kablach to wiesz... zgadnij ile razy je zmieniłem przez 200 tys. km jak jeździłem AAM-em
- VW_seller
- VWGolf.pl Killer

- Posty: 2625
- Rejestracja: sob cze 21, 2014 09:33
- Lokalizacja: okolice kutna
Co kupić - benzynę, diesla a może LPG?
normalny filtr paliwa a dokładnie filtr ON filtron tyle kosztuje wkrecany .WichuTM pisze:Nie widziałem jeszcze filtra paliwa do diesla za 20zł.
dla mnie to wynalazek bo za tą kaseWichuTM pisze:1.9 AHF 96zł kosztował, żaden wynalazek.
nie ,ale filtr oleju np op525 mam podobne cenybjoern pisze:A co do cen filtrów to chyba Ci się pomyliły ceny z filtrem oleju :O
dodam jeszcze to że świece do TDi Vp też nei potrzeba kupowac nie wiadomo jakich drogich firm ,kupiłem z jakiegoś max szita za 40zł komplet i działają już ponad 4 rok ,fakt że żadko grzeją ale działają. za ta kase to co by kto co chciał . może jestem typem że ma być tanio i dobre ,poprostu auto to tylko auto wole kase wydac na bardziej zdrowe rzeczy lub posłać pare smsm-ów na instytucje charytatywne
naprawa Smartfonów Telefonów,pc, laptopy tablety, diagnostyka vag, delphi itp actia multidiag PRO. serwis vag i innych samochodów wymiana podzespów oraz modyfikacje . regeneracja lub naprawa pomp vp37 wtryskow vp pompo wtrysków pd oraz CR . proszę pisać na priv
Co kupić - benzynę, diesla a może LPG?
Tez takie filtry zakladam do swoich tdi. Jak dobrze pamietam to po 18 zl placilem. Te bez tego trojnika. Jakos nic mi sie nie urwalo i auta pieknie zapinają.
Touran bls+ oraz dwa razy Touran cayc+ to
- VW_seller
- VWGolf.pl Killer

- Posty: 2625
- Rejestracja: sob cze 21, 2014 09:33
- Lokalizacja: okolice kutna
Co kupić - benzynę, diesla a może LPG?
są filtry które tyle kosztują ale oznaczenia mają inne ale przykładając 1 do 2 niczym się nie rózną jak tylko ceną
naprawa Smartfonów Telefonów,pc, laptopy tablety, diagnostyka vag, delphi itp actia multidiag PRO. serwis vag i innych samochodów wymiana podzespów oraz modyfikacje . regeneracja lub naprawa pomp vp37 wtryskow vp pompo wtrysków pd oraz CR . proszę pisać na priv
-
niezalogowany
- Mały gagatek

- Posty: 125
- Rejestracja: sob paź 20, 2012 11:18
Co kupić - benzynę, diesla a może LPG?
co innego w lpg filtry przewody świece
Czyli, jakby nie patrzeć, wymiana po przebiegu takim, jaki producent zaleca dla samej benzyny.Świece - w benzyniaku, szczególnie z LPG wymieniasz częściej. Przyzwoitość nakazuje co max. 50-60 tys. km.
- herbu
- Forumowy spamer :)

- Posty: 2360
- Rejestracja: pn paź 15, 2007 10:58
- Lokalizacja: Bielsko-Biała
- Kontakt:
Co kupić - benzynę, diesla a może LPG?
Tak, ale szkoły są różne. Ja wymieniam co jakieś 40 tys. Znam mechaników, co twierdzą, że najlepiej wymieniać świece razem z olejem, czyli co 15 tys. km. Ale znam też przypadki, że auta kumpli (Golf III, Fiat Uno), przejechały bez wymiany świec, odpowiednio 140 i 120 tys. km.niezalogowany pisze:Czyli, jakby nie patrzeć, wymiana po przebiegu takim, jaki producent zaleca dla samej benzyny.
- VW_seller
- VWGolf.pl Killer

- Posty: 2625
- Rejestracja: sob cze 21, 2014 09:33
- Lokalizacja: okolice kutna
Co kupić - benzynę, diesla a może LPG?
norma za wymiane trza zapłacić a te stare graty jeszcze potrafią komuś wsadzić i zarobić 2 raz. najlepiej to mechanik co miesiac by chciał wymieniać .herbu pisze:Znam mechaników, co twierdzą, że najlepiej wymieniać świece razem z olejem, czyli co 15 tys. km
jak padnie lub zaczyna padać to dopiero wymienić i tyle
naprawa Smartfonów Telefonów,pc, laptopy tablety, diagnostyka vag, delphi itp actia multidiag PRO. serwis vag i innych samochodów wymiana podzespów oraz modyfikacje . regeneracja lub naprawa pomp vp37 wtryskow vp pompo wtrysków pd oraz CR . proszę pisać na priv
Co kupić - benzynę, diesla a może LPG?
To jest uogólnianie i zaokrąglanie.herbu pisze:Świece - w benzyniaku, szczególnie z LPG wymieniasz częściej. Przyzwoitość nakazuje co max. 50-60 tys. km. Koszt jakieś 40 zł. W dieslu koszt świec to 100 zł + droższa wymiana, ale za to wymieniasz co 100 tys. km.
Świece - pokaż mi świece za 40 zł jak do mk2 ostatnio szukałem i 70 za komplet NGK bez cudów trzeba dać. Po drugie - zależy od silnika. Mój kolega ostatnio zadzwonił ostro wkurzony, że ASO mu zmieniło świece za 300 zł.
Ale pogrzebałem i okazało sie, że do jego Polo świece iskrowe są po 50 zeta z NGK za sztukę.
Przewody - markowe przewody do mk2 to 150 zeta, kopułka 40, palec 20. W późniejszych masz cewki oddzielne, które tez potrafią padać i kosztują nawet po kilka stówek.
Ja się przyznam, że świec żarowych jeszcze nie wymieniałem a na szafie 248 tysiecy.
Ja nie jestem fanatycznym zwolennikiem diesla, sam zaczynam się nad jakąś benzyną rozglądać w nowym pudle bo do diesla jest za duża dopłata.
Ale widzę, że niektórzy zatrzymali się w myśleniu na mk2/3. W nowszych autach benzynowych też nie jest różowo. EcoBoosty i inne cuda... Myślicie, że jak to będzie się sprawdzać?
A chcąc nowy samochód np z VW tylko w Polo da się kupić wolnossaka 1.0 l takiego jak mamy w upei - sory nie nadaje się to do Polo...
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 12 gości


