Golf VI 2.0 tsi
Moderatorzy: palio, jhosef, VIP
Golf VI 2.0 tsi
Witam. Ostatnio wpadł mi w oko ten egzemplarz: https://www.otomoto.pl/oferta/volkswage ... adbe72f449
Ktoś by mógł mi szerzej powiedzieć więcej o tych silnikach, spalania oleju i skrzyni DSG? Tak wiem, są wszelakie fora itd. Ale chciałbym usłyszeć te opinie od kogoś kto miał styczność z takimi samochodami bądź wie o nich dużo, ponieważ nie chcę się władować w kolejną minę, tak by w przeciągu kilku miesięcy nie musiał ładować 20 tyś na naprawy-tak jak w obecnym samochodzie
Ktoś by mógł mi szerzej powiedzieć więcej o tych silnikach, spalania oleju i skrzyni DSG? Tak wiem, są wszelakie fora itd. Ale chciałbym usłyszeć te opinie od kogoś kto miał styczność z takimi samochodami bądź wie o nich dużo, ponieważ nie chcę się władować w kolejną minę, tak by w przeciągu kilku miesięcy nie musiał ładować 20 tyś na naprawy-tak jak w obecnym samochodzie
Re: Golf VI 2.0 tsi
Ja bym odpuścił to auto..kwestia który to właściciel jak 1...trzeba sprawdzić historię konkretnie ale..jak 2gi to daj sobie spokój, ten silnik ma wady fabryczne, łańcuchowy rozrząd który jest upierdliwy, dsg bywa awaryjne, trzeba pilnować wymiany oleju itd a wiadomo że nikt takich aut nie kupuje do kościoła czy po bułki, katuje się je, a potem serwis, remonty, naprawy są kosztowne bo to nie jet Golf 3 z 1,4
Bezsensu takie coś w tej cenie masz S3 8P z "lepszym" tfsi na pasku z 4x4, albo( chociaż ciężko w tej kwocie) Golf 6R też z tym lepszym tsi
albo po prostu szukasz na wypasie Golfa V GTI może nawet Pirelli
Sprawdź to auto ale silniki bywają uciążliwe, sporo ogłoszeń jest z informacjami o remontach w ASO.
Ja bym się nie odważył tym bardziej że ktoś pozbywa się fajnej fury która ma 9 lat, nie 20..no niby może przesiada się na Audi RS6 ale..nigdy nie wiadomo jaki powód sprzedaży.
Bezsensu takie coś w tej cenie masz S3 8P z "lepszym" tfsi na pasku z 4x4, albo( chociaż ciężko w tej kwocie) Golf 6R też z tym lepszym tsi
albo po prostu szukasz na wypasie Golfa V GTI może nawet Pirelli
Sprawdź to auto ale silniki bywają uciążliwe, sporo ogłoszeń jest z informacjami o remontach w ASO.
Ja bym się nie odważył tym bardziej że ktoś pozbywa się fajnej fury która ma 9 lat, nie 20..no niby może przesiada się na Audi RS6 ale..nigdy nie wiadomo jaki powód sprzedaży.
- doggie
- V.I.P.
- Posty: 10573
- Rejestracja: pt lis 23, 2007 00:13
- Lokalizacja: GKA
- Auto: Cupra Formentor DSG DQ381
- Silnik: TSI
Re: Golf VI 2.0 tsi
kosa912 auto prezentuje się nieźle, polski salon, masz VIN to sprawdź historię, silnik jest ok, idealnych nie ma, DSG jak DSG, jedni chwalą inni ganią, jeśli był serwisowany, olej wymieniany to powinna posłużyć, kolega w touranie 2.0 TDI ma 270 tys km i DSG działa poprawnie
Re: Golf VI 2.0 tsi
Tak jak myślałem, jedni będą chwalić, drudzy gnębić. Moglibyście napisać jakie są typowe usterki tego silnika? I jak sprawy mają sie do kosztów części do tego auta względem bmw E60, czy jest aż tak duża różnica? I nie chodzi mi o serwis ASO.
-
- Mały gagatek
- Posty: 124
- Rejestracja: śr gru 09, 2015 00:05
Re: Golf VI 2.0 tsi
Jeśli było Cię stać na serwisowanie E60 (chyba, że tylko jeździłeś bez wkładu bo się nie psuło) to taki Golf będzie tani w utrzymaniu.
Re: Golf VI 2.0 tsi
Na E60 wydałem ponad 20 tyś w przeciągu kilku miesięcy :O Sama regeneracja konwertera 4 tysiące. Czyli nie bać się wysokich kosztów napraw?
Re: Golf VI 2.0 tsi
Rób jak uważasz różnica między E60 a Golfem była by gdyby to było 1,6 tdi a nie hot-hatch 200 konny
Do tego masz rozrząd drogi, trzeba czasem wyczyścić silnik z nagaru, komplet tarcz klocków tani nie jest - czymś auto trzeba zatrzymać itd
do tego dsg ma tendencje do świrowania
może lepiej manual?
a tak w ogóle potrzebujesz aż 200 koni?
może lepiej 1,4 tsi 122 CAXA + soft i wyjdzie z grubsza ok 160 koni?
Jak jesteś napalony na auto to Twój wybór ale sprawdź czy nie jest mina, przede wszystkim historię napraw
Do tego masz rozrząd drogi, trzeba czasem wyczyścić silnik z nagaru, komplet tarcz klocków tani nie jest - czymś auto trzeba zatrzymać itd
do tego dsg ma tendencje do świrowania
może lepiej manual?
a tak w ogóle potrzebujesz aż 200 koni?
może lepiej 1,4 tsi 122 CAXA + soft i wyjdzie z grubsza ok 160 koni?
Jak jesteś napalony na auto to Twój wybór ale sprawdź czy nie jest mina, przede wszystkim historię napraw
Re: Golf VI 2.0 tsi
Nie jestem aż tak napalony, ale przyznać muszę, że interesuje mnie to autko, dlatego wolę zapytać. Mam jeszcze do wyboru bmw e90 benzyna 218 koni po lifcie, No ale gti to gti-wrażenia.
- doggie
- V.I.P.
- Posty: 10573
- Rejestracja: pt lis 23, 2007 00:13
- Lokalizacja: GKA
- Auto: Cupra Formentor DSG DQ381
- Silnik: TSI
Re: Golf VI 2.0 tsi
Golf nawet GTI nie będzie droższy w serwisie od BMW, dlatego ja się pożegnałem z BMW a miałem tylko e84
Re: Golf VI 2.0 tsi
Golf od BMW w serwisie będzie tańszy to było wiadome, ale że GTI, tego to nie wiedziałem.
-
- Mały gagatek
- Posty: 124
- Rejestracja: śr gru 09, 2015 00:05
Re: Golf VI 2.0 tsi
Ja mam GTI tyle, że 5kę i 90% części kupuję w ASO, poza tym serwisuję też w ASO, jak miałem BMW, różne modele 3,5,7 to w ASO kupowałem tylko te części które nie wychodziły w zamiennikach. Części do bmw są dużo droższe a w takim GTI nawet jakbyś zrobił remont silnika, powymieniał części eksploatacyjne, kupił nowe opony to nie wyjdzie 20 tysi.
DSG nie ma co się bać, super skrzynia, przy tym przebiegu co ma olej powinien być 2 razy wymieniony i jak nic się nie dzieje to powinno być OK.
DSG nie ma co się bać, super skrzynia, przy tym przebiegu co ma olej powinien być 2 razy wymieniony i jak nic się nie dzieje to powinno być OK.
Re: Golf VI 2.0 tsi
20 tyś to nawet nie liczyłbym żeby wydawać na takie auto od początku. Chodzi mi o to żeby nie wtopić nawet 10 tyś zaraz po zakupie. Wiadomo 1-2,5 tyś można przeznaczyć na wymianę jakiś części ale też bez przesady żeby od razu fortunę ładować.
Re: Golf VI 2.0 tsi
Jakieś uwagi na co zwrócić uwagę przy oględzinach golfa(jak ma się zachowywać silnik, skrzynia, zawieszenie)?
- kwadrat
- Forum Master
- Posty: 1482
- Rejestracja: śr sty 17, 2007 19:36
- Lokalizacja: SC CzęstochoVWa
- Auto: 2x Golf
- Silnik: 2x +
Re: Golf VI 2.0 tsi
E60 jest generalnie drogim autem w utrzymaniu. Myslę że takie GTI będzie tańsze. Według mnie nie masz się czego bać. Jedynie co może skrobnąć po kieszeni to awaria DSG, ale jesli prawidłowo użytkowana, to musiałbys mieć pecha
Mein grün GT(i) produziert in Wolfsburg
Golf II GTi 2.0 jest, Polo 9n 1.4 TDI było, Golf Plus II 2.0 TDI+ jest
Golf II GTi 2.0 jest, Polo 9n 1.4 TDI było, Golf Plus II 2.0 TDI+ jest
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 5 gości