VW Golf IV 1.9 TDI ASZ 130KM do 13 tys śląskie, opolskie

Chcesz kupić, bądź sprowadzić auto..nie wiesz, które wybrać? Napisz o tym tutaj...

Moderatorzy: palio, jhosef, VIP

enderli
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 58
Rejestracja: czw kwie 12, 2012 16:10
Lokalizacja: Strzelce Opolskie, Woj. Opolskie

VW Golf IV 1.9 TDI ASZ 130KM do 13 tys śląskie, opolskie

Post autor: enderli » wt cze 16, 2015 08:27

Witam was i proszę o pomoc!
Szukam VW Golfa IV 1.9 TDI najlepiej ASZ 130KM do 13 tyś zł... Najlepiej woj. śląskie, opolskie, dolnośląskie, wielkopolskie.

Ostatnio znalazłem http://allegro.pl/volkswagen-golf-4-1-9 ... 17220.html" onclick="window.open(this.href);return false;
Tyko jest z napędem 4Motion i teraz nie wiem czy to dobry pomysł pchać się na 4x4... Słyszałem słabe opinie na temat tego napędu (jesteście w stanie napisać mi jak wygląda eksploatacja takiego 4motion? )

Drugi jaki znalazłem to http://otomoto.pl/oferta/volkswagen-gol ... y3Pt9.html" onclick="window.open(this.href);return false;
Tutaj aż 150 KM, boję się że będzie za dużo... Zależy mi na mocy co najmniej tych 130KM ale te 150KM jakoś mnie przerażają :)

Proszę o pomoc i wyjaśnienie tego 4motion!
Z góry dziękuję i pozdrawiam!


I Love My VW !

Awatar użytkownika
WichuTM
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 671
Rejestracja: ndz maja 13, 2012 12:39
Lokalizacja: W-wa

VW Golf IV 1.9 TDI ASZ 130KM do 13 tys

Post autor: WichuTM » wt cze 16, 2015 11:25

Dodatkowe koszty podczas eksploatacji 4motion, sprowadza się w zasadzie do wymiany oleju w Haldex'ie i ewentualnych jego naprawach, co rzadko się zdarza, sporo można sprawdzić przed zakupem, czy nie ma wycieków, podporę wału itp. Ponadto zawieszenie z tyłu jest wielowahaczowe, ale to również można sprawdzić przed zakupem, najwyżej zrobisz raz i będzie z głowy, koszty nie są przerażające. W napędzie 4x4 warto wspomnieć o dbaniu, żeby opony i wysokość bieżnika we wszystkich kołach była taka sama, chodź tu jest napęd dołączany i nie ma to jakiegoś mega wpływu jak przy AWD. Uważam, ze to fajny bajer, szczególnie zimą, zawsze takie auto będzie się lepiej prowadzić, będzie bezpieczniejsze i dawało więcej frajny. Musisz się liczyć z ciut większym spalaniem ile dokładnie to nie wiem, chodź znam gościa który ma Varianta z AJM 115KM i mówił, żę pali 6.5 średnio więc normalnie. CO do konkretnego egzemplarza, wygląda w miare ok, kierownica sporo wytarta jak na taki przebieg, pewnie kręcony jak w większości. Szkoda, że od handlarza, ale jak masz niedaleko to bym na Twoim miejscu go obejrzał. W takim golfie przed zakupem można sporo sprawdzić. Co do ARLa, mocy na pewno nie będzie za dużo, po miesiącu stwierdzisz, że chyba coś jest z nim nie tak i przydałby się wirus :)



art_2008_a_
VW Baron
VW Baron
Posty: 3269
Rejestracja: czw lip 09, 2009 15:18
Lokalizacja: WOT
Kontakt:

VW Golf IV 1.9 TDI ASZ 130KM do 13 tys

Post autor: art_2008_a_ » wt cze 16, 2015 14:53

enderli pisze:Ostatnio znalazłem http://allegro.pl/volkswagen-golf-4-1-9" onclick="window.open(this.href);return false; ... 17220.html
wygląda sensownie, przebieg pewnie znacznie większy sądząc po kierownicy ale wygląda na fotkach nieźle
enderli pisze:Drugi jaki znalazłem to http://otomoto.pl/oferta/volkswagen-gol" onclick="window.open(this.href);return false; ... y3Pt9.html
naklejki na tylnej klapie są przyklejane jeszcze raz .. za nisko
przód wydaje się też być nie do końca dobrze poskładany

ja bym celował tylko w czarnego :-)



enderli
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 58
Rejestracja: czw kwie 12, 2012 16:10
Lokalizacja: Strzelce Opolskie, Woj. Opolskie

VW Golf IV 1.9 TDI ASZ 130KM do 13 tys

Post autor: enderli » śr cze 17, 2015 09:31

Wichu dziękuję Ci za dokładny opis tego 4Motion teraz jestem już bardziej spokojny i może skusze się i pojadę obejrzeć tego Gofra, choć smuci mnie ta wytarta kierownica która już pokazuje że autko ma 100tyś więcej na blacie ;/

art_2008_a_ też właśnie skumałem z tymi naklejkami w tym ARL więc z automatu powiedziałem sobie w duchu że sobie odpuszczam :)

Na pewno będę rozglądał się dalej i kontynuował temat tutaj aż znajdę fajnego golfika :)


I Love My VW !

Awatar użytkownika
WichuTM
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 671
Rejestracja: ndz maja 13, 2012 12:39
Lokalizacja: W-wa

VW Golf IV 1.9 TDI ASZ 130KM do 13 tys

Post autor: WichuTM » śr cze 17, 2015 10:01

Daj spokój znaleźć takiego mk4 diesla z ori przebiegiem 200 tyś to naprawdę igła w stogu siana, mojej dziewczynie teraz kupiliśmy A3 Sline z przebiegiem 330 tyś km, jest to ori przebieg sprawdzony, a auto jest tak utrzymane mechanicznie i wizualnie, szczególnie w środku, że reszta które oglądałem z przebiegiem 180-250 to chyba ma z 400 albo i pól miliona. Wiem, że ciężko będzie to sprzedać, daliśmy za nią sporo ale jak to auto jeździ i co jest w nim porobione to starczy spokojnie na kilkadziesiąt tys km. Kierownice sobie kupisz, obszyjesz lub pomalujesz za stówę jeśli handlarz tego nie zrobił, patrz na ogólny stan auta i na historię, czy ktoś tym jeździł pół roku i opycha dalej bo go nie stać nawet na rozrząd, czy ktoś jeździł kilka lat, zbierał rachunki, robił regularnie serwis.



enderli
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 58
Rejestracja: czw kwie 12, 2012 16:10
Lokalizacja: Strzelce Opolskie, Woj. Opolskie

VW Golf IV 1.9 TDI ASZ 130KM do 13 tys

Post autor: enderli » śr cze 17, 2015 12:37

No tak masz rację, też wolałbym trafić na ori przebieg 300 tyś i więcej a mieć pewność że auto posłuży mi na długo...
Masz może jakieś namiary na kogoś z forum czy znajomego co sprawdzi mi po VIN historie auta i przebieg? Bo słyszałem że ktoś za opłatą to sprawdza i jest dość kompetentny w tym co robi.
A ja dam każde pieniądze by mieć pewność co do auta które kupuje...
Dziękuję i pozdrawiam!


I Love My VW !

Awatar użytkownika
WichuTM
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 671
Rejestracja: ndz maja 13, 2012 12:39
Lokalizacja: W-wa

VW Golf IV 1.9 TDI ASZ 130KM do 13 tys

Post autor: WichuTM » śr cze 17, 2015 13:33

W tym temacie, użytkownik marco467:

viewtopic.php?f=118&t=191306&start=1722" onclick="window.open(this.href);return false;

Nie korzystałem z jego usług więc nie wiem czy można polecić, ale pamiętam, że się ogłaszał.



enderli
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 58
Rejestracja: czw kwie 12, 2012 16:10
Lokalizacja: Strzelce Opolskie, Woj. Opolskie

Re: VW Golf IV 1.9 TDI ASZ 130KM do 13 tys

Post autor: enderli » śr cze 17, 2015 13:38

WichuTM pisze:W tym temacie, użytkownik marco467:

viewtopic.php?f=118&t=191306&start=1722" onclick="window.open(this.href);return false;

Nie korzystałem z jego usług więc nie wiem czy można polecić, ale pamiętam, że się ogłaszał.
Ooo widzisz no i super dziękuję Ci ślicznie! Warto spróbować :)
Dam znać czy kolega jest kompetentny :)


I Love My VW !

till71
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 89
Rejestracja: śr kwie 18, 2012 18:48
Lokalizacja: Wrocław

VW Golf IV 1.9 TDI ASZ 130KM do 13 tys

Post autor: till71 » śr cze 17, 2015 21:00

Z tą wytartą kierownicą nie ma co panikować. U siebie mam wytartą od jazdy po mieście i przed 70 tys wytarłem mocniej niż była po 200, tylko że wcześniej latał w trasach, jak dla mnie to nie jest decydujący wyznacznik przebiegu.



art_2008_a_
VW Baron
VW Baron
Posty: 3269
Rejestracja: czw lip 09, 2009 15:18
Lokalizacja: WOT
Kontakt:

VW Golf IV 1.9 TDI ASZ 130KM do 13 tys

Post autor: art_2008_a_ » czw cze 18, 2015 08:20

till71 pisze:jak dla mnie to nie jest decydujący wyznacznik przebiegu.
decydujący nie, ale w połączeniu z ogólnym zmęczeniem wnętrza można sobie już coś wnioskować ... :hmm:



enderli
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 58
Rejestracja: czw kwie 12, 2012 16:10
Lokalizacja: Strzelce Opolskie, Woj. Opolskie

VW Golf IV 1.9 TDI ASZ 130KM do 13 tys

Post autor: enderli » czw cze 18, 2015 17:14

U większości jest problem z wytarciem kierownicy niestety... a moje szukanie 130 konnego goferka IV idzie lipnie na razie...


I Love My VW !

enderli
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 58
Rejestracja: czw kwie 12, 2012 16:10
Lokalizacja: Strzelce Opolskie, Woj. Opolskie

VW Golf IV 1.9 TDI ASZ 130KM do 13 tys

Post autor: enderli » śr cze 24, 2015 14:17

Proszę Was jeszcze raz o pomoc... znalazłem na otomoto gofra IV:

http://otomoto.pl/oferta/volkswagen-gol ... y78Iw.html" onclick="window.open(this.href);return false;

Po wstępnej rozmowie udało mi się ustalić iż auto zostało sprowadzone na LAWECIE z Niemiec 3 dni temu. Po rozmowie na temat wyposażenia i stanu technicznego wynika iż jest godny uwagi. Najgorsze (chyba) jest to że jest do opłacenia i zarejestrowania po raz pierwszy w Polsce, czego się bardzo obawiam... Z tego co mi powiedział autko przyjechało na lawecie więc w Niemczech nie były wykupione tablice czasowe. Auto posiada jak twierdzi sprzedający komplet potrzebnych dokumentów. Ale muszę pewnie opłacić całą resztę i wyniesie mnie to chyba jakieś 1500 zł. Pytanie moje jest takie, jak ja mam tym autem wrócić na kołach do domu jeśli oprócz dokumentów nie posiada TABLIC? Boję się że chce mnie w coś wpakować a ja w tym temacie zielony jak groch... Mówi że dorobi mi tablice na podstawie Briefu Niemieckiego tu w Polsce <--- można tak? Jest to legalne? W taki sposób mogę wrócić na kołach bez obaw o mandat czy zatrzymanie przez Policje?
Proszę o pomoc i wyjaśnienie czy moje obawy mogą się sprawdzić...

Dziękuję i pozdrawiam!


I Love My VW !

Awatar użytkownika
WichuTM
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 671
Rejestracja: ndz maja 13, 2012 12:39
Lokalizacja: W-wa

Re: VW Golf IV 1.9 TDI ASZ 130KM do 13 tys

Post autor: WichuTM » śr cze 24, 2015 15:08

enderli pisze:Proszę Was jeszcze raz o pomoc... znalazłem na otomoto gofra IV:

http://otomoto.pl/oferta/volkswagen-gol ... y78Iw.html" onclick="window.open(this.href);return false;

Po wstępnej rozmowie udało mi się ustalić iż auto zostało sprowadzone na LAWECIE z Niemiec 3 dni temu. Po rozmowie na temat wyposażenia i stanu technicznego wynika iż jest godny uwagi. Najgorsze (chyba) jest to że jest do opłacenia i zarejestrowania po raz pierwszy w Polsce, czego się bardzo obawiam... Z tego co mi powiedział autko przyjechało na lawecie więc w Niemczech nie były wykupione tablice czasowe. Auto posiada jak twierdzi sprzedający komplet potrzebnych dokumentów. Ale muszę pewnie opłacić całą resztę i wyniesie mnie to chyba jakieś 1500 zł. Pytanie moje jest takie, jak ja mam tym autem wrócić na kołach do domu jeśli oprócz dokumentów nie posiada TABLIC? Boję się że chce mnie w coś wpakować a ja w tym temacie zielony jak groch... Mówi że dorobi mi tablice na podstawie Briefu Niemieckiego tu w Polsce <--- można tak? Jest to legalne? W taki sposób mogę wrócić na kołach bez obaw o mandat czy zatrzymanie przez Policje?
Proszę o pomoc i wyjaśnienie czy moje obawy mogą się sprawdzić...

Dziękuję i pozdrawiam!
Jeżdżenie na tych tablicach nie jest legalne i jak trafisz upierdliwego policjanta, to Ci wrzuci auto na lawete i dostaniesz mandat. Nie możesz wyjechać autem na drogę bez ważnych tablic rejestracyjnych, a dorobienie sobie tablic niemieckich nie załatwia sprawy, bo tablice są nieważne (auto jest wyrejestrowane w Niemczech) ponadto nie mają ori wlepek. W tym przypadku zostaje tylko laweta. W ogóle ja bym się w takie coś nie pakował, sprowadzający do kraju ma obowiązek zapłacić akcyzę, vat lub zwolnienie z vatu oraz opłatę recyklinkową, chodź wiele osób płaci ją samemu. Słyszałem o takich przypadkach, że w wydziałach komunikacji się czepiali, ze dopiero osoba kupująca w Polsce od handlarza płaciła recykling. Co do tego egzemplarza, to nawet nie jest GTI tylko Highline, mimo dobrze zrobionych zdjęć, środek widać zmęczony opór, kierownica, fotel, plastik w boczku, z zewnątrz zdjęcia mocno prześwietlone, nawet najgorszy lakier da się przy odbiciu słońca ująć w taki sposób. Podsumowując, dolicz do tej kwoty opłaty, ubezpieczenie, transport na lawecie, pewnie masę rzeczy do zrobienia to Ci wyjdzie spokojnie 15 koła. Za taką kwotę szukaj auta od właściciela w Polsce, zarejestrowanego, z udokumentowanym serwisem, opłaconym OC (przynajmniej na dwa, trzy miesiące, żebyś na spokojnie później kupił) i w ogólnym stanie bardzo dobrym. Wiem, że takie auta są tylko trzeba mieć cierpliwość i za nie zapłacić nieco więcej.



enderli
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 58
Rejestracja: czw kwie 12, 2012 16:10
Lokalizacja: Strzelce Opolskie, Woj. Opolskie

Re: VW Golf IV 1.9 TDI ASZ 130KM do 13 tys

Post autor: enderli » śr cze 24, 2015 15:34

WichuTM pisze:
enderli pisze:Proszę Was jeszcze raz o pomoc... znalazłem na otomoto gofra IV:

http://otomoto.pl/oferta/volkswagen-gol ... y78Iw.html" onclick="window.open(this.href);return false;

Po wstępnej rozmowie udało mi się ustalić iż auto zostało sprowadzone na LAWECIE z Niemiec 3 dni temu. Po rozmowie na temat wyposażenia i stanu technicznego wynika iż jest godny uwagi. Najgorsze (chyba) jest to że jest do opłacenia i zarejestrowania po raz pierwszy w Polsce, czego się bardzo obawiam... Z tego co mi powiedział autko przyjechało na lawecie więc w Niemczech nie były wykupione tablice czasowe. Auto posiada jak twierdzi sprzedający komplet potrzebnych dokumentów. Ale muszę pewnie opłacić całą resztę i wyniesie mnie to chyba jakieś 1500 zł. Pytanie moje jest takie, jak ja mam tym autem wrócić na kołach do domu jeśli oprócz dokumentów nie posiada TABLIC? Boję się że chce mnie w coś wpakować a ja w tym temacie zielony jak groch... Mówi że dorobi mi tablice na podstawie Briefu Niemieckiego tu w Polsce <--- można tak? Jest to legalne? W taki sposób mogę wrócić na kołach bez obaw o mandat czy zatrzymanie przez Policje?
Proszę o pomoc i wyjaśnienie czy moje obawy mogą się sprawdzić...

Dziękuję i pozdrawiam!
Jeżdżenie na tych tablicach nie jest legalne i jak trafisz upierdliwego policjanta, to Ci wrzuci auto na lawete i dostaniesz mandat. Nie możesz wyjechać autem na drogę bez ważnych tablic rejestracyjnych, a dorobienie sobie tablic niemieckich nie załatwia sprawy, bo tablice są nieważne (auto jest wyrejestrowane w Niemczech) ponadto nie mają ori wlepek. W tym przypadku zostaje tylko laweta. W ogóle ja bym się w takie coś nie pakował, sprowadzający do kraju ma obowiązek zapłacić akcyzę, vat lub zwolnienie z vatu oraz opłatę recyklinkową, chodź wiele osób płaci ją samemu. Słyszałem o takich przypadkach, że w wydziałach komunikacji się czepiali, ze dopiero osoba kupująca w Polsce od handlarza płaciła recykling. Co do tego egzemplarza, to nawet nie jest GTI tylko Highline, mimo dobrze zrobionych zdjęć, środek widać zmęczony opór, kierownica, fotel, plastik w boczku, z zewnątrz zdjęcia mocno prześwietlone, nawet najgorszy lakier da się przy odbiciu słońca ująć w taki sposób. Podsumowując, dolicz do tej kwoty opłaty, ubezpieczenie, transport na lawecie, pewnie masę rzeczy do zrobienia to Ci wyjdzie spokojnie 15 koła. Za taką kwotę szukaj auta od właściciela w Polsce, zarejestrowanego, z udokumentowanym serwisem, opłaconym OC (przynajmniej na dwa, trzy miesiące, żebyś na spokojnie później kupił) i w ogólnym stanie bardzo dobrym. Wiem, że takie auta są tylko trzeba mieć cierpliwość i za nie zapłacić nieco więcej.
Dziękuje Ci bardzo, rozmawiałem o tym z żoną i dajemy sobie spokój z tym golfem. Nie chcemy się pakować w coś gdzie możemy zapłacić jeszcze więcej jak mamy wyliczone.
Poszukiwania golfa trwają dalej :)


I Love My VW !

ODPOWIEDZ

Wróć do „Chcę kupić auto”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 10 gości