Znaleziono 903 wyniki

autor: KoguT
wt mar 20, 2007 21:46
Forum: Speed
Temat: poprawa osiagów 1.6
Odpowiedzi: 69
Odsłony: 9856

skoro aż tak ci podniosło moc to podziel sie informacjami o tych modach

może przydadzą sie innym
autor: KoguT
wt mar 20, 2007 21:44
Forum: Techniczne (archiwum)
Temat: "Śmietana" pod korkiem do wlewu oleju
Odpowiedzi: 12
Odsłony: 3241

ale olej wypływa mi z okolic uszczelki
autor: KoguT
wt mar 20, 2007 21:40
Forum: Speed
Temat: poprawa osiagów 1.6
Odpowiedzi: 69
Odsłony: 9856

Hamuś podaj co zrobiłeś przy tym silniczku i bedzie po sprawie ;)
inni moze uwierzą na słowo ;)
autor: KoguT
wt mar 20, 2007 21:36
Forum: Techniczne (archiwum)
Temat: "Śmietana" pod korkiem do wlewu oleju
Odpowiedzi: 12
Odsłony: 3241

no wlasnie tez sie dzisiaj z tatą zastanawiałem nad tą uszczelką... bo zauwazylem ze mi olejem ocieka troszke silnik kolo obudowy paska rozrządu... :/ a nie wiesz może ile ona kosztuje?? i jak dużo roboty przy zmianie jest?? [ Dodano : 20 Mar 2007 20:38 ] na wakacjach zalałem MAX do zbiorniczka i ja...
autor: KoguT
wt mar 20, 2007 21:23
Forum: Techniczne (archiwum)
Temat: "Śmietana" pod korkiem do wlewu oleju
Odpowiedzi: 12
Odsłony: 3241

"Śmietana" pod korkiem do wlewu oleju

witam wszystkich

mam taki problem ze pod korkiem do wlewu oleju osadza mi sie
cos w rodzaju smietany. kolor ma to "coś" taki kremowy...
i takie samo "coś" mam w odmie...

czym to jest spowodowane i jak to wyeliminować??

jest to MK3 1.6 ABU
autor: KoguT
ndz mar 18, 2007 22:27
Forum: Speed
Temat: poprawa osiagów 1.6
Odpowiedzi: 69
Odsłony: 9856

a panowie co myslicie o silniku 1.6 ABU??
mozna z niego cos ponad te seryjne 75kucy wykrzesać??

jesli mozna to podajcie jakieś przykłady??
autor: KoguT
ndz mar 18, 2007 21:35
Forum: Zakończone projekty
Temat: [MK2] cult by k3fir 16v
Odpowiedzi: 1618
Odsłony: 338997

zdiecie 1 klasa

:prayer:
autor: KoguT
sob mar 17, 2007 23:04
Forum: Techniczne (archiwum)
Temat: Puszka HELLA
Odpowiedzi: 10
Odsłony: 1155

aha dzieki koledzy ;)

pozdrawiam ;)
autor: KoguT
sob mar 17, 2007 18:44
Forum: Techniczne (archiwum)
Temat: Puszka HELLA
Odpowiedzi: 10
Odsłony: 1155

Puszka HELLA

Mam takie pytanko:

w moim mk3 1.6 ABU
mam w bagazniku po prawej stronie pod swiatlem
taka czarna puszke HELLA

co to jest?? i do czego sluzy??
autor: KoguT
wt mar 13, 2007 13:33
Forum: Speed
Temat: Filtr Stożkowy czy warto
Odpowiedzi: 48
Odsłony: 16979

widze ze z robieniem bedzie problem :/
autor: KoguT
pn mar 12, 2007 22:33
Forum: Speed
Temat: Filtr Stożkowy czy warto
Odpowiedzi: 48
Odsłony: 16979

Kenaj pisze:jaką masz średnicę przepustnicy??


niewiem :/

to jest zwykły 1.6 ABU
autor: KoguT
pn mar 12, 2007 21:43
Forum: Speed
Temat: Filtr Stożkowy czy warto
Odpowiedzi: 48
Odsłony: 16979

a jest ktoś w stanie napisac mi wymiary (długość i średnicę) rury dolotowej (mam zamiar wstawić chromoniklową) od stożka do przepustnicy??

moje autko to MK3 1.6 ABU
autor: KoguT
pt mar 09, 2007 15:51
Forum: Techniczne (archiwum)
Temat: Sonda
Odpowiedzi: 4
Odsłony: 717

el Kopyto pisze:Komputer mając tę dane bierze jeszcze odczyt z termoanemometru (czyli mierzy masowy przepływ powietrza)
tylko ze ja niemam termoanemometru (jesli chodzi o to cos zaraz za filtrem powietrza na rurze dolotowej)
autor: KoguT
pt mar 09, 2007 15:13
Forum: Techniczne (archiwum)
Temat: Sonda
Odpowiedzi: 4
Odsłony: 717

Sonda

Witam :)

mam takie pytanko

co sie stanie gdy odłącze sonde w silniku 1.6 ABU??
po co ona tam wogule jest?? przez nią silnik po opadnięciu z większych obrotów
świruje bo obroty opadają (bieg jałowy) do około 550obr/min...

Wyszukiwanie zaawansowane