Znaleziono 149 wyników

autor: vwmaniac19911991
pt kwie 25, 2014 00:03
Forum: Wnętrze i Nadwozie
Temat: Podłokietnik dedykowany czy ktoś użytkuje?
Odpowiedzi: 22
Odsłony: 4660

Re: Podłokietnik dedykowany czy ktoś użytkuje?

ryra sie w kazda strone(sam plastik nie metal) nie wiem nawet gdzie bym mial ten filc dac bo nie ma gdzie
autor: vwmaniac19911991
czw kwie 24, 2014 20:50
Forum: Wnętrze i Nadwozie
Temat: okragla plastikowa czesc w mechanizmie opuszczania szyb
Odpowiedzi: 8
Odsłony: 664

okragla plastikowa czesc w mechanizmie opuszczania szyb

kup na allegro tez tak mailem jak ori nei zrobisz
autor: vwmaniac19911991
czw kwie 24, 2014 20:48
Forum: Wnętrze i Nadwozie
Temat: Zaniedbanie klimatyzacji a konsekwencje ? Golf IV
Odpowiedzi: 12
Odsłony: 1716

Zaniedbanie klimatyzacji a konsekwencje ? Golf IV

a jest jakas reguła co ile nabijać.
autor: vwmaniac19911991
czw kwie 24, 2014 20:40
Forum: Wnętrze i Nadwozie
Temat: Podłokietnik dedykowany czy ktoś użytkuje?
Odpowiedzi: 22
Odsłony: 4660

Podłokietnik dedykowany czy ktoś użytkuje?

cholerstwo dobrze mocno przykręcone nie rusza sie metalowy stelaz tylko ten plastik ma ktos jakis pomysl?
autor: vwmaniac19911991
czw kwie 24, 2014 20:38
Forum: Volkswagen: Golf - mk4 (1997 - 2005)
Temat: nierówna praca silnika na postoju
Odpowiedzi: 14
Odsłony: 3701

nierówna praca silnika na postoju

poduszki pod silnikiem>?
autor: vwmaniac19911991
czw kwie 24, 2014 15:56
Forum: Elektryka
Temat: wskazowki od licznika
Odpowiedzi: 1
Odsłony: 304

wskazowki od licznika

Czesc. Kiedys tu widzalem taki teamt ale juz nie moge znalalesc. Od jakich aut wskazowki beda pasowaly do naszego licznika? Od mk5 mk6 moze? Od audi s3? Dziekuje za pomoc
autor: vwmaniac19911991
czw kwie 24, 2014 15:54
Forum: Wnętrze i Nadwozie
Temat: jak to odkrecic..
Odpowiedzi: 6
Odsłony: 801

jak to odkrecic..

Niezle dzieki .dostane to latwo?
autor: vwmaniac19911991
śr kwie 23, 2014 18:33
Forum: Wnętrze i Nadwozie
Temat: jak to odkrecic..
Odpowiedzi: 6
Odsłony: 801

Re: jak to odkrecic..

Shmatan pisze:Wkręt stożkowy z lewym gwintem

Widać jak się skopiuje adres
Mozesz rozwinac? Bo google milczy. Dziekuje.
autor: vwmaniac19911991
śr kwie 23, 2014 16:41
Forum: Wnętrze i Nadwozie
Temat: jak to odkrecic..
Odpowiedzi: 6
Odsłony: 801

jak to odkrecic..

Witam. Zalaczam zdjecie. Sruba sie wyrobila.. ma ktos pomysl jak to odkrecic poza ucieciem boku podlokietnika zeby zrobic to kombinerkami. Bo dojscie jest tak ograniczone ze mi juz brak pomyslow. Dzikeuje za pomoc
]http://fotoo.pl/show.php?img=779954_20 ... 2.jpg.html

Wyszukiwanie zaawansowane