Znaleziono 119 wyników

autor: cieszyn
czw gru 26, 2013 03:36
Forum: Opony i felgi
Temat: Opony i felgi do Golfa MK IV, Bory
Odpowiedzi: 1256
Odsłony: 127189

Opony i felgi do Golfa MK IV, Bory

Nic no szukamy dalej :D

http://www.galerieallegro.pl/zdjecia/Galeria/2806082/1" onclick="window.open(this.href);return false;

Co sadzicie o tych BBS ? RD145 :)
autor: cieszyn
śr gru 25, 2013 16:59
Forum: Opony i felgi
Temat: Opony i felgi do Golfa MK IV, Bory
Odpowiedzi: 1256
Odsłony: 127189

Opony i felgi do Golfa MK IV, Bory

Witam :) I przyszedł czas na mnie :D Szukam przyzwoitego koła na lato, 16cali odpada bo za mało :D, no to 17cali, ale nic konkretnego w ciekawym kolorze i za dobre pieniadze nie widze... No i wpadły mi w oko ładne 18calowe alusy, tylko pytanie mam co do parametrów: 18x8J ET35 i 2 opony 225/40 ... ro...
autor: cieszyn
śr gru 18, 2013 17:48
Forum: Elektryka
Temat: przewody zapłonowe schemat
Odpowiedzi: 5
Odsłony: 5623

przewody zapłonowe schemat

Czy silnik APE ma tak samo ? :) 2000r 1.4 benzyna.

Przymierzam sie do wymainy kabli WN + Świec :)
autor: cieszyn
czw gru 12, 2013 16:16
Forum: Skradzione Auta i Przedmioty (ściśle związane z motoryzacją)
Temat: skradziono golfa v 1.9 tdi srebrny - katowice
Odpowiedzi: 2
Odsłony: 4523

skradziono golfa v 1.9 tdi srebrny - katowice

Na fb wklejam :), moze coś to pomoze... ehh Te Moje Katowice...
autor: cieszyn
wt lis 12, 2013 22:55
Forum: Podwozie i zawieszenie
Temat: Metalowa osłona silnika allegro.
Odpowiedzi: 43
Odsłony: 14518

Metalowa osłona silnika allegro.

Osłona kupiona z aukcji wyżej :)

Czekam na przesyłke :) Jutro może juz bedzie :)
autor: cieszyn
sob lis 09, 2013 23:11
Forum: Opony i felgi
Temat: Jaka marka opon zimowych
Odpowiedzi: 349
Odsłony: 100967

Dobór opon zimowych

Ja kupiłem do mk4 : 195/65/15, bo takie felgi miałem, czekają na założenie, silnik to 1.4 :)
autor: cieszyn
ndz lis 03, 2013 15:48
Forum: Podwozie i zawieszenie
Temat: Metalowa osłona silnika allegro.
Odpowiedzi: 43
Odsłony: 14518

Metalowa osłona silnika allegro.

Witam.

Przymierzam sie do kupna osłony pod silnik, w gre wchodzi tylko metalowa osłona.

Czy ma ktoś taką:

http://allegro.pl/oslona-pod-silnik-met ... 12281.html" onclick="window.open(this.href);return false;

Może polecacie jakieś inne łatwe w montażu :D
autor: cieszyn
śr paź 09, 2013 22:12
Forum: Opony i felgi
Temat: Opony i felgi do Golfa MK IV, Bory
Odpowiedzi: 1256
Odsłony: 127189

Opony i felgi do Golfa MK IV, Bory

Witam. Przymierzam sie do kupna Alu na sezon letni, nie wiem jaki rozmiar wybrać, ale znalazłem fajny alu: BBS 722: http://tablica.pl/oferta/volkswagen-golf-gti-20-jahre-bbs-cult-1998-CID5-ID3LEPw.html#a6d69c5fee" onclick="window.open(this.href);return false; Z tego Golfika. Pytanie czy do Golfa 4 +...
autor: cieszyn
czw paź 03, 2013 14:42
Forum: Opony i felgi
Temat: Jaka marka opon zimowych
Odpowiedzi: 349
Odsłony: 100967

Dobór opon zimowych

Kupiłem i przyszły zimówki :):

Nokian WR D3 195/65 R15 91 T

221zł :)

Bieżnik bardzo miekki, zobaczymy jak na tym sie jezdzi :) ale dopiero za jakis czas :)
autor: cieszyn
pn wrz 23, 2013 22:52
Forum: Opony i felgi
Temat: Jakie kolo dojazdowe ?
Odpowiedzi: 12
Odsłony: 6871

Jakie kolo dojazdowe ?

A co myslicie o :

Dojazdówce do Golfa 4 z silnikiem 1.4, rozmiar: 14cali ??
autor: cieszyn
pn wrz 16, 2013 16:39
Forum: Opony i felgi
Temat: Jaka marka opon zimowych
Odpowiedzi: 349
Odsłony: 100967

Dobór opon zimowych

Co sądzicie o oponach:

Nokian W+ 195/65 R15 91 T

http://www.oponeo.pl/dane-opony/nokian- ... t#40161947" onclick="window.open(this.href);return false;
autor: cieszyn
sob cze 29, 2013 12:54
Forum: Opony i felgi
Temat: Opony i felgi do Golfa MK VI
Odpowiedzi: 27
Odsłony: 24724

Opony i felgi do GOLFA MK6

Co myslicie o feldze stalowej 15cali do Golfa 6 z silnikiem 2.0 TDI 140km ?

Chcialem taki zestaw na zime , 195/65/15 .

Cany felg stalowych + opona zimowa 15cali jest o niebo lepsza jak rozmiar 16.
autor: cieszyn
śr kwie 03, 2013 22:08
Forum: Zawieszenia
Temat: [mk4] Gwint czy sprężyny do seryjnego koła?
Odpowiedzi: 133
Odsłony: 26020

[mk4] Gwint czy sprężyny do seryjnego koła?

szakulvip, wiem własnie dlatego pytam o -60mm na przód ... może opadnie lepiej jak -40mm ...

Ogólnie pytanie czy opłaca sie je za 250zł ? Te uzywki...
autor: cieszyn
śr kwie 03, 2013 13:44
Forum: Zawieszenia
Temat: [mk4] Gwint czy sprężyny do seryjnego koła?
Odpowiedzi: 133
Odsłony: 26020

[mk4] Gwint czy sprężyny do seryjnego koła?

Ja tez mam pytanie, znalazłem spręzyny podaje linka:

http://tablica.pl/oferta/sprezyny-obniz ... 1wImb.html" onclick="window.open(this.href);return false;

60/40

FK 42 / FKS 42 HA

Podejdą one do Golfa 4 , 1.4 ?

Wyszukiwanie zaawansowane