Znaleziono 119 wyników

autor: cieszyn
wt sty 27, 2015 19:46
Forum: Opony i felgi
Temat: Opony i felgi do Golfa MK 4
Odpowiedzi: 1563
Odsłony: 265879

Opony i felgi do Golfa MK IV i Bory - CZYTAJ 1 POST

Witam. Nie umiem skojarzyć jak to jest w Golfie mk4. silnik 1.4. Alu : BBS Delta X 17 cali 7,5 J ET 38 Opona 205/50/17 Chchiałbym dystans na tył, pytanie ile i czy prawa strona o ile mniej bo widać, że prawe koło wystaje troszkę więcej od lewego, czytałem, że to norma ? Np chce 20mm na tył: Czyli na...
autor: cieszyn
sob paź 25, 2014 18:05
Forum: FAQ
Temat: [MK IV] wymiana tylnich kloszy
Odpowiedzi: 3
Odsłony: 7197

[MK IV] wymiana tylnich kloszy

Wymieniam lampy i najgorszy jest ten bolec w rogu... nie wiem czym dojść tam...
autor: cieszyn
czw paź 16, 2014 23:10
Forum: Elektryka
Temat: [Ankieta] Żarówki halogenowe - testy, porady, opinie...
Odpowiedzi: 251
Odsłony: 150274

[Ankieta] Żarówki halogenowe - testy, porady, opinie...

mk4tdi , Ja posiadam w halogenie H3 Osram AllSeason Super +30%, 55W. Chciałem fest żółte, ale te aż takie nie są, widać sporą różnice, w nocy jest w miare żółto, w nocy ( deszczu ) widac ciut lepiej, jak na Osram Cool Blue Hyper H7. Cool Blue Hyper H7. - w nocy bardzo ładnie świecą, oczy naprawde s...
autor: cieszyn
czw paź 09, 2014 11:28
Forum: Style
Temat: żarówki w5w do obrysów pomarańczowe
Odpowiedzi: 23
Odsłony: 3686

żarówki w5w do obrysów pomarańczowe

Hmm musialbym zobaczyc ale raczej no name...
autor: cieszyn
czw paź 09, 2014 00:09
Forum: Style
Temat: żarówki w5w do obrysów pomarańczowe
Odpowiedzi: 23
Odsłony: 3686

żarówki w5w do obrysów pomarańczowe

Witam.

Zamontowałem obrysy białe i załozylem zarowke w5w pomaranczowa.

Po kilku miesiacach nie swieci juz tak bardzo na pomarancz...

Przymierzam sie do kupna innych zarowek, cos ktos poleca?
autor: cieszyn
ndz wrz 07, 2014 20:39
Forum: 1.8T i 20V
Temat: SWAP na 1.8t z 1.4 - kompleksowa pomoc poszukiwana
Odpowiedzi: 18
Odsłony: 9237

SWAP na 1.8t z 1.4 - kompleksowa pomoc poszukiwana

Hm... Też mam silnik 1.4 i narazie tak zostaje. Jedyny SWAP to na 1.8T, dobrze ze jest taki temat :). Moim zdaniem tez najlepiej kupic anglika albo rozbitego troche albo nie i przekladac wszystko co mozliwe, reszte sprzedac i jakos sie zrownaja koszta. Najgorsze ze ja nic nie umiem ptzy tym zrobic i...
autor: cieszyn
ndz wrz 07, 2014 01:28
Forum: Pozostałe z grupy VAG
Temat: Bora Sedan LA7W Long Beach, Eibach Pro Kit, ALH 0,216+CHIP
Odpowiedzi: 383
Odsłony: 40371

BORA LONG BEACH 17

Wtedy może mocniej sie oswieci " gorna pozycja " + 3-ie swiatlo stop ?

Mi ogólnie jakos tak nie podchodzi modzenie pozycja i stopu, moze jak bym sprobowal u siebie i zobaczyl na zywo to zmienie zdanie :>, nie wiem.

Bora ładnie siedzi na tym zawieszeniu i koło pasi ! :bajer: :bajer:
autor: cieszyn
sob wrz 06, 2014 12:22
Forum: Zawieszenia
Temat: jakie amortyzatory???bilstein, kayaba, a moze nk???
Odpowiedzi: 23
Odsłony: 60963

jakie amortyzatory???bilstein, kayaba, a moze nk???

fanatykautogolf,

No ok, super :) , tylko jakie masz sprezyny ?
autor: cieszyn
pt wrz 05, 2014 16:09
Forum: Zawieszenia
Temat: jakie amortyzatory???bilstein, kayaba, a moze nk???
Odpowiedzi: 23
Odsłony: 60963

jakie amortyzatory???bilstein, kayaba, a moze nk???

Witam. Chce zapytać o amortyzatory do VW Golf 4 silnik 1.4. Posiadam sprezyny H&R -55/-40 Model: 31017-1 va Potrzebuje kupić do tego amory... Co myślicie na przód: Sportowe MTS lub TA-Technix ? Komplet ok. 250zł. - Przód do max. 350zł. Tył: Np. Kraft ? Coś zwykłego, komplet do 200zł. Gadałem z koleg...
autor: cieszyn
ndz sie 17, 2014 11:46
Forum: Style
Temat: [mk4] US listwa + obrysówki
Odpowiedzi: 269
Odsłony: 66924

[mk4] US listwa + obrysówki

W moim temacie na stronie 12, sa zdjecia Obrysów, robił to mój kolega, na listwie EU :)
autor: cieszyn
czw cze 05, 2014 23:50
Forum: Podwozie i zawieszenie
Temat: Tarcie przy mocnym skręcie w lewo
Odpowiedzi: 3
Odsłony: 1030

Tarcie przy mocnym skręcie w lewo

U ojca to samo jest w prawym przednim kole... nie wiadomo co to jest :>

Bardziej brzmi jak huczenie ...
autor: cieszyn
śr cze 04, 2014 22:54
Forum: Pozostałe
Temat: BMW E46 330D By Hz !
Odpowiedzi: 33
Odsłony: 28014

BMW E46 330D By Hz !

Masz juz komplet zrobiony ? ( zawias, polerka kolek ? ) :D
autor: cieszyn
czw maja 22, 2014 22:19
Forum: Zawieszenia
Temat: Sprężyny czy gwint ?
Odpowiedzi: 11
Odsłony: 3943

Sprężyny czy gwint ?

MAPET,

Ale to bedzie twarde jak gwint... ?!

A zostawiam serie cóz :>
autor: cieszyn
śr maja 21, 2014 22:22
Forum: Zawieszenia
Temat: Sprężyny czy gwint ?
Odpowiedzi: 11
Odsłony: 3943

Sprężyny czy gwint ?

I jak dalej w temacie ?

Miałem gwint MTS'a i jak dla mnie jest za twardo, posiadam Same sprezyny H&R o obnizeniu 55/40 dzis zmienilem tyl, ale dałem serie... nie wiem co robic...

Wyszukiwanie zaawansowane