Znaleziono 119 wyników

autor: cieszyn
czw gru 21, 2017 23:47
Forum: Opony i felgi
Temat: Jaka marka opon letnich
Odpowiedzi: 748
Odsłony: 150823

Jaka marka opon letnich

Bluedot,

Niestety t opona letnia i bedzie jeżdzona tylko w lato ;)

Opona taka jak np Michelin Crossclimate - to opona całoroczna. Ja niestety nie jestem zwolennikiem takich opon, ktoś kto bardzo mało jeździ może sie sprawdzić.
autor: cieszyn
pn gru 11, 2017 21:31
Forum: Opony i felgi
Temat: Jaka marka opon letnich
Odpowiedzi: 748
Odsłony: 150823

Jaka marka opon letnich

daropaszk,

Dzieki.

Zdecydowałem sie jednak na 195/65/15 - Uniroyal RainExpert 3 .
autor: cieszyn
śr lis 22, 2017 21:33
Forum: Opony i felgi
Temat: Jaka marka opon letnich
Odpowiedzi: 748
Odsłony: 150823

Jaka marka opon letnich

Craash, Żaden dziwny rozmiar, normalny zamiennik ;)

-michau-, Wiem, ale nie chce takiego na lato, zbyt duży balon, wiem, że 205/60 też balon, ale wygląda lepiej.
autor: cieszyn
wt lis 21, 2017 15:03
Forum: Opony i felgi
Temat: Jaka marka opon letnich
Odpowiedzi: 748
Odsłony: 150823

Jaka marka opon letnich

Garrison, Dzieki za odp., kurde nic do mnie nie przemawia :P Chyba dozbieram kilka stówek więcej i kupie coś lepszego bliżej sezonu letniego jak bd...
autor: cieszyn
pn lis 20, 2017 16:49
Forum: Opony i felgi
Temat: Jaka marka opon letnich
Odpowiedzi: 748
Odsłony: 150823

Jaka marka opon letnich

Witam.

Jako, że teraz podobno jest najlepszy okres na kupienie letnich kapci w dobrej cenie, rozglądam sie i mam pytanie odnośnie 1go modelu.

Dayton Touring 2 205/60R15 91 V

Ktoś używa ?

Muszę kupić 4sztuki 205 / 60 / R15 , max. 1szt. 220zł.
autor: cieszyn
śr wrz 07, 2016 16:29
Forum: 1.8T i 20V
Temat: LPG w 1.8T
Odpowiedzi: 89
Odsłony: 81830

LPG w 1.8T

przeziom,

Wysoka cena ??

Hmm jak narazie to jest najniższa cena - LPG Tech.

Jestem ze Śląska - Katowice, ale żaden problem żeby zakładać LPG w innym miejscie na Śląsku.

Cięzko wybrać jakiś warsztat ...
autor: cieszyn
pn sie 29, 2016 15:49
Forum: 1.8T i 20V
Temat: Wykresy z hamowni do analizy silników 1.8T
Odpowiedzi: 148
Odsłony: 152695

Wykresy z hamowni do analizy silników 1.8T

Wcześniej była seria, teraz przyszedł czas na mody. VW Bora 1.8T - AUM Seria - 156km/236Nm Mod - 222km/347Nm Indywidualne strojenie By Frog Racing & Digitun - Pozdrawiam ! :) Modyfikacje: - DP - 2,5" - Tip Samco Sport - Zimniejsze świece - Sportowa wkładka filtra powietrza Pipercross http://images75...
autor: cieszyn
wt sie 23, 2016 18:56
Forum: 1.8T i 20V
Temat: LPG w 1.8T
Odpowiedzi: 89
Odsłony: 81830

Re: LPG w 1.8T

Witam. Również mysle nad instalacja LPG do mojego 1.8T . Dużo gadałem z różnymi gazownikami. W Golfie 4 - 1.4 miałem STAG 4 plus - przez całe moje 40tyś ok. zero problemów. Jeżeli bym chciał dobrego STAGa do ok. 250koni - koszt ok. 3300zł ... czyli dla mnie za dużo. Napotkałem sie na jeden polecany ...
autor: cieszyn
ndz cze 19, 2016 22:55
Forum: 1.8T i 20V
Temat: Wykresy z hamowni do analizy silników 1.8T
Odpowiedzi: 148
Odsłony: 152695

Wykresy z hamowni do analizy silników 1.8T

VW BORA
1.8T - AUM - auto czysta seria ,

Obrazek



Obrazek
autor: cieszyn
ndz cze 19, 2016 22:46
Forum: 1.8T i 20V
Temat: Jakie świece zapłonowe do 1.8T AUM po mapie ?
Odpowiedzi: 6
Odsłony: 5064

Jakie świece zapłonowe do 1.8T AUM po mapie ?

Ja wymieniałem jakis miesiac temu świece w swoim 1.8T AUM na Irydowe NGK bodajże CR8EIX . Tez bede modzic na ok. 200+ i powiedział mi ze te sa git. I one są zimniejsze :), powiem, tak, że wymiana ich dała bardzo dużo :) ( stare były już wykończone )
autor: cieszyn
pt kwie 01, 2016 17:19
Forum: 1.8T i 20V
Temat: Turbo, wtryski w 1.8T AUM = MOD
Odpowiedzi: 17
Odsłony: 12029

Turbo, wtryski w 1.8T AUM = MOD

CORNEK, No to bardzo ładny mod, samą mapą... Pewnie auto zdrowe i dlatego tak wyszło, no FMIC musi byc na lato....
Podobno kat blokuje kilka KM, więc można go wyrzucić ...
autor: cieszyn
wt lut 23, 2016 22:33
Forum: Opony i felgi
Temat: Jaka marka opon letnich
Odpowiedzi: 748
Odsłony: 150823

Jaka marka opon letnich

Witam.

Przychodzi czas kupna letnich kapci.

Ktoś może się wypowiedzieć na temat opon :

NOKIAN LINE w rozmiarze 205/55/16 musze kupic.

Cena w miarę adekwatna ok. 245zł sztuka.

Chyba, że macie coś podobnego w podobnej cenie ;)
autor: cieszyn
ndz lut 07, 2016 21:43
Forum: TDI
Temat: Jak zrobic orurowanie do FMIC, gdzie kupić materiały itd...
Odpowiedzi: 2575
Odsłony: 727401

Jak zrobic orurowanie do FMIC, gdzie kupić materiały itd...

Witam. Kurde czytam i czytam, sporo, ale dalej sie zastanawiam nad wszystkim... Posiadam Bore 1.8T AUM . Chcę założyć fmic, tylko nie mam pojęcia czy jednostronny czy dwu ? Jaką wielkość ? Wystarczy mi moc. ~200km... Fmic + program + ewentualnie usunięcie kata... Wiem tyle, że taniej wyjdzie u " TOM...

Wyszukiwanie zaawansowane