Znaleziono 658 wyników

autor: djalien
pt lip 29, 2016 08:14
Forum: Chcę kupić auto
Temat: Nie daj się oszukać, sprawdź VIN i historię
Odpowiedzi: 1982
Odsłony: 501827

Nie daj się oszukać, sprawdź VIN i historię /czytaj 1 post/

Witam poproszę o sprawdzenie winu WVWZZZ1KZ6W084658. Golf V. Jestem ciekawy Histori bo własniciel komisu zapewnia mnie ze lalka 1 własnicie podobno przebieg orginalny info prosze na RW lub djalien1@tlen.pl
autor: djalien
sob maja 07, 2016 11:03
Forum: Detailing
Temat: Leon ZC9Z który produkt wybrać
Odpowiedzi: 7
Odsłony: 4915

Leon ZC9Z który produkt wybrać

ok panowie to co byście polecili ?? do osiągnięcia jak najlepszego efektu.
autor: djalien
śr maja 04, 2016 13:09
Forum: Detailing
Temat: Leon ZC9Z który produkt wybrać
Odpowiedzi: 7
Odsłony: 4915

Leon ZC9Z który produkt wybrać

Witam Panowie i proszę o radę który produkt wybrać pacjent to Leon kolor LC9Z (czarna perła) lakier nie jest mocno zniszczony poprzedni właściciel dbał o niego kosmetykami z niższej pułki (carplan sonax itp) chciałbym uzyskać efekt lustra wybrałem do tego zabiegu 2 produkty nakładane będą ręcznie Me...
autor: djalien
wt gru 01, 2015 19:40
Forum: Chcę kupić auto
Temat: Volkswagen Golf Mk II GTI 1.8 16V 1991, 3600, Tończa
Odpowiedzi: 23
Odsłony: 3824

Volkswagen Golf Mk II GTI 1.8 16V 1991, 3600, Tończa

dzwoniłem przez telefon lipa próg jeden do wymiany juz pobno deske trzeba podłożyć zeby podnieśc pewnie drugi nie lepszy. ogniska korozji na aucie maska klapa tragedi nie ma ale sa ogniska no i silnik chodzi na gazie jak zimny odpala od strzała jak ciepły jest problem na paliwie nie wiadomo bo pompk...
autor: djalien
pn lis 30, 2015 19:09
Forum: Chcę kupić auto
Temat: Volkswagen Golf Mk II GTI 1.8 16V 1991, 3600, Tończa
Odpowiedzi: 23
Odsłony: 3824

Volkswagen Golf Mk II GTI 1.8 16V 1991, 3600, Tończa

Panowie coś wiecej na był ktoś moze oglądać może dopatrzycie się czegoś na zdjęciach mam ochotę przejechać się obejrzeć

http://allegro.pl/volkswagen-golf-mk-ii ... 73783.html" onclick="window.open(this.href);return false;
autor: djalien
śr sie 05, 2015 07:50
Forum: Chcę kupić auto
Temat: Golf mk2 GTI 16v oryginał! 4 999 zł 1991 Warszawa
Odpowiedzi: 15
Odsłony: 3608

Golf mk2 GTI 16v oryginał! 4 999 zł 1991 Warszawa

a jaki to koszt??/
autor: djalien
wt sie 04, 2015 15:36
Forum: Chcę kupić auto
Temat: Golf mk2 GTI 16v oryginał! 4 999 zł 1991 Warszawa
Odpowiedzi: 15
Odsłony: 3608

Golf mk2 GTI 16v oryginał! 4 999 zł 1991 Warszawa

no i mam zagatkę jedni mówią brać drudzy nie ;) DarkRipper a powiedz jeszcze jak to jeżdzi na gazie i paliwie byłeś jeździłeś ??? no i co z tym wspomaganiem przycina się ??/
autor: djalien
pn sie 03, 2015 13:30
Forum: Chcę kupić auto
Temat: Golf mk2 GTI 16v oryginał! 4 999 zł 1991 Warszawa
Odpowiedzi: 15
Odsłony: 3608

Golf mk2 GTI 16v oryginał! OLX

no właśnie nie za bardzo rozumiem wypowiedz DarkRipper co z nim jest nie tak ??? i dlaczego nie można wracać na kołach.
autor: djalien
pn sie 03, 2015 12:30
Forum: Chcę kupić auto
Temat: Golf mk2 GTI 16v oryginał! 4 999 zł 1991 Warszawa
Odpowiedzi: 15
Odsłony: 3608

Golf mk2 GTI 16v oryginał! OLX

??? nie rozumień auto było bez wspomagania i koles dołożył wspomaganie i ciężko chodzi fajera tak ??? czy co przycina się ?? dlaczego auto nie pojedzie na kołach?
autor: djalien
ndz sie 02, 2015 18:25
Forum: Chcę kupić auto
Temat: Golf mk2 GTI 16v oryginał! 4 999 zł 1991 Warszawa
Odpowiedzi: 15
Odsłony: 3608

Golf mk2 GTI 16v oryginał! 4 999 zł 1991 Warszawa

Panowie szukam jakiegoś GTI 2 generacji na olxie jest o taki mozecie przypatrzeć się fotkom opisowi o co mam pytać właściciela:

http://olx.pl/oferta/golf-mk2-gti-16v-o ... aWrhD.html" onclick="window.open(this.href);return false;
autor: djalien
czw lis 27, 2014 18:41
Forum: Chcę kupić auto
Temat: Volkswagen Golf IV 1.9 TDI 110km Skóra S3 Jedyny EŁK
Odpowiedzi: 2
Odsłony: 1347

Volkswagen Golf IV 1.9 TDI 110km Skóra S3 Jedyny EŁK

Witam Panowie co sądzicie o tym egzemplarzu warto nie warto jechać oglądać ?? może ktoś z okolic Euku zna to auto.

http://otomoto.pl/volkswagen-golf-1-9-t ... 02109.html" onclick="window.open(this.href);return false;
autor: djalien
sob lut 01, 2014 08:25
Forum: Silniki Diesla-problemy dotyczące tylko silników
Temat: podgrzewacz płynu chłodniczego.
Odpowiedzi: 315
Odsłony: 84717

podgrzewacz płynu chłodniczego.

ok dzięki panowie
autor: djalien
pt sty 31, 2014 12:58
Forum: Silniki Diesla-problemy dotyczące tylko silników
Temat: podgrzewacz płynu chłodniczego.
Odpowiedzi: 315
Odsłony: 84717

Re: podgrzewacz płynu chłodniczego.

ok dzięki a powiedz mi jak ja sciagne i zostawie 2 to bedzie grzało na 2 ??? czy są one od siebie zależne ??? zakup używanej wchodzi w gre ??
autor: djalien
pt sty 31, 2014 09:36
Forum: Silniki Diesla-problemy dotyczące tylko silników
Temat: podgrzewacz płynu chłodniczego.
Odpowiedzi: 315
Odsłony: 84717

podgrzewacz płynu chłodniczego.

panowie a tam siedzą takie same świece żarowe jak w silniku bo u mnie chyba jest problem z jedną (przytopiona fajka przy niej) mam ochote kupic i wymienić tylko nie wiem jaką Golf III silnik 1.9 TDI 1Z

Wyszukiwanie zaawansowane