Znaleziono 10 wyników

autor: golf mk2 by kacper
czw gru 27, 2018 00:12
Forum: Speed
Temat: SWAP1.3nz na 2.0 AGG
Odpowiedzi: 2
Odsłony: 3320

Re: SWAP1.3nz na 2.0 AGG

immo wyłączone
autor: golf mk2 by kacper
ndz gru 09, 2018 18:02
Forum: Speed
Temat: SWAP1.3nz na 2.0 AGG
Odpowiedzi: 2
Odsłony: 3320

SWAP1.3nz na 2.0 AGG

Witam mam problem z dokończeniem swapu a właściwie odpaleniu nowej jednostki brak iskry paliwo podaje wtryski chodzą czujnik Halla podmieniany na sprawny cewka tak samo na skrajnych pinach od czujnika wału , czujniku Halla i cewki napięcie jest blisko wartością na akumulatorze przewody sygnałowe doc...
autor: golf mk2 by kacper
wt sie 22, 2017 23:36
Forum: Volkswagen: Golf - mk2 (1983 - 1992)
Temat: Witam mam problem jak zimny odpali na ciepły nie chce.
Odpowiedzi: 9
Odsłony: 2920

Witam mam problem jak zimny odpali na ciepły nie chce.

tak ale już chyba problem rozwiązany czyli stare aku i za słaby rozrusznik
autor: golf mk2 by kacper
pn sie 21, 2017 00:30
Forum: Volkswagen: Golf - mk2 (1983 - 1992)
Temat: Witam mam problem jak zimny odpali na ciepły nie chce.
Odpowiedzi: 9
Odsłony: 2920

Witam mam problem jak zimny odpali na ciepły nie chce.

A jak już jest temat co do odpalania na zimnym rozrusznikiem kreci i odpala ale na ciepłym ma problem żeby zakręcić a na pych bez problemu ma ktoś pomysł ?
autor: golf mk2 by kacper
śr lut 22, 2017 23:41
Forum: Mechanika
Temat: Problem ze skrzynia grzechoczecie na luzie
Odpowiedzi: 4
Odsłony: 975

Problem ze skrzynia grzechoczecie na luzie

z dociskiem i tarczą jest ok bo to drugi silnik (oryginalny niewytrzymał lat) już dokręcone wszystko jak powinno być ale i tak hałasuje chyba trzeba skrzynie rozebrać :(
autor: golf mk2 by kacper
pn lut 20, 2017 01:48
Forum: Mechanika
Temat: Problem ze skrzynia grzechoczecie na luzie
Odpowiedzi: 4
Odsłony: 975

Problem ze skrzynia grzechoczecie na luzie

Witam mam taki problem skrzynia 5 biegowa na puszonym sprzęgle i na luzie coś grzechocze trzeszczy nwm jak to nazwać na pewno strasznie hałasuje ale gdy wcisnę sprzęgło wszystko się uspokaja łożysko dociskowe nowe . Ma ktoś jakis pomysł co to może być?
autor: golf mk2 by kacper
śr sty 25, 2017 21:29
Forum: Elektryka
Temat: Liczniki diody led
Odpowiedzi: 1
Odsłony: 472

Liczniki diody led

Witam zmieniłem oświetlenie licznika z zwykłych oryginalnych żarówek na diody led 3mm 12 v zielone wszystko ładnie i wgl ale ściemniacz ściemnia tylko odrobinkę prawie żadnej różnicy przerabiał ktoś juz to ?
Obrazek
autor: golf mk2 by kacper
śr sty 25, 2017 19:47
Forum: Klimatyzacja i ogrzewanie
Temat: MK2 SCHEMAT CHŁODZENIA 1.3 NZ
Odpowiedzi: 5
Odsłony: 1940

MK2 SCHEMAT CHŁODZENIA 1.3 NZ

Dzięki może dam rade . a wiecie moze czy w 1.3 nz golfik cl 5d 1990 ma zawór na nagrzewnicy ?
autor: golf mk2 by kacper
śr sty 25, 2017 18:21
Forum: Klimatyzacja i ogrzewanie
Temat: MK2 SCHEMAT CHŁODZENIA 1.3 NZ
Odpowiedzi: 5
Odsłony: 1940

MK2 SCHEMAT CHŁODZENIA 1.3 NZ

Trochę innaczej jest bo to jest na gaźniku i ma kolektor podgrzewany
autor: golf mk2 by kacper
śr sty 25, 2017 01:17
Forum: Klimatyzacja i ogrzewanie
Temat: MK2 SCHEMAT CHŁODZENIA 1.3 NZ
Odpowiedzi: 5
Odsłony: 1940

MK2 SCHEMAT CHŁODZENIA 1.3 NZ

Witam wszystkich jak w temacie szukam schematu chłodzenia do golfa mk2 1.3 nz 1990 :grin:

Wyszukiwanie zaawansowane