Znaleziono 9 wyników

autor: ołbas
wt lip 02, 2013 21:19
Forum: Chcę kupić auto
Temat: Nie daj się oszukać, sprawdź VIN i historię
Odpowiedzi: 1981
Odsłony: 474647

Nie daj się oszukać, sprawdź VIN i historię /czytaj 1 post/

prosze o rozkodowanie numeru vin wauzzz4bzyn023290 chciałbym dowiedziec sie o oznaczeniu silnika.
autor: ołbas
pn sty 28, 2013 23:16
Forum: Chcę kupić auto
Temat: ***Kupujemy używany samochód - informacje pytania, porady***
Odpowiedzi: 6431
Odsłony: 521538

***Kupujemy samochód - informacje, pytania, porady***

hehe no dokladnie kolego, skojarzylem z golfikiem :D czyli jednak 5 skrzynia ,dzieki za info ! :okej:
autor: ołbas
pn sty 28, 2013 23:06
Forum: Chcę kupić auto
Temat: ***Kupujemy używany samochód - informacje pytania, porady***
Odpowiedzi: 6431
Odsłony: 521538

***Kupujemy samochód - informacje, pytania, porady***

witam panowie, mam takie pytanie .zainteresowałem sie passatem b5 kombi 2000r egzemplarz jeszcze starszego typu czyli nie po lifcie. Silnik 115 km na pompowtrysku,lecz wlasciciel zapewnia ze skrzynia jest 5 biegowa. Wydaje mi sie ze te silniki miały 6 biegową skrzynie. Co wy o tym myslicie?
autor: ołbas
pn lip 30, 2012 13:34
Forum: Chcę kupić auto
Temat: Nie daj się oszukać, sprawdź VIN i historię
Odpowiedzi: 1981
Odsłony: 474647

Nie daj się oszukać, sprawdź VIN i historię

prosilbym o rokodowanie numer vin VSSZZZ1MZYR016105
autor: ołbas
sob lip 21, 2012 13:45
Forum: Chcę kupić auto
Temat: ***Kupujemy używany samochód - informacje pytania, porady***
Odpowiedzi: 6431
Odsłony: 521538

***Kupujemy samochód - informacje, pytania, porady***

jakie to są koszta zrobienia tego ?by zbić jakos z ceny
autor: ołbas
sob lip 21, 2012 13:06
Forum: Chcę kupić auto
Temat: ***Kupujemy używany samochód - informacje pytania, porady***
Odpowiedzi: 6431
Odsłony: 521538

***Kupujemy samochód - informacje, pytania, porady***

witam niewiem czy to tutaj moge zadac pytanie czy w innym dziale, konkretnie ogladałem dzis Leona 2000r 1.9 TDI 110 koni .Mam pytanie jechałem nim wszystko jest ok tylko powyzej 120km/h nie chce dalej isc oborty stają i dalej nie pojdzie niewiem co jest tego przyczyną, podpowiedzcie coś czy to jakas...
autor: ołbas
sob maja 05, 2012 12:37
Forum: Chcę kupić auto
Temat: Nie daj się oszukać, sprawdź VIN i historię
Odpowiedzi: 1981
Odsłony: 474647

Nie daj się oszukać, sprawdź VIN i historię

witam nie mam zadnej wlepki w bagażniku a potrzebny jest mi kod lakieru, prosiłbym o sprawdzenie po nr vin :

WVWZZZ1HZNW215868
autor: ołbas
sob gru 03, 2011 11:42
Forum: Wnętrze i Nadwozie
Temat: boczki bagażnika od mk2 do mk3
Odpowiedzi: 1
Odsłony: 716

boczki bagażnika od mk2 do mk3

Witam, mam pytanie czy wykładzina bagażnika ( boczki i podłoga na koło dojazdowe) z golfa 2 bedzie pasiło do golfa 3 ?Próbował ktoś kiedyś? bedą lezały normalnie czy gdzieś trzeba przycinać czy coś?

Wyszukiwanie zaawansowane