Czujnik kontroli poślizgu (zmiana pozycji tłoka)g149

TDI, TD, D.... Piszemy tutaj TYLKO O PROBLEMACH Z SILNIKAMI DIESLA!

Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP

jaszczur
Mistrz KieroVWnicy
Mistrz KieroVWnicy
Posty: 6611
Rejestracja: ndz mar 27, 2005 09:34
Lokalizacja: Opole
Kontakt:

Czujnik kontroli poślizgu (zmiana pozycji tłoka)g149

Post autor: jaszczur » pt paź 31, 2008 18:42

opisze cała historie auto na wolnych zaczęło dziwnie chodzić tak jakby z przerwami,czasami po dodaniu gazu,unormowało sie,zajechałem pod garaż i lipa juz odpalić nie chciał,przyjechał kolega od nas z grupy i podpięlismy go po vaga,i wyskoczył taki o to błąd Czujnik kontroli poślizgu (zmiana pozycji tłoka) – G149,i teraz moje pytanie,czy dobrze rozumuję czy potocznie się to zwie czujnik położenia wału korbowego,jeśli tak to wiem jak to sprawdzić,i czy to jest związane z uruchomieniem motoru,prosiłbym kogoś o wytłumaczenie,z góry dziękuję
Ostatnio zmieniony pt paź 31, 2008 18:42 przez jaszczur, łącznie zmieniany 1 raz.



Awatar użytkownika
AFN140KM
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 574
Rejestracja: sob cze 30, 2007 19:30
Lokalizacja: KrakóVW

Post autor: AFN140KM » pt paź 31, 2008 20:58

jaszczur pisze:...czy dobrze rozumuję czy potocznie się to zwie czujnik położenia wału korbowego...
Nie. G149 to czujnik położenia mechanizmu wyznaczania dawki paliwa. Znajduje się w nastawniku pompy wtryskowej.

Obrazek

Zobacz tutaj, full pdf, tylko nie otwieraj pliku z linka. Prawy klawisz i zapisz jako...: http://volkswagen.msk.ru/engine/tdi-tech.pdf
Ostatnio zmieniony pt paź 31, 2008 21:04 przez AFN140KM, łącznie zmieniany 1 raz.


VW Golf MkIII 20 Jahre GTI 1.9TDI AFN 1996 - SPRZEDANY!
Skoda Roomster Comfort Style 1.6TDI CAYB 2010

jaszczur
Mistrz KieroVWnicy
Mistrz KieroVWnicy
Posty: 6611
Rejestracja: ndz mar 27, 2005 09:34
Lokalizacja: Opole
Kontakt:

Post autor: jaszczur » pt paź 31, 2008 22:07

AFN140KM, a jest szansa przetłumaczyc to na pl z tej foty co dałes,i teraz pytanie,jak to ew naprawic



jaszczur
Mistrz KieroVWnicy
Mistrz KieroVWnicy
Posty: 6611
Rejestracja: ndz mar 27, 2005 09:34
Lokalizacja: Opole
Kontakt:

Post autor: jaszczur » sob lis 01, 2008 14:52

nastawnik wytargałem rozebrałem na częsci 1 ,przy okazji kolejny raz wyczyszczony,oprócz tego n109 przedmuchany,jutro zakładam na auto,ciekaw jestem co wyjdzie z tego



Awatar użytkownika
damcio151
Mistrz KieroVWnicy
Mistrz KieroVWnicy
Posty: 9190
Rejestracja: wt sty 24, 2006 20:43
Lokalizacja: Koszalin

Post autor: damcio151 » sob lis 01, 2008 14:54

ale była gdzieś przerwa :?: w drucikach :?: RSW się przycinał :?:



jaszczur
Mistrz KieroVWnicy
Mistrz KieroVWnicy
Posty: 6611
Rejestracja: ndz mar 27, 2005 09:34
Lokalizacja: Opole
Kontakt:

Post autor: jaszczur » sob lis 01, 2008 14:57

damcio151, damek w samym nastawniku nie przy wtyczce tej co ci kiedyś gadałem ,rozizolowałem ja przewody na 3 włoskach sie trzymały(porawiłem to),obaczymy jutro co z tego wyjdzie



ODPOWIEDZ

Wróć do „Silniki Diesla-problemy dotyczące tylko silników”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 56 gości