pompa wtryskowa padła ?

TDI, TD, D.... Piszemy tutaj TYLKO O PROBLEMACH Z SILNIKAMI DIESLA!

Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP

Awatar użytkownika
aski
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 23
Rejestracja: pn kwie 09, 2007 20:25
Lokalizacja: Zielona Góra

pompa wtryskowa padła ?

Post autor: aski » śr maja 14, 2008 20:07

no i nie odpala mi golfik :grrr: :grrr:
za pierwszym razem nie chciał odpalić, jednak zaskoczył silnik , w trakcie jazdy było wszystko ok
po zgaszeniu silnika znowu problem z odpaleniem, ale odpalił i wróciłem do garażu
ale więcej nie odpalił :(

najpierw sprawdzony został elektrozawór ( jeśli nazwę dobrze pamiętam?) ale on działa ok
mechanik (szwagier ;) po grzebaniu powiedział, że to padła pompa

czy może być jeszcze coś innego ?

auto kręci od ręki... brak tylko zapłonu, napięcie dochodzi gdzie trzeba (słowa szwagra)

co jeszcze może być ? bo nie chcę niepotrzebnie wywalać kasy, wolę sprawdzić wszystkie opcje

pzdr



Awatar użytkownika
PinkFloyd
Lord GTI
Lord GTI
Posty: 3551
Rejestracja: wt paź 17, 2006 08:53
Lokalizacja: USA

Re: pompa wtryskowa padła ?

Post autor: PinkFloyd » śr maja 14, 2008 20:11

aski pisze:no i nie odpala mi golfik :grrr: :grrr:
za pierwszym razem nie chciał odpalić, jednak zaskoczył silnik , w trakcie jazdy było wszystko ok
po zgaszeniu silnika znowu problem z odpaleniem, ale odpalił i wróciłem do garażu
ale więcej nie odpalił :(

najpierw sprawdzony został elektrozawór ( jeśli nazwę dobrze pamiętam?) ale on działa ok
mechanik (szwagier ;) po grzebaniu powiedział, że to padła pompa

czy może być jeszcze coś innego ?

auto kręci od ręki... brak tylko zapłonu, napięcie dochodzi gdzie trzeba (słowa szwagra)

co jeszcze może być ? bo nie chcę niepotrzebnie wywalać kasy, wolę sprawdzić wszystkie opcje


pzdr

a może klina na wale sie ukręcił??? jak sie dobrze ustawił to odpala a jak zle to nie da rady. W dieslach na pompach trudno zajechac pompe i to tak od razu bez wczesniejszych objawów, chyba ze tankowałes troche wczesniej. Sprawdził bym kąt wtrysku i czy dolne koło pasowe sie nie giba bo to znana przypadłosc w MK III.



michal.vw4TDI
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 5
Rejestracja: pn lut 18, 2008 20:32
Lokalizacja: Czestochowa

Post autor: michal.vw4TDI » śr maja 14, 2008 20:18

Ja posiadam MK 4 90 koni i tez nie wiem czy mi pompa nie padla albo pada
pise bo autko moje zachowuje sie bardzo dziwnie to znaczy czasami ciagnie normalnie a czasami to maks 100 km/h
jak by go ktos za zderzak trzymał pomocy!!!!!



Awatar użytkownika
PinkFloyd
Lord GTI
Lord GTI
Posty: 3551
Rejestracja: wt paź 17, 2006 08:53
Lokalizacja: USA

Post autor: PinkFloyd » śr maja 14, 2008 20:29

michal.vw4TDI pisze:Ja posiadam MK 4 90 koni i tez nie wiem czy mi pompa nie padla albo pada
pise bo autko moje zachowuje sie bardzo dziwnie to znaczy czasami ciagnie normalnie a czasami to maks 100 km/h
jak by go ktos za zderzak trzymał pomocy!!!!!
Wpisz w szukaj słowo notlauf i bedziesz wszystko wiedział



michal.vw4TDI
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 5
Rejestracja: pn lut 18, 2008 20:32
Lokalizacja: Czestochowa

Post autor: michal.vw4TDI » śr maja 14, 2008 21:46

mozesz cos wiecej poradzic jestem poczatkujacy z tym autkiem i nie wiem od czego zacza jadac do mechanika a niehce aby mnie zrobił w bambuko



Awatar użytkownika
PinkFloyd
Lord GTI
Lord GTI
Posty: 3551
Rejestracja: wt paź 17, 2006 08:53
Lokalizacja: USA

Post autor: PinkFloyd » śr maja 14, 2008 21:50

michal.vw4TDI pisze:mozesz cos wiecej poradzic jestem poczatkujacy z tym autkiem i nie wiem od czego zacza jadac do mechanika a niehce aby mnie zrobił w bambuko
uzupełnij profil - jaki to silnik AGR, czy ALH??? jaki rocznik



michal.vw4TDI
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 5
Rejestracja: pn lut 18, 2008 20:32
Lokalizacja: Czestochowa

Post autor: michal.vw4TDI » śr maja 14, 2008 21:58

jak je odróznic te silniki
a autko jest z 2000rr.



Awatar użytkownika
PinkFloyd
Lord GTI
Lord GTI
Posty: 3551
Rejestracja: wt paź 17, 2006 08:53
Lokalizacja: USA

Post autor: PinkFloyd » śr maja 14, 2008 22:08

michal.vw4TDI pisze:jak je odróznic te silniki
a autko jest z 2000rr.
Na pokrywie rozrzadu masz naklejke z numerem silnika i oznaczeniem. Jezeli masz 90KM i rocznik 2000 to na 99% jest to silnik ALH ze zmienna geometria łopatek turbiny. Najlpeiej zrobic dynamiczne logi za pomoca vaga wtedy kiedy auto zamula - podejrzewam ze albo łopatki turbiny do czyszczenia albo zaworek sterujacy turbiną sie zepsuł.



michal.vw4TDI
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 5
Rejestracja: pn lut 18, 2008 20:32
Lokalizacja: Czestochowa

Post autor: michal.vw4TDI » śr maja 14, 2008 22:12

massz moze gg bo ciezko sie pisze przez forum
moje gg to 6992484
Michal



Awatar użytkownika
Sztomel
Mistrz KieroVWnicy
Mistrz KieroVWnicy
Posty: 5667
Rejestracja: czw wrz 20, 2007 23:10
Lokalizacja: Rybnik

Post autor: Sztomel » śr maja 14, 2008 22:15

michal.vw4TDI przedostatni post na tej stronie :
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=23442&start=225
na fotkach jest pokazane miejsce z polem numerowym silnika


Obrazek

michal.vw4TDI
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 5
Rejestracja: pn lut 18, 2008 20:32
Lokalizacja: Czestochowa

Post autor: michal.vw4TDI » śr maja 14, 2008 22:18

na bank mam AHL



Awatar użytkownika
aski
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 23
Rejestracja: pn kwie 09, 2007 20:25
Lokalizacja: Zielona Góra

Re: pompa wtryskowa padła ?

Post autor: aski » śr maja 14, 2008 22:37

[


a może klina na wale sie ukręcił??? jak sie dobrze ustawił to odpala a jak zle to nie da rady.

a można prosić ciut jaśniej ;) klina ? jak to sprawdzić ?


W dieslach na pompach trudno zajechac pompe i to tak od razu bez wczesniejszych objawów, chyba ze tankowałes troche wczesniej.

tankowałem wcześniej, tak do połowy, jak zwykle na tej samej stacji, na pewno ON ;) ale zero wcześniejszych objawów

Sprawdził bym kąt wtrysku i czy dolne koło pasowe sie nie giba bo to znana przypadłosc - ale czy to ma wpływ na odpalanie lub nie silnika ?



Awatar użytkownika
PinkFloyd
Lord GTI
Lord GTI
Posty: 3551
Rejestracja: wt paź 17, 2006 08:53
Lokalizacja: USA

Re: pompa wtryskowa padła ?

Post autor: PinkFloyd » śr maja 14, 2008 22:40

aski pisze:[


a może klina na wale sie ukręcił??? jak sie dobrze ustawił to odpala a jak zle to nie da rady.

a można prosić ciut jaśniej ;) klina ? jak to sprawdzić ?


W dieslach na pompach trudno zajechac pompe i to tak od razu bez wczesniejszych objawów, chyba ze tankowałes troche wczesniej.

tankowałem wcześniej, tak do połowy, jak zwykle na tej samej stacji, na pewno ON ;) ale zero wcześniejszych objawów

Sprawdził bym kąt wtrysku i czy dolne koło pasowe sie nie giba bo to znana przypadłosc - ale czy to ma wpływ na odpalanie lub nie silnika ?
wpisz w szukaj gibające się koło pasowe- oj duże ma znaczenie na odpalanie, od tego zależy ka wtrysku a tym samym zapłon mieszanki



Awatar użytkownika
aski
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 23
Rejestracja: pn kwie 09, 2007 20:25
Lokalizacja: Zielona Góra

Post autor: aski » pn maja 19, 2008 14:58

To jednak padła pompa :grrr: :grrr: :grrr: sekcja tłocząca czy coś takiego :grrr:

i teraz problem z zakupem, regeneracją itp. już o cenach nie wspominam nawet ;(

Dzięki za podpowiedzi , łączćcie się ze mną w bólu ;)



ODPOWIEDZ

Wróć do „Silniki Diesla-problemy dotyczące tylko silników”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 36 gości