Wasze prace CAR SPA przy autach ( uwaga, dużo zdjęć )
Moderatorzy: Moderatorzy, VIP
- piteks
- _
- Posty: 5955
- Rejestracja: wt gru 10, 2013 11:28
- Lokalizacja: małopolska
- Auto: A3 8Y 2,0 190KM
- Silnik: TFSI
Wasze prace CAR SPA przy autach ( uwaga, dużo zdjęć )
Brakuje tylko fotek z kropelkowania
Piękna relacja.
Piękna relacja.
Re: Wasze prace CAR SPA przy autach ( uwaga, dużo zdjęć )
Mówisz i masz ...piteks pisze:Brakuje tylko fotek z kropelkowania
Piękna relacja.
[youtube][/youtube]
http://carsdetailing.blogspot.com/" onclick="window.open(this.href);return false;
- piteks
- _
- Posty: 5955
- Rejestracja: wt gru 10, 2013 11:28
- Lokalizacja: małopolska
- Auto: A3 8Y 2,0 190KM
- Silnik: TFSI
Wasze prace CAR SPA przy autach ( uwaga, dużo zdjęć )
Długa była przerwa, więc pora najwyższa coś wrzucić.
Tym razem Audi A3 8P Sportback - ostatni wypust.
Ogólnie auto w bardzo dobrym stanie. Naszym zadaniem było doprowadzić lakier do idealnego stanu i zabezpieczyć powłoką.
Poza kilkoma większymi rysami, śladami po ptasim guano oraz odpryskami na masce i zderzaku - minimalne holsy wynikające z mycia itp.
Tym razem w relacji głównie skupiamy się na pokazaniu stanu lakieru i przede wszystkim zaprawkach.
Całe auto w oryginalnej powłoce lakierniczej, więc malowanie maski mogłoby być różnie odebrane - w takiej sytuacji Hokus Pokus robi swoje czary.
Maska wypolerowana dla sprawdzenia jak lakier poddaje się korekcie.
Stan lakieru widoczny na drzwiach
Po wypolerowaniu
Miejscami nieco gorzej - typowe dla myjni automatycznych.
Guano
Widoczne głębokie odpryski lakieru - do podkładu
Sumarycznie było ich aż kilkadziesiąt. Każdy odprysk został dokładnie oczyszczony i "przygotowany" pod przyjęcie warstwy naprawczej
Lakier na błotniku
Po korekcie
Głębsza rysa
Po korekcie
Trochę więcej głębszych rys
Gorszy stan lakieru na dolnych częściach drzwi
Ze względu na mnogość zaprawek szlifowanie każdej nie miało sensu.
Jak widać jest co ścinać
Maska szlifowana na mokro - czyli popularny wet sanding
Jest matowa
Tak wyglądają wstępnie ścięte zaprawki
Jak widać jest ich sporo
Zaczynamy polerować matowy lakier. Tutaj szczególną uwagę chcę zwrócić na sam wet sanding, który był dość specyficzny i bardzo trudny z racji tego, że miał na celu tylko obrobienie zaprawek bez usuwania fabrycznej mory...
Kolejne etapy polerowania po wet sandingu
Będzie dobrze
50/50
Polerujemy dalej
Teraz cluo jak wyglądają gotowe zaprawki - pokazane "czarno na białym" bo szare na szarym byłyby raczej niewidoczne
Jak widać minimalne różnice to nieco inne ułożenie ziaren perły a nie jakieś dołki, górki czy brak połysku. Oczywiście bardzo ważne jest idealne dobranie lakieru oraz sam jego skład.
Tak prezentuje się maska bez odprysków
Jest szajn
Duże zaprawki na tylnym zderzaku
Jak widać auto ze Szwajcarii - zadowolonych klientów, którzy zawitali do nas po raz drugi, a w między czasie stali się dobrymi znajomymi. Niestety czas nas naglił i nie pozwoliło to na wykonanie pełnej dokumentacji fotograficznej
Trzy zdjęcia na szybko po skończonej pracy.
Tym razem Audi A3 8P Sportback - ostatni wypust.
Ogólnie auto w bardzo dobrym stanie. Naszym zadaniem było doprowadzić lakier do idealnego stanu i zabezpieczyć powłoką.
Poza kilkoma większymi rysami, śladami po ptasim guano oraz odpryskami na masce i zderzaku - minimalne holsy wynikające z mycia itp.
Tym razem w relacji głównie skupiamy się na pokazaniu stanu lakieru i przede wszystkim zaprawkach.
Całe auto w oryginalnej powłoce lakierniczej, więc malowanie maski mogłoby być różnie odebrane - w takiej sytuacji Hokus Pokus robi swoje czary.
Maska wypolerowana dla sprawdzenia jak lakier poddaje się korekcie.
Stan lakieru widoczny na drzwiach
Po wypolerowaniu
Miejscami nieco gorzej - typowe dla myjni automatycznych.
Guano
Widoczne głębokie odpryski lakieru - do podkładu
Sumarycznie było ich aż kilkadziesiąt. Każdy odprysk został dokładnie oczyszczony i "przygotowany" pod przyjęcie warstwy naprawczej
Lakier na błotniku
Po korekcie
Głębsza rysa
Po korekcie
Trochę więcej głębszych rys
Gorszy stan lakieru na dolnych częściach drzwi
Ze względu na mnogość zaprawek szlifowanie każdej nie miało sensu.
Jak widać jest co ścinać
Maska szlifowana na mokro - czyli popularny wet sanding
Jest matowa
Tak wyglądają wstępnie ścięte zaprawki
Jak widać jest ich sporo
Zaczynamy polerować matowy lakier. Tutaj szczególną uwagę chcę zwrócić na sam wet sanding, który był dość specyficzny i bardzo trudny z racji tego, że miał na celu tylko obrobienie zaprawek bez usuwania fabrycznej mory...
Kolejne etapy polerowania po wet sandingu
Będzie dobrze
50/50
Polerujemy dalej
Teraz cluo jak wyglądają gotowe zaprawki - pokazane "czarno na białym" bo szare na szarym byłyby raczej niewidoczne
Jak widać minimalne różnice to nieco inne ułożenie ziaren perły a nie jakieś dołki, górki czy brak połysku. Oczywiście bardzo ważne jest idealne dobranie lakieru oraz sam jego skład.
Tak prezentuje się maska bez odprysków
Jest szajn
Duże zaprawki na tylnym zderzaku
Jak widać auto ze Szwajcarii - zadowolonych klientów, którzy zawitali do nas po raz drugi, a w między czasie stali się dobrymi znajomymi. Niestety czas nas naglił i nie pozwoliło to na wykonanie pełnej dokumentacji fotograficznej
Trzy zdjęcia na szybko po skończonej pracy.
http://carsdetailing.blogspot.com/" onclick="window.open(this.href);return false;
- piteks
- _
- Posty: 5955
- Rejestracja: wt gru 10, 2013 11:28
- Lokalizacja: małopolska
- Auto: A3 8Y 2,0 190KM
- Silnik: TFSI
Wasze prace CAR SPA przy autach ( uwaga, dużo zdjęć )
Tym razem wspomnienie bardzo gorącego lata i Opel Insignia w nietypowej odmianie - nieoferowanej w Polsce - TOP SZPADEL (same fotele - niestety brak na zdjęciach - to dopłata rzędu kilku tysięcy Euro)
Hokus Pokus jak zwykle najlepsza możliwa korekta wraz z zaprawkami oraz zabezpieczeniem lakieru w postaci Crystal Serum.
Auto po przyjeździe prezentowało się następująco:
Czas zabrać "Adama" do Ghost Garage na Abəra kaDavəra. Samo przygotowanie do inspekcji trwało kilka godzin. Lakier był niesamowicie wręcz "zabity" i zapchany
Jest się czym chwalić, więc się chwalimy oficjalny certyfikat GTECHNIQA łącznie z CRYSTAL BLACK!
Pełno różnej aktywnej chemii pomaga nam oczyścić lakier - niezliczona ilość pre wash'y i wash'y
Po kolejnych aplikacjach chemii zaczyn bać widać z czym będziemy mieli do czynienia
Czas na inspekcję - lakier oryginalny ze wszelkimi możliwymi defektami łącznie z napyleniem, odkurzem oraz "....." no właśnie
Bynajmniej nie jest to ślad po zaschniętej chemii. Z tymi cudami poradził sobie dopiero wet sanding.
Reszta uszkodzeń...
Zmatowienia, twardość lakieru i ilość głębokich rys zadecydowała o wet sandingu całości...
W takim razie lecimy z tematem
"Fantastyczny" stan dachu - wręcz EPICKI
Było gorąco... oj było..
Trzeba było jakoś chłodzić STAMINĘ
A temperatura rosła...
37/34st. (ta druga to w garażu)
Mimo to dawaliśmy radę - chociaż jeszcze nie znamy zaklęć na żar, jeszcze...
Finalny efekt po Crystal Serum od Gtechniqa - najlepszej powłoce dostępnej na rynku wg mnie.
Efekt lustra i efekt fantom - gratis
Niesamowita perła - w słońcu magia - w końcu by Hokus Pokus
Po zachodzie słońca również okazale
Ingi po pełnej krystalizacji
Jak zwykle - dzięki za uwagę i poświęcony czas.
Stay tuned.
Hokus Pokus jak zwykle najlepsza możliwa korekta wraz z zaprawkami oraz zabezpieczeniem lakieru w postaci Crystal Serum.
Auto po przyjeździe prezentowało się następująco:
Czas zabrać "Adama" do Ghost Garage na Abəra kaDavəra. Samo przygotowanie do inspekcji trwało kilka godzin. Lakier był niesamowicie wręcz "zabity" i zapchany
Jest się czym chwalić, więc się chwalimy oficjalny certyfikat GTECHNIQA łącznie z CRYSTAL BLACK!
Pełno różnej aktywnej chemii pomaga nam oczyścić lakier - niezliczona ilość pre wash'y i wash'y
Po kolejnych aplikacjach chemii zaczyn bać widać z czym będziemy mieli do czynienia
Czas na inspekcję - lakier oryginalny ze wszelkimi możliwymi defektami łącznie z napyleniem, odkurzem oraz "....." no właśnie
Bynajmniej nie jest to ślad po zaschniętej chemii. Z tymi cudami poradził sobie dopiero wet sanding.
Reszta uszkodzeń...
Zmatowienia, twardość lakieru i ilość głębokich rys zadecydowała o wet sandingu całości...
W takim razie lecimy z tematem
"Fantastyczny" stan dachu - wręcz EPICKI
Było gorąco... oj było..
Trzeba było jakoś chłodzić STAMINĘ
A temperatura rosła...
37/34st. (ta druga to w garażu)
Mimo to dawaliśmy radę - chociaż jeszcze nie znamy zaklęć na żar, jeszcze...
Finalny efekt po Crystal Serum od Gtechniqa - najlepszej powłoce dostępnej na rynku wg mnie.
Efekt lustra i efekt fantom - gratis
Niesamowita perła - w słońcu magia - w końcu by Hokus Pokus
Po zachodzie słońca również okazale
Ingi po pełnej krystalizacji
Jak zwykle - dzięki za uwagę i poświęcony czas.
Stay tuned.
http://carsdetailing.blogspot.com/" onclick="window.open(this.href);return false;
- piteks
- _
- Posty: 5955
- Rejestracja: wt gru 10, 2013 11:28
- Lokalizacja: małopolska
- Auto: A3 8Y 2,0 190KM
- Silnik: TFSI
-
- Użytkownik
- Posty: 374
- Rejestracja: pn sty 26, 2015 19:41
- Lokalizacja: Kraków
Wasze prace CAR SPA przy autach ( uwaga, dużo zdjęć )
Kolejna zaległa relacja, tym razem miejskiego wozidełka, Citroen C3 w półautomatycznej skrzyni biegów, bogatym wyposażeniu i czarnym lakierze zdegradowanym niemalże do granic możliwości.
Francuskie lakiery mają to do siebie, że nie są tak twarde jak niemieckie, a jak do tego dorzuci się czystą czerń oraz lata złych praktyk czyszczących mamy taki oto wynik.
Z racji, że korekta i zabezpieczenie powłoką kwarcową miało być poniekąd niespodzianką dla właścicielki, tym bardziej starania o jak najlepszy wynik były uzasadnione.
Jedyną drogą do wspaniałego wyglądu okazał się wetsanding - ilość oraz głębokość rys i wypiaskowania nie pozostawiały innej możliwości, a że grubość powłoki lakierniczej pozwalała na taki zabieg zabraliśmy się do dzieła.
Jak zwykle miłego oglądania:
Citroen zawitał w takim stanie
Wieloetapowy proces mycia zaczęliśmy jak zwykle od "oprysków"
Piana od APP - tradycyjnie u nas.
Po spłukaniu
Słońce już zaszło
Ręcznie mycie
Po reszcie zabiegów wjazd do garażu i czas na inspekcję - jest FATALNIE
Sprawdzamy jak cięcie na miękkim francuskim lakierze
Jak widać bez rewelacji, więc szlifujemy na mokro
Powierzchnia po wetsandingu
Jakieś fotki do relacji
Czas odzyskać blask
Postaraliśmy się również zająć wgnieceniami
Na szczęście nie wszystkie elementy wymagały szlifowania, na niektórych wystarczyło cięcie
Jak widać nie brakowało "grubych tematów"
Były różne "kwiatki"
Hokus Pokus
Dzięki za poświęcony czas.
Francuskie lakiery mają to do siebie, że nie są tak twarde jak niemieckie, a jak do tego dorzuci się czystą czerń oraz lata złych praktyk czyszczących mamy taki oto wynik.
Z racji, że korekta i zabezpieczenie powłoką kwarcową miało być poniekąd niespodzianką dla właścicielki, tym bardziej starania o jak najlepszy wynik były uzasadnione.
Jedyną drogą do wspaniałego wyglądu okazał się wetsanding - ilość oraz głębokość rys i wypiaskowania nie pozostawiały innej możliwości, a że grubość powłoki lakierniczej pozwalała na taki zabieg zabraliśmy się do dzieła.
Jak zwykle miłego oglądania:
Citroen zawitał w takim stanie
Wieloetapowy proces mycia zaczęliśmy jak zwykle od "oprysków"
Piana od APP - tradycyjnie u nas.
Po spłukaniu
Słońce już zaszło
Ręcznie mycie
Po reszcie zabiegów wjazd do garażu i czas na inspekcję - jest FATALNIE
Sprawdzamy jak cięcie na miękkim francuskim lakierze
Jak widać bez rewelacji, więc szlifujemy na mokro
Powierzchnia po wetsandingu
Jakieś fotki do relacji
Czas odzyskać blask
Postaraliśmy się również zająć wgnieceniami
Na szczęście nie wszystkie elementy wymagały szlifowania, na niektórych wystarczyło cięcie
Jak widać nie brakowało "grubych tematów"
Były różne "kwiatki"
Hokus Pokus
Dzięki za poświęcony czas.
http://carsdetailing.blogspot.com/" onclick="window.open(this.href);return false;
- piteks
- _
- Posty: 5955
- Rejestracja: wt gru 10, 2013 11:28
- Lokalizacja: małopolska
- Auto: A3 8Y 2,0 190KM
- Silnik: TFSI
Wasze prace CAR SPA przy autach ( uwaga, dużo zdjęć )
Jak zwykle świetna relacja .
Widzę, że też macie lampy metahalogenowe od kolegi z KA
Widzę, że też macie lampy metahalogenowe od kolegi z KA
Wasze prace CAR SPA przy autach ( uwaga, dużo zdjęć )
piteks pisze:Widzę, że też macie lampy metahalogenowe od kolegi z KA
A nie ta akurat jest z castoramy
http://carsdetailing.blogspot.com/" onclick="window.open(this.href);return false;
-
- Użytkownik
- Posty: 374
- Rejestracja: pn sty 26, 2015 19:41
- Lokalizacja: Kraków
-
- Nowicjusz
- Posty: 42
- Rejestracja: pt lip 18, 2014 19:52
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 4 gości