[MK4] Golf IV by sagano88 .:R32 & 25 Jahre mixes BBS, RECARO
Moderator: G0 Karcio
- sagano88
- Only VW
- Posty: 1267
- Rejestracja: pt lip 17, 2009 15:22
- Lokalizacja: Strzelno / Poznań
- Kontakt:
Re: [MK4] Golf IV by sagano88 .:R32 & 25 Jahre mixes BBS, RE
Robi sie pogoda za oknem to i zaczyna sie cos dziac
W koncu skonczylem lampy przod. Jest to na co chorowalem od "x" czasu, czyli polaczenia wygladu OEM xenonu i przeciwmgielne do tego
Zawsze to cos innego i nie lada rar jak tylko spotykany w USA Helix!
Lampy praktycznie nowe, zostaly rozklejone, pomalowaly sie ramki w czarny polysk al'a 25 Jahre.
W miedzy czasie zakrzatam sobie glowe drobnostkami jak chocby nowe naklejki na dekielki do zimowek.
Wrocila tez w miare normalna wysokosc przynajmniej przy tych rozmiarach opon.
Ogolnie caly czas cos sie dzieje i do ostatniego slowa jeszcze daleko
W koncu skonczylem lampy przod. Jest to na co chorowalem od "x" czasu, czyli polaczenia wygladu OEM xenonu i przeciwmgielne do tego
Zawsze to cos innego i nie lada rar jak tylko spotykany w USA Helix!
Lampy praktycznie nowe, zostaly rozklejone, pomalowaly sie ramki w czarny polysk al'a 25 Jahre.
W miedzy czasie zakrzatam sobie glowe drobnostkami jak chocby nowe naklejki na dekielki do zimowek.
Wrocila tez w miare normalna wysokosc przynajmniej przy tych rozmiarach opon.
Ogolnie caly czas cos sie dzieje i do ostatniego slowa jeszcze daleko
[MK4] Golf IV by sagano88 .:R32 & 25 Jahre mixes BBS, RECARO
Powiadasz.sagano88 pisze:Wrocila tez w miare normalna wysokosc przynajmniej przy tych rozmiarach opon.
- sagano88
- Only VW
- Posty: 1267
- Rejestracja: pt lip 17, 2009 15:22
- Lokalizacja: Strzelno / Poznań
- Kontakt:
[MK4] Golf IV by sagano88 .:R32 & 25 Jahre mixes BBS, RECARO
peppa_814, co to?
Kawalek belki na airraidzie?
Kawalek belki na airraidzie?
- Paviarotti
- Lord GTI
- Posty: 3931
- Rejestracja: wt paź 18, 2011 22:39
- Lokalizacja: Jędrzejów
[MK4] Golf IV by sagano88 .:R32 & 25 Jahre mixes BBS, RECARO
sagano88, lepszy ori xen w połysku, brakuje jednak tego pomarańczowego podwójnego kierunku.
Ale zawsze coś innego ;]
Ale zawsze coś innego ;]
- sagano88
- Only VW
- Posty: 1267
- Rejestracja: pt lip 17, 2009 15:22
- Lokalizacja: Strzelno / Poznań
- Kontakt:
[MK4] Golf IV by sagano88 .:R32 & 25 Jahre mixes BBS, RECARO
Paviarotti, spodziewalem sie tego typu odpowiedzi
Jak by mi go brakowalo to bym nie kombinowal
Moze cos pomysle nad US-blinkerami, zeby lekko sie zarzyly przez co pomarancz byl bardziej widoczny.
Jak by mi go brakowalo to bym nie kombinowal
Moze cos pomysle nad US-blinkerami, zeby lekko sie zarzyly przez co pomarancz byl bardziej widoczny.
- dawid7737
- Gadatliwa bestia
- Posty: 695
- Rejestracja: ndz gru 02, 2012 19:38
- Lokalizacja: Śląsk-Tychy/Pszczyna
[MK4] Golf IV by sagano88 .:R32 & 25 Jahre mixes BBS, RECARO
peppa_814, taka gleba że ani koło nie przykręcone
US-blinkery i będzie malina
US-blinkery i będzie malina
Moja A4 http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=91&t=574208" onclick="window.open(this.href);return false;
[MK4] Golf IV by sagano88 .:R32 & 25 Jahre mixes BBS, RECARO
Takiego połączenia w ori zenonie jeszcze nie widziałem, ale zawsze coś nowego i świeżego
[MK4] Golf IV by sagano88 .:R32 & 25 Jahre mixes BBS, RECARO
hmm xenon bardzo ciekawy, coś zupełnie niespotykanego:)
[MK4] Golf IV by sagano88 .:R32 & 25 Jahre mixes BBS, RECARO
Panowie, nie ma co się oszukiwać. Robi to się powoli typowy niemiecki projekt. Grubo wygląda i ma smaczki. Był sagano tripik?
- sagano88
- Only VW
- Posty: 1267
- Rejestracja: pt lip 17, 2009 15:22
- Lokalizacja: Strzelno / Poznań
- Kontakt:
[MK4] Golf IV by sagano88 .:R32 & 25 Jahre mixes BBS, RECARO
A co tam... damy pożywkę hejetrom
Będzie pierwsze 1.6 z hamownią nad wyrost
Właśnie walczę ze złożeniem nowej hamowni na przód. Będą zaciski 4-tłoczkowe, będą napisy PORSCHE do tego tarcza 312mm czyli w miarę seria i prostsza linia oporu
Wpadły:
- zwrotnice z nie zintegrowanymi jarzmami,
- nowe tarcze TXETAR-a 312mm,
- nowe klocki,
- zaciski 4 tłoczki BREMBO,
Wszystko aktualnie powędrowało do znajomego, gdzie produkuje się adapter.
Będzie nowy kolor, co nieco piaskowane, malowane i składane na świeżych częściach.
Nad większością walczę sam
Przy okazji do wymiany pójdzie parę drobnostek typowo eksploatacyjnych.
W między czasie wpadły podkładki podnoszące silnik i czekają na montaż za jednym zamachem.
Jakiś czas temu powędrowały też rotory do malowania, i powalczyłem trochę z polerką rantów, kapsli, śrub i nowymi dekielkami.
To chyba wszystko co działo się ostatnimi czasy. Żeby nie było, że nic się nie dzieje
Z ciekawostek na razie chyba nie upchnę tego setupu hamowni pod wklęsłe rotory i będzie trzeba wrócić do setupu z przed 2 lat.
Ale na szczęście 2 proste rotory od kompletu czekają w pogotowiu. Ogólnie docelowo prędzej czy później będzie walka z tym, żeby i wklęsłe weszły.
Mam nadzieje, że wszystko zadziała i podpasuje jak należy?
Chyba jeszcze nikt nie wkładał czegoś takiego mając AKL-a pod maską
Ale spokojnie już tłumaczę... Powiedzmy, że jest to przygotowanie pod coś mocniejszego, co jak dobrze pójdzie zagości jeszcze w tym roku.
Chyba dobrze mieć wtedy już coś konkretniejszego do hamowania niż odwrotnie?
Ogólnie postęp jest większy, ale na razie nie ma co pokazywać. Chodziło o efekt: "przed-po"
Pozdro!
Będzie pierwsze 1.6 z hamownią nad wyrost
Właśnie walczę ze złożeniem nowej hamowni na przód. Będą zaciski 4-tłoczkowe, będą napisy PORSCHE do tego tarcza 312mm czyli w miarę seria i prostsza linia oporu
Wpadły:
- zwrotnice z nie zintegrowanymi jarzmami,
- nowe tarcze TXETAR-a 312mm,
- nowe klocki,
- zaciski 4 tłoczki BREMBO,
Wszystko aktualnie powędrowało do znajomego, gdzie produkuje się adapter.
Będzie nowy kolor, co nieco piaskowane, malowane i składane na świeżych częściach.
Nad większością walczę sam
Przy okazji do wymiany pójdzie parę drobnostek typowo eksploatacyjnych.
W między czasie wpadły podkładki podnoszące silnik i czekają na montaż za jednym zamachem.
Jakiś czas temu powędrowały też rotory do malowania, i powalczyłem trochę z polerką rantów, kapsli, śrub i nowymi dekielkami.
To chyba wszystko co działo się ostatnimi czasy. Żeby nie było, że nic się nie dzieje
Z ciekawostek na razie chyba nie upchnę tego setupu hamowni pod wklęsłe rotory i będzie trzeba wrócić do setupu z przed 2 lat.
Ale na szczęście 2 proste rotory od kompletu czekają w pogotowiu. Ogólnie docelowo prędzej czy później będzie walka z tym, żeby i wklęsłe weszły.
Mam nadzieje, że wszystko zadziała i podpasuje jak należy?
Chyba jeszcze nikt nie wkładał czegoś takiego mając AKL-a pod maską
Ale spokojnie już tłumaczę... Powiedzmy, że jest to przygotowanie pod coś mocniejszego, co jak dobrze pójdzie zagości jeszcze w tym roku.
Chyba dobrze mieć wtedy już coś konkretniejszego do hamowania niż odwrotnie?
Ogólnie postęp jest większy, ale na razie nie ma co pokazywać. Chodziło o efekt: "przed-po"
Pozdro!
Ostatnio zmieniony ndz kwie 06, 2014 23:52 przez sagano88, łącznie zmieniany 2 razy.
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 3 gości