OIL CATCH TANK
Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, bugalon, kkkacper, toffic, VIP
OIL CATCH TANK
jakie są plusy i czy są jakies minusy ?
planuje sobie w wolnej chwili puścić rurę z odmy OUT
czy dużo tam oleju dmucha, trzeba założyć jakiś pojemnik ?
czy puszczenie w atmosfere odmy wystarczy na odpowietrzenie silnika - wszak turbina zasysa i w dolocie jest podcisnienie ?
czy warto isć w jakiś profejsonalny separator i robic powrót do dolotu ?
czy olac ten temat całkowicie ?
planuje sobie w wolnej chwili puścić rurę z odmy OUT
czy dużo tam oleju dmucha, trzeba założyć jakiś pojemnik ?
czy puszczenie w atmosfere odmy wystarczy na odpowietrzenie silnika - wszak turbina zasysa i w dolocie jest podcisnienie ?
czy warto isć w jakiś profejsonalny separator i robic powrót do dolotu ?
czy olac ten temat całkowicie ?
- bradley
- Forum Master
- Posty: 1046
- Rejestracja: czw paź 02, 2008 11:11
- Lokalizacja: Bielsko-Biała / Katowice
http://forum.octaviaclub.pl/viewtopic.php?t=25879
Ale chyba juz widziales
Ale chyba juz widziales
VW Vento 1.9TDI 1Z++ :)
[i]Na potęge Posępnego Czerepu, mocy przybywaj!
Captain Planet, he's our hero. Gonna take pollution down to (Euro)0[/i]
[i]Na potęge Posępnego Czerepu, mocy przybywaj!
Captain Planet, he's our hero. Gonna take pollution down to (Euro)0[/i]
- andrew.zbyrko
- Gadatliwa bestia
- Posty: 589
- Rejestracja: śr sie 08, 2007 22:18
- Lokalizacja: małopolska
- Kontakt:
Kiedyś na anglojezycznym forum wyczytałem jak jakiś tuner pisał że do modzonych siników nie wolno stosować catch oil, ani odpinać odmy od dolotu, niestety nie wiem dlaczego, w zamian proponował inne rozwiązanie: węże ze skrzyni korbowej i pokrywy zaworów były jakoś inaczej podłączone, na przykładzie jakieś hondy.
topbrakes.pl
Hamulce na ulicę i do Sportu: klocki hamulcowe, tarcze hamulcowe, przewody w stalowym oplocie
Hamulce na ulicę i do Sportu: klocki hamulcowe, tarcze hamulcowe, przewody w stalowym oplocie
- Adrian1980
- Gadatliwa bestia
- Posty: 560
- Rejestracja: śr kwie 06, 2005 17:43
- Lokalizacja: Kiełczów/Oleśnica
- Kontakt:
właśnie zapomniałem dopisać mojemu innemu koleszcze w 2.2T taki wąż ogrodowy zamarzł, skończyło się nie grożnie bo tylko dymieniem z wydechu przez turbinę bez żadnych konsekwecji, a z kolei na innym forum ktos tam pisał że mu odma zamarzła wywaliło uszczelke z pod dekla zaworów i olej poszedł na kolektor wydechowy, wybuchł dekatny pożar w komorze silnika więc radzę uważać
- andrew.zbyrko
- Gadatliwa bestia
- Posty: 589
- Rejestracja: śr sie 08, 2007 22:18
- Lokalizacja: małopolska
- Kontakt:
Moim skromnym zdaniem robienie wolnego wyprowadzenia odmy do błąd, szczególnie jak silnik wprowadza sie na wysokie obroty, odpowietrzenia ze skrzyni korbowej może byc za małe, a w przypadku wpiecia w dolot mamy małe podcisnienie.
nie wspominając że komus zamarznie w zimie filterek od odmy jak kolega GMS, pisze...
z drugiej strony jak nie ma duzych ubytków oleju przez odme to po co robić catch oil, jak olej i tak sie spali w cylindrze??
nie wspominając że komus zamarznie w zimie filterek od odmy jak kolega GMS, pisze...
z drugiej strony jak nie ma duzych ubytków oleju przez odme to po co robić catch oil, jak olej i tak sie spali w cylindrze??
topbrakes.pl
Hamulce na ulicę i do Sportu: klocki hamulcowe, tarcze hamulcowe, przewody w stalowym oplocie
Hamulce na ulicę i do Sportu: klocki hamulcowe, tarcze hamulcowe, przewody w stalowym oplocie
- andrew.zbyrko
- Gadatliwa bestia
- Posty: 589
- Rejestracja: śr sie 08, 2007 22:18
- Lokalizacja: małopolska
- Kontakt:
- andrew.zbyrko
- Gadatliwa bestia
- Posty: 589
- Rejestracja: śr sie 08, 2007 22:18
- Lokalizacja: małopolska
- Kontakt:
nie wiem jak to wygląda w korektorze dolotowym i na zaworach, ale w dolocie przynajmniej u mnie jest tylko delikatny film olejowy [żdnej gestej mazi itp.] a oleju wcina mi ok 100 - 200 ml na 5k km, dodam że czesto kręce motor do 5k RPMAdamm pisze:dodatkowo taka mgielka wylapuje drobiny kurzu i inne syfy ktore sie kleja do scianeg a nie ida w turbo
Ostatnio zmieniony śr maja 20, 2009 23:56 przez andrew.zbyrko, łącznie zmieniany 1 raz.
topbrakes.pl
Hamulce na ulicę i do Sportu: klocki hamulcowe, tarcze hamulcowe, przewody w stalowym oplocie
Hamulce na ulicę i do Sportu: klocki hamulcowe, tarcze hamulcowe, przewody w stalowym oplocie
z odmy oprucz mgiełki olejowej wydobywają sie gazy które raczej mało maja w sobie tlenu a co może negatywnie wplywać na osiągi... więc robi sie dylemat jaka odmę zastosować
Ostatnio zmieniony czw maja 21, 2009 00:12 przez GMS, łącznie zmieniany 2 razy.
- andrew.zbyrko
- Gadatliwa bestia
- Posty: 589
- Rejestracja: śr sie 08, 2007 22:18
- Lokalizacja: małopolska
- Kontakt:
to jest argument za.GMS pisze:z odmy oprucz mgiełki olejowej wydobywają sie gazy które raczej mało maja w sobie tlenu a co może negatywnie wplywać na osiągi...
tylko jaka część % tych gazów ma się w stosunku do powietrza pobieranego przez silnik?
topbrakes.pl
Hamulce na ulicę i do Sportu: klocki hamulcowe, tarcze hamulcowe, przewody w stalowym oplocie
Hamulce na ulicę i do Sportu: klocki hamulcowe, tarcze hamulcowe, przewody w stalowym oplocie
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 14 gości