Re: Wykresy z hamowni VR6 - TU wklejamy
: sob kwie 26, 2014 20:34
Witam
Dziś wybrałem się na hamownie obciążeniową do RS Motorsport. VW Golf 4 GTI swap na 2.8 24v BDE napęd przedni skrzynia EBS VR5. Silnik 2002r 175tys km. ok miesiąc temu byłem na zwykłej hamowni i pokazało 192KM i 256NM. No więc od tego czasu zmieniłem olej, wszystkie filtry (filtr paliwa miał 15lat był od nowości nie wymieniany), zmieniłem również świece na nowe NGK platyna. Paliwo Sheell V power Nitro+ . Rozrząd ori nie zmieniany ale sprawdziłem ostatnio na VCDS czy jest rozciągnięty i wyszło kanał 208: -4KW i kanał 209: -5KW więc rozrząd jest w dobrym stanie. Układ wydechowy i pompa paliwa cały czas jest z 1.8. Za jakiś czas zmienie na odpowiedni i podjade na rolki
[youtube][/youtube]
Dziś wybrałem się na hamownie obciążeniową do RS Motorsport. VW Golf 4 GTI swap na 2.8 24v BDE napęd przedni skrzynia EBS VR5. Silnik 2002r 175tys km. ok miesiąc temu byłem na zwykłej hamowni i pokazało 192KM i 256NM. No więc od tego czasu zmieniłem olej, wszystkie filtry (filtr paliwa miał 15lat był od nowości nie wymieniany), zmieniłem również świece na nowe NGK platyna. Paliwo Sheell V power Nitro+ . Rozrząd ori nie zmieniany ale sprawdziłem ostatnio na VCDS czy jest rozciągnięty i wyszło kanał 208: -4KW i kanał 209: -5KW więc rozrząd jest w dobrym stanie. Układ wydechowy i pompa paliwa cały czas jest z 1.8. Za jakiś czas zmienie na odpowiedni i podjade na rolki
[youtube][/youtube]