Strona 5 z 6

Re: VR6 Kapitalny Remont

: czw lut 10, 2011 01:46
autor: omnitrx
omnitrx pisze:witam ponownie teraz mam pytanie o rozrząd mój rozrząd ma ok 1200 KM co myślicie o tym wymieniać na nowy ślizgi itp napinacze praktycznie nie mają śladów użytkowania nowy jest obliczony na ok 250tys KM co wy na to nowy czy ten obecny wkładać jest jakieś ryzyko..... wiem że ryzyko jest zawsze ale potrzebuję obiektywnej opini :-)
bo również się spotkałem z opinią jak wymieniać to tylko dolny :otepienie: a nie widzę w tym celu albo cały albo nic

VR6 Kapitalny Remont

: sob lut 12, 2011 20:14
autor: dawid018
omnitrx, masz rozebrane to wymień.rozrząd nie kosztuje majątku a zawsze będziesz mial spokojną głowe ze już masz to za sobą.



to teraz moje pytanie.po składałem trochę dzisiaj mój silnik.wymieniłem rozrząd poza napinaczem olejowym,ale wymieniłem w nim oring i wyczyściłem go.tylko teraz mam problem bo:
jak był stary oring to szło ścisnąć napinacz do końca(oring przepuszczał powietrze)po założeniu nowego oringu nie mogę ścisnąć napinacza do końca.w środku zostaje powietrze i robi się poduszka powietrzna.nalałem w niego oleju i prawie cały olej wyleciał mi przez dziurkę przez która powinien tam wlatywać i znów na końcu wytworzyła się poduszka.wkręciłem ten napinacz i niby łańcuch jest naciągnięty ale nie wiem czy nie za mocno.czy po odpaleniu silnika wszystko się ustabilizuje??czy coś złożyłem źle??moze oring za ciasny??

może ktoś opisać jak powinno się prawidłowo napełnić ten napinacz??

VR6 Kapitalny Remont

: ndz lut 13, 2011 00:10
autor: omnitrx
dawid018 Po czasie to się unormuje on po odpaleniu sam naciągnie olej i będzie sobie pracować kolega miał coś takiego po prostu na początku może nieco rzęzić ale po ok 5 minutach się unormuje

Re: VR6 Kapitalny Remont

: ndz lut 13, 2011 13:08
autor: WJ
omnitrx pisze:dawid018 Po czasie to się unormuje on po odpaleniu sam naciągnie olej i będzie sobie pracować kolega miał coś takiego po prostu na początku może nieco rzęzić ale po ok 5 minutach się unormuje
Potwierdzam,tak samo jak po odpaleniu silnika który długo był nieodpalany.Musi troche oleju zaciągnąc zeby ucichło.

VR6 Kapitalny Remont

: ndz lut 13, 2011 13:27
autor: dawid018
czyli to ze w napinaczu jest powietrze to nic nie robi i ze narazie jest dość ciasno.po odpaleniu sie powinno unormować?? i jeszcze jedno pytanie.czy przez wykręcenie tego napinacza jest możliwość zeby się jakoś rozrząd przestawił??nic nie było ruszane tylko odkreciłem napinacz.

VR6 Kapitalny Remont

: ndz lut 13, 2011 13:34
autor: omnitrx
tak jest taka możliwość ja odkręciłem napinacz i górny rozrząd mi przeskoczył o 2 lub 3 zęby a co do napinacza to się nie martw on się sam odpowietrzy
taka dobra rada na następny raz jak będziesz zdejmował napinacz to ustaw wałku rozrządu tak by wcięcia przy odmie były poziomo i zablokuj je jakąś blachą będziesz miał pewność że szklanki nie odbiją wałka i ci rozrząd nie przeskoczy

VR6 Kapitalny Remont

: ndz lut 13, 2011 20:55
autor: dawid018
no to w takim razie jutro odkręce jeszcze raz pokrywę zaworów i sprawdze dokładnie ustawienie rozrzadu zeby nie było cyrku po odpaleniu.

Re: VR6 Kapitalny Remont

: ndz lut 13, 2011 22:47
autor: omnitrx
dawid018 pisze:no to w takim razie jutro odkręce jeszcze raz pokrywę zaworów i sprawdze dokładnie ustawienie rozrzadu zeby nie było cyrku po odpaleniu.
dokładnie ostrożności nigdy za wiele, napisz jak poszło jak już go odpalisz :-)

VR6 Kapitalny Remont

: pt lut 18, 2011 01:29
autor: Paździoch
omnitrx pisze:mianowicie : porting, wałki, kolektor i przepustnica od 2.9, kolektor wydechowy 6-2-1 wydech, program, aluminiowe koła pasowe
omnitrx pisze:Wiem również że z tego co chcę zrobić tyle nie osiągnę jestem realistą myślę że z tych modyfikacji wyciągnę ok 180/190 KM
Myśle ze 200km musisz uzyskać ja wymieniłem jak narazie kolektor dolotoy i pozmieniałem dawki wtrysku jak narazie pokazało 186km co czuć pod prawą nogą :jezor: a jeszcze chce torszke zmienić...

VR6 Kapitalny Remont

: pt lut 18, 2011 08:44
autor: dawid018
a ja mam jeszcze pytanie odnośnie sondy.da ja się w vr6 wywalić całkowicie?? a jeśli nie to jaka będzie najlepsza z zamienników bo ori ponad 500zł.czy taka uniwersalna za 150zł ogarnie sie czy nie bardzo??a może używana ale ori lepiej kupić??

i kolejne pytanie odnośnie koła zamachowego.co daje odleżenie koła w niedłubanym silniku??jest jakiś sens wydawania prawie 200zl na to żeby koło było trochę lżejsze??

VR6 Kapitalny Remont

: pt lut 18, 2011 23:24
autor: HGP vr6
ja kupiłem za sonde dałem 450zł za kable 480zł hehe niestety jak sie chce zeby wszysto trybiło jak nalezy trzeba płacic to jest vr6 a nie 1.8 rp :D haha tutaj nie ma opierdalania się :D pozdro a koła nie ma sensu według mnie toczyc jak masz serje totalna... nic to nie da a moze pogorszyc jak zle to będzie zrobione.. pozdro składaj bestie i nie żałuj kasy .. :rozpacz: :chytry:

VR6 Kapitalny Remont

: sob lut 19, 2011 01:02
autor: Arek...
Sonda w IC po znizkach kosztuje 249zł z boscha

VR6 Kapitalny Remont

: pt lut 25, 2011 19:58
autor: omnitrx
Kurcze powiedzcie mi ja wyregulować zawory po włożeniu nowych szklanek i wymianie uszczelniaczy zawory mi się nie domykają :rozpacz: :rozpacz: :rozpacz:

VR6 Kapitalny Remont

: pt lut 25, 2011 22:31
autor: tomatol
A jak uruchamiałeś motor po złożeniu na nowych szklankach??