VR5T a moze VR6
Moderatorzy: bugalon, kkkacper, toffic, VIP
-
- Mały gagatek
- Posty: 104
- Rejestracja: sob paź 11, 2014 22:28
VR5T a moze VR6
Dzięki za info ...
Ale obserwując oferty silników AYL...
Zgroza ...
Za sam goły słupek trzeba dać od 1,5tys do 2,5tys zł...
Nie wspomnę o dokupieniu reszty części potrzebnych do swap-a...
Ale obserwując oferty silników AYL...
Zgroza ...
Za sam goły słupek trzeba dać od 1,5tys do 2,5tys zł...
Nie wspomnę o dokupieniu reszty części potrzebnych do swap-a...
VR5T a moze VR6
bo ogladanie golych slupkow to strzal w kolano.. szukaj gotowca pod swap albo fury zeby kupic caly przod itp. itd.
-
- Mały gagatek
- Posty: 104
- Rejestracja: sob paź 11, 2014 22:28
VR5T a moze VR6
Odgrzeje kotleta
Po dlugich poszukiwaniach musze przyznac sie do porazki...
Nie udalo mi sie znalesc VR6 w rozsadnych finansach ...
Latwiej i szybciej by bylo sprzedac obecne autko i kupic juz z fabrycznie zamontowanym takim silnikiem.
Wiec plan jest taki...
Ide w druga strone...
Silnik moj zostaje i posluzy jako baza.
Do montarzu turbo ...
Narazie w wersji sofft ...
A pozniej...
Po dlugich poszukiwaniach musze przyznac sie do porazki...
Nie udalo mi sie znalesc VR6 w rozsadnych finansach ...
Latwiej i szybciej by bylo sprzedac obecne autko i kupic juz z fabrycznie zamontowanym takim silnikiem.
Wiec plan jest taki...
Ide w druga strone...
Silnik moj zostaje i posluzy jako baza.
Do montarzu turbo ...
Narazie w wersji sofft ...
A pozniej...
-
- Mały gagatek
- Posty: 104
- Rejestracja: sob paź 11, 2014 22:28
VR5T a moze VR6
Plan dosyc prosty:
Silnik seryjny bez odprezania ...
Kolektor wydechowy typu "baran".
Intercoler 550x140x65 od FMIC.PL daje rade do 350KM
Orurownie jak i kolanka rowniez od FMIC.PL
No i...
TURBO GT 28 daje rad do 400KM ...
Co do reszty czesci musze pomyslec ...
Silnik seryjny bez odprezania ...
Kolektor wydechowy typu "baran".
Intercoler 550x140x65 od FMIC.PL daje rade do 350KM
Orurownie jak i kolanka rowniez od FMIC.PL
No i...
TURBO GT 28 daje rad do 400KM ...
Co do reszty czesci musze pomyslec ...
VR5T a moze VR6
to 300 koni bez odprezania,
gt28 jest za mała deko do dzej pojemnosci, bo blyskawicznie wstanie i nie bedzie co szukac juz na 6 tysiacach bo opadac moc bedzie, baran jest do tego bez sensu,
gt28 jest za mała deko do dzej pojemnosci, bo blyskawicznie wstanie i nie bedzie co szukac juz na 6 tysiacach bo opadac moc bedzie, baran jest do tego bez sensu,
Spawanie nierdzewki i aluminium, swapy , montaż turbosprężarek, klatki bezpieczeństwa
Re: VR5T a moze VR6
ehh, nie dopatrzylem ze to v5 hm, to jako tako bedzie ta turbinawojti pisze:to 300 koni bez odprezania,
gt28 jest za mała deko do dzej pojemnosci, bo blyskawicznie wstanie i nie bedzie co szukac juz na 6 tysiacach bo opadac moc bedzie, baran jest do tego bez sensu,
Spawanie nierdzewki i aluminium, swapy , montaż turbosprężarek, klatki bezpieczeństwa
-
- Mały gagatek
- Posty: 104
- Rejestracja: sob paź 11, 2014 22:28
VR5T a moze VR6
NIE...
VR5 zostaje ...
I posłuży jako baza do modzenia...
Na razie będzie ta turbina...
Sprawdzę ile wytrzyma fabryczna uszczelka...
Później zawsze można dać kanapkę i pójść w kute ...
VR5 zostaje ...
I posłuży jako baza do modzenia...
Na razie będzie ta turbina...
Sprawdzę ile wytrzyma fabryczna uszczelka...
Później zawsze można dać kanapkę i pójść w kute ...
VR5T a moze VR6
aa, moje niedopatrzenie.. po co chcesz generowac kolejne koszty? Temat przerobiony, wiadomo co i jak, ludzie, ktorze maja wiedze mowia Ci czego uniknac, zeby nie wbijac sie w problemy, a Ty na sile chcesz to robic? Zastanow sie moze czy w ogole jest sens sie za to zabierac..
-
- Mały gagatek
- Posty: 104
- Rejestracja: sob paź 11, 2014 22:28
VR5T a moze VR6
Ja nie chce od razu 300 czy nawet 500KM...
Chce stopniowo do tego dojść...
To ma być zabawa połączona z nauka.
Jeśli wydmucha uszczelkę.
Trudno ...
Wtedy będę montował tzw "kanapkę".
Sens jest zawsze...
Bo to się robi tworzy dla przyjemności...
Wiem ze silnik mało spotykany z taka opcja ...
Chociaż za naszymi granicami można kupić gotowe zestawy do takiej konwersji ...
Chce podpatrując innych którzy już coś takiego stworzyli zbudować coś na naszym Polskim podwórku.
Lubelski podwórku ...
Chce stopniowo do tego dojść...
To ma być zabawa połączona z nauka.
Jeśli wydmucha uszczelkę.
Trudno ...
Wtedy będę montował tzw "kanapkę".
Sens jest zawsze...
Bo to się robi tworzy dla przyjemności...
Wiem ze silnik mało spotykany z taka opcja ...
Chociaż za naszymi granicami można kupić gotowe zestawy do takiej konwersji ...
Chce podpatrując innych którzy już coś takiego stworzyli zbudować coś na naszym Polskim podwórku.
Lubelski podwórku ...
- klintonMK2
- Gadatliwa bestia
- Posty: 747
- Rejestracja: czw lip 15, 2010 14:17
- Lokalizacja: Ząbkowice Śl.
VR5T a moze VR6
nie wiem czy wiesz ale to, ze silnik będzie doładowany bez odprężania to nie znaczy że ciśnienie generowane przez sprężarkę wydmucha uszczelkę pod głowicą z resztą jak idziesz tak w zaparte to sam zobaczysz co się stanie
-
- Mały gagatek
- Posty: 104
- Rejestracja: sob paź 11, 2014 22:28
VR5T a moze VR6
Według mnie, lepiej nie zabieraj się za to bo nie masz pojęcia o czym piszesz.
Jeśli szkoda Ci wydać na silnik 1,5-2,5k to o jakim Ty uturbianiu mówisz ?
Jeśli szkoda Ci wydać na silnik 1,5-2,5k to o jakim Ty uturbianiu mówisz ?
"Most perfect silence is when
there´s no need to explain"
there´s no need to explain"
VR5T a moze VR6
Coś mi się wydaję, że koszt uturbienia vr5 będzie podobny jak w vr6 czyli jakieś 30 tysi więc wiesz na co się porywasz?
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 2 gości