Cześć,
auto to VW Corrado i jest w trakcie swapa na 2.8 24V BDE, w weekend walczyłem z elektryka (wcześniej ABF z mk3)
Udało się wszystko podłączyć ale...właśnie jest ale, po przekręceniu kluczyka na zegarach nie zapalają się żadne kontrolki i nie słychać pompy paliwa.
Pomiary wykazały, że ECU nie podaje masy na przekaźnik pompy paliwa, po podaniu masy na krótko, pompa się załącza, auto odpala i po 1-2 sek gaśnie.
Pytania nasuwają mi się dwa, czy jest możliwość, że jest IMMO w Ecu (sprzedający zapewniał, że immo jest zdjęte) i dlatego nie podaje masy na przekaźnik pompy?
Czy to może wina braku kontrolek na zegarach, że nie podaje masy ?
Gdzie szukać przyczyny w braku wszystkich kontrolek po przekręceniu kluczyka?
Z góry dziękuje, za wszelką pomoc.
VR6 24V po swapie brak kontrolek i sterowania pompa paliwa
Moderatorzy: bugalon, kkkacper, toffic, VIP
VR6 24V po swapie brak kontrolek i sterowania pompa paliwa
kamien85, no skoro nic nie swieci co brakuje albo zasilania albo masy, jedno z dwoch.. kontrolki sa niezalezne od ecu w tej kwestii.. przekaznik jest sterowany chyba plusem a nie masa, ale za to reki sobie nie dam uciac bo nie pamietam..
A tao swoja droga to co sie nic nie chwalisz, ze cos dzialasz?
A tao swoja droga to co sie nic nie chwalisz, ze cos dzialasz?
VR6 24V po swapie brak kontrolek i sterowania pompa paliwa
Ecu podaje masę na przekaźnik pompy, jest to kabelek różowy, albo fioletowy, ale ręki nie daję Dodam że nie po każdym przekręceniu zapłonu ecu daje masę na przekaźnik
JEDYNE W POLSCE TOLEDO R36Turbo :) www.facebook.com/SeatToledoR36Turbo
VR6 24V po swapie brak kontrolek i sterowania pompa paliwa
No wlasnie... jestem po swapie vr6 12v z 2000r juz ostatni wypust galaxy i to samo zaobserwowalem...Jacek6804 pisze:Dodam że nie po każdym przekręceniu zapłonu ecu daje masę na przekaźnik
Mój mk2 z VR6 TURBO pod maską http://www.forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=87&t=372052
MK1 robi się viewtopic.php?f=86&t=540709" onclick="window.open(this.href);return false;
w12 na codzień
MK1 robi się viewtopic.php?f=86&t=540709" onclick="window.open(this.href);return false;
w12 na codzień
Re: VR6 24V po swapie brak kontrolek i sterowania pompa pali
Dokładnie, starsze wersje załaczały pompę po każdorazowym przekręceniu zapłonu a te nowsze już nie.Dziku VR6 pisze:No wlasnie... jestem po swapie vr6 12v z 2000r juz ostatni wypust galaxy i to samo zaobserwowalem...Jacek6804 pisze:Dodam że nie po każdym przekręceniu zapłonu ecu daje masę na przekaźnik
JEDYNE W POLSCE TOLEDO R36Turbo :) www.facebook.com/SeatToledoR36Turbo
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 8 gości