Obroty nierowne

Masz problem ze swoim VW?
Napisz tutaj co go boli :)

Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP

marlau
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 3
Rejestracja: pt mar 16, 2007 19:31
Lokalizacja: poznan

Obroty nierowne

Post autor: marlau » sob mar 17, 2007 22:11

mam big problem z obrotami w golfie 1993 1,4i benzyna
-jak jest zimny to jeszcze jakos chodzi
-po rozgrzaniu oboty ustalaja sie na poziomie 700-800
-czasami spadaja do 200-300 po czym znowu wzrastaja
-po dluzszej jezdzie na biegu jalowym obroty wzrastaja nawet do 2000 i lekko faluja-po dodaniu gazu i szybkim puszczeniu spadaja do normalnych
-ogolnie obroty caly czas faluja +-200-300
-po zmianie biegu na wyzszy i dodaniu gazu jest moment zadlawienia a samochod reaguje potem szarpnieciem i jedzie
-to samo jest gdy jade 800-120 i lekko puszcze gaz Po ponownym dodaniu gazu dlawi sie na moment szarpnie i jedzie
Czy ktos wie co to za badziew
Z gory dzieki za kazda podpowiedz. Chcialbym to wiedziec zanim pojde do mechanika zeby mi kitu nie wciskal i nie naciagal na koszty



Awatar użytkownika
dav81
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 23
Rejestracja: sob sty 27, 2007 18:50
Lokalizacja: Racibórz Śląskie

Post autor: dav81 » sob mar 17, 2007 22:15

:bigok: :bigok: Kolego poszukaj troszke na forum a napewno znajdziesz podobny temat. Zapewniam ze nie jestes pierwszy z takim problemem. Naucz się kożystać z wyszukiwarki na forum :bigok: :bigok:


POZDRO FOR ALL VW MANIAK`S



marlau
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 3
Rejestracja: pt mar 16, 2007 19:31
Lokalizacja: poznan

Post autor: marlau » sob mar 17, 2007 22:24

a wiec chcialby Ciebie kolego poinformowac ze szukalem i sprobowalem tego co tam naopowiadali(lambda uszczelki czujnik Halla) ale nadal mam problem OK?????????????????



Awatar użytkownika
dav81
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 23
Rejestracja: sob sty 27, 2007 18:50
Lokalizacja: Racibórz Śląskie

Post autor: dav81 » sob mar 17, 2007 23:00

:weedman: a podłączałeś go do VAG`a, podejżewam ze to najszybszy sposób aby cos więcej się dowiedzieć z odczytanych błedów w sterowniku :weedman:


Napisz tesz jaki typ masz silnika ABD czy AEX

Pozatym mozna obstawiać silnik krokowy, przepustnica zabrudzona, zły sygnał z któregoś czujnika ( temp. powietrza, temp. wody, MAP sensor jeśli masz AEX) najlepiej podłączyć do VAG`a i wtedy dużo się wyjaśni.

Jak Pomogłem to wciśnij POMÓGŁ



Awatar użytkownika
anthrax00001
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 52
Rejestracja: pn lip 31, 2006 14:48
Lokalizacja: Tomaszów Lubelski
Kontakt:

Post autor: anthrax00001 » ndz mar 18, 2007 11:20

Miałem takie objawy i mechanik powiedział, że to silnik krokowy
otworzył go, podgiął takie dwie blaszki i złożył, choć powiedział
że gwarancji na to nie daje.

Po tej operacji problem wchodzenia
na wysokie obroty zniknął, ale problem wachań obrotów nie zniknął
i wygląda tak samo, 700-900 czasem spada do 200-300 na ułamek sekundy

jeśli przytrzyma się gaz na np. 2000 obr lub więcej to słychać, że że silnik nie spala równo

Mechaniek coś tam potem grzebał cały dziań w aucie ale nie potrafił ustalić z czego to wynika :(

także czekam niecierpliwie na jakieś informacje

acha, vag nie pokazuje żadnych błędów a wszystkie urządzenia wg.VAG'a są sprawne

silnik 1.4 ABD '94



marlau
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 3
Rejestracja: pt mar 16, 2007 19:31
Lokalizacja: poznan

Post autor: marlau » ndz mar 18, 2007 18:14

a ma ktos dobrego taniego milego uczynnego i uczciwego (sa tacy??) mechanika w Poznaniu najlepiej okolice Ogrodow zebym mogl pojechac na komputerek



Awatar użytkownika
thomas_pl
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 86
Rejestracja: sob kwie 29, 2006 20:13
Lokalizacja: Łódź / Zgierz

Post autor: thomas_pl » ndz mar 18, 2007 18:28

Silnik krokowy sprawdz. a jak nie to VAG pozostaje :) Acha sprawdz poduszke pod wtryskiem , czy nie jest uszkodzona i czy dolot powietrza jest dobrze założony,obejmy przykrecone, rura od cieplego powietrza itd.., moze łapie "fałszywe" powietrze.


thomas_pl - golf MK 3

Awatar użytkownika
anthrax00001
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 52
Rejestracja: pn lip 31, 2006 14:48
Lokalizacja: Tomaszów Lubelski
Kontakt:

Post autor: anthrax00001 » ndz mar 18, 2007 18:44

moze łapie "fałszywe" powietrze.
jeśli łapie to słychać syczenie w pobliżu układu wtrysku - można posłuchać


LPG: [img]http://images.spritmonitor.de/174008.png[/img]

Zablokowany

Wróć do „Techniczne (archiwum)”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Google Adsense [Bot] i 88 gości