Stożek czy oryginał?????

Masz problem ze swoim VW?
Napisz tutaj co go boli :)

Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP

Awatar użytkownika
Yankess
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 26
Rejestracja: pt lis 09, 2007 19:10
Lokalizacja: Ełk
Kontakt:

Stożek czy oryginał?????

Post autor: Yankess » ndz gru 09, 2007 19:43

Witam mam pytanie mam gaz u siebie no i pewnego dnia posypała sie obudowa filtra i sie zastanawiam czy kupic obudowe czy stozek jakis porzadny????Jakie macie dosiadczenia ze stozkiem i co byscie polecili oryginalny filtr czy stoze???????Z góry dzieki



Awatar użytkownika
Szosownik
Forum Master
Forum Master
Posty: 1307
Rejestracja: sob lis 25, 2006 23:39
Lokalizacja: Ostrołęka

Re: Stożek czy oryginał?????

Post autor: Szosownik » ndz gru 09, 2007 19:46

Yankess pisze:Witam mam pytanie mam gaz u siebie no i pewnego dnia posypała sie obudowa filtra i sie zastanawiam czy kupic obudowe czy stozek jakis porzadny????Jakie macie dosiadczenia ze stozkiem i co byscie polecili oryginalny filtr czy stoze???????Z góry dzieki
stożek możesz załozyć ale sam nic nie da prócz dźwięku z pod maski
Ostatnio zmieniony ndz gru 09, 2007 19:46 przez Szosownik, łącznie zmieniany 1 raz.



Awatar użytkownika
Grzesiekk1982
VWGolf.pl Killer
VWGolf.pl Killer
Posty: 2511
Rejestracja: czw sie 03, 2006 01:14
Lokalizacja: Przemyśl

Post autor: Grzesiekk1982 » ndz gru 09, 2007 21:33

Najlepiej oryginał. Stożek nic nie daje, więcej syfu dostaje się do silnika. Jedyna zaleta, to rzadziej się wymienia :bigok:



Awatar użytkownika
kryniu8524
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 14
Rejestracja: sob gru 08, 2007 22:02
Lokalizacja: Nowa sól

Post autor: kryniu8524 » ndz gru 09, 2007 21:35

z stozkiem dzwiek jest całkiem fajny ale tak jak w przypadku umnie w silniku 1.4 to nic niedaje :/ porzadny fitr powietrza K&N kosztuje 150 zł ;-)



Awatar użytkownika
tauka
Forumowy spamer :)
Forumowy spamer :)
Posty: 2270
Rejestracja: wt lip 26, 2005 11:29
Lokalizacja: Nowa Sól
Kontakt:

Post autor: tauka » ndz gru 09, 2007 23:13

Grzesiekk1982 pisze:Jedyna zaleta, to rzadziej się wymienia
Raczej sie nie wymienia tylko się pierze :P
Grzesiekk1982 pisze:więcej syfu dostaje się do silnika
No nie zgodziłbym się. Jeżeli jest odpowiednio konserwowany to nie ma prawa się więcej syfu dostac. Tylko trzeba dbac o to żeby był odpowiednio naoliwiony.
kryniu8524 pisze:z stozkiem dzwiek jest całkiem fajny ale tak jak w przypadku umnie w silniku 1.4 to nic niedaje
Ja miałem w 1.3 i dawał. Autko lepiej sie wkręcało. No i ten dźwięk zabijał wszystkich. Wiadomo nie było przyrostów mocy rzedu 50% (o ile wogóle jakies były) Ale po zdjęciu było widac różnicę we wkręcaniu sie na obroty :)
kryniu8524 pisze:porzadny fitr powietrza K&N kosztuje 150 zł ;-)
Stożki Jacky'ego tez nie są złe i kosztują w granicach 50PLN.


Obrazek

Awatar użytkownika
Grzesiekk1982
VWGolf.pl Killer
VWGolf.pl Killer
Posty: 2511
Rejestracja: czw sie 03, 2006 01:14
Lokalizacja: Przemyśl

Post autor: Grzesiekk1982 » ndz gru 09, 2007 23:21

Podobno się wymienia co kilkaset tys km ;) A co do syfu- to prawa fizyki, im większe szczeliny tym większe drobiny się przez nie przedostaną. Jak filtra ma większą przepustowość to i silą rzeczy wpuści więcej syfu.
Jeśli chodzi o dźwięk, to o wiele więcej da wydech.
Pozdrawiam.



Awatar użytkownika
tauka
Forumowy spamer :)
Forumowy spamer :)
Posty: 2270
Rejestracja: wt lip 26, 2005 11:29
Lokalizacja: Nowa Sól
Kontakt:

Post autor: tauka » ndz gru 09, 2007 23:24

Grzesiekk1982 pisze:Jeśli chodzi o dźwięk, to o wiele więcej da wydech.
Tu się z tobą niezgodzę. Miałem w swoim 1.3 cały wydech przelotowy (bardzo głośny) ale stożek to przebijał wszystko. Było słychac go głośniej i lepiej niż wydech. popytaj ludzi którzy mieli okazję słuchac na majovwce lub manii.


Obrazek

Awatar użytkownika
Grzesiekk1982
VWGolf.pl Killer
VWGolf.pl Killer
Posty: 2511
Rejestracja: czw sie 03, 2006 01:14
Lokalizacja: Przemyśl

Post autor: Grzesiekk1982 » ndz gru 09, 2007 23:52

Mnie jednak nic do stożka nie przekona. Przede wszystkim ze względu na większą przepustowość. Ty stawiasz na dźwięk i masz do tego prawo :bigok:
Poza tym mocy to nie dodaje, nie wierzę. Szczególnie w takich silniczkach. Chyba że w podświadomości czlowiek czuje że auto lepiej idzie, tez tak może być.
Ja dalej stawiam na serię.

Moim zdaniem albo duuuże mody w silniku+ stożek, albo nic.
Tak ja uważam, Ty inaczej

Pozdrawiam



Awatar użytkownika
tauka
Forumowy spamer :)
Forumowy spamer :)
Posty: 2270
Rejestracja: wt lip 26, 2005 11:29
Lokalizacja: Nowa Sól
Kontakt:

Post autor: tauka » pn gru 10, 2007 17:55

Grzesiekk1982 pisze:Poza tym mocy to nie dodaje
no to na pewno. Stożek jedynie dla poprawy dźwięku. Choiaż jak miałem założony stożek to trzeba przyznać że lepiej się wkręcał.


Obrazek

Awatar użytkownika
Walus
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 660
Rejestracja: ndz maja 07, 2006 22:34
Lokalizacja: Piaseczno / W-wa

Post autor: Walus » pn gru 10, 2007 18:04

sam stozek ni daje mocy ale uklad dolotowy owszem u mnie ok 4-5KM
Ostatnio zmieniony pn gru 10, 2007 18:04 przez Walus, łącznie zmieniany 1 raz.


White Rally R16 MK I -viewtopic.php?t=67498
Pussy Wagon MK IV - viewtopic.php?p=3646082#3646082

mucholus
Golfus szalonus
Posty: 91
Rejestracja: wt mar 20, 2007 15:50
Kontakt:

Post autor: mucholus » pn gru 10, 2007 22:26

Witam co do montażu stożka w mk3 trochę eksperymentowałem u mnie w autku i powiem Ci, że autko lepiej się wkręcało na obroty, i wolniej z obrotów spadało, a silnik wydawał znacznie bardziej agresywny dźwięk :chytry: W mk3 jednak jest trochę zabawy żeby to wszystko działało tak jak powinno niestety filtr idąc na fabrycznym dolocie jest stosunkowo blisko silnika i należy zastosować jakąś osłonę termiczną przy montażu stożka bo obroty wariują i auto strzela powietrzem trzeba też porządnie zaizolować łączenie filtra z rurą dolotową bo silnik może łapać lewe powietrze. Najlepiej zastosować dolot z kwasówki i silikonowych złączek zakończony stożkiem :) A co do łapania syfów przez stożek są specjalne preparaty służące do izolowania przed cząsteczkami kurzu na allegro koszt około 40 zł. Moim zdaniem jeżeli chcesz chcesz załatwić wszystko na szybko to lepiej kup obudowę do filtra bedzie taniej i zdecydowanie miej zabawy. Sam wyrzuciłem stożek i śmigam na zwykłym filtrze być może wiosną zabiorę się za kompletny dolot. Pozdrawiam
Ostatnio zmieniony pn gru 10, 2007 22:27 przez mucholus, łącznie zmieniany 1 raz.



Awatar użytkownika
tauka
Forumowy spamer :)
Forumowy spamer :)
Posty: 2270
Rejestracja: wt lip 26, 2005 11:29
Lokalizacja: Nowa Sól
Kontakt:

Post autor: tauka » wt gru 11, 2007 00:43

Walus pisze:sam stozek ni daje mocy ale uklad dolotowy owszem u mnie ok 4-5KM
wg hamowni przyrost mocy w moim był 4KM. :P

[ Dodano: Pon Gru 10, 2007 23:45 ]
mucholus pisze:to lepiej kup obudowę do filtra bedzie taniej i zdecydowanie miej zabawy.
tylko że obudowa nie izoluje od brudu, a jedynie od ciepła. Przynajmniej powinna. Nawet z obudowa trzeba go przyskać olejkiem i prać :P


Obrazek

Awatar użytkownika
Walus
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 660
Rejestracja: ndz maja 07, 2006 22:34
Lokalizacja: Piaseczno / W-wa

Post autor: Walus » wt gru 11, 2007 00:53

tauka pisze:wg hamowni przyrost mocy w moim był 4KM.
a pewny jestes ze to tylko stozek ?? masz moze koncowy tlumik przelotowy czy wyciety katalizator ??


White Rally R16 MK I -viewtopic.php?t=67498
Pussy Wagon MK IV - viewtopic.php?p=3646082#3646082

Awatar użytkownika
tauka
Forumowy spamer :)
Forumowy spamer :)
Posty: 2270
Rejestracja: wt lip 26, 2005 11:29
Lokalizacja: Nowa Sól
Kontakt:

Post autor: tauka » wt gru 11, 2007 02:38

Walus pisze:masz moze koncowy tlumik przelotowy czy wyciety katalizator ??
katalizator był na miejscu a tłumik był odpróżniony do połowy. Ja tam też za bardzo nie wierzę w podnoszenie mocy przez stożek, ale wiem jak się auto sprawowało. Momentalnie wchodziło na obroty. A autka z silnikami 90konnymi musiały się troszke pomeczyć żeby mnie objechać.


Obrazek

Zablokowany

Wróć do „Techniczne (archiwum)”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Google Adsense [Bot] i 63 gości