Witam koledzy szykuje się do regeneracji układu hamulcowego i natrafiłem na problem jak w temacie.
Są trzy średnice i dwa materiały z których są wykonane: 15.87 mm 17.46 mm 19.05mm aluminium lub żeliwo.
Jakie cylinderki do 1.9 TDI 1Z 94r.
Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP
Jakie cylinderki do 1.9 TDI 1Z 94r.
wymiar cylinderka 17.46 mm, co do materiału wydaje mi się że powinien być żeliwny.
Jakie cylinderki do 1.9 TDI 1Z 94r.
No nie do końca bo ja w GTD AAZ mam aluminiowy. Co prawda z chęcią zamienię go na żeliwny bo się tak nie utlenia jak aluminium i łatwo wykręcać odpowietrznik.
EDIT:
Ze swojej strony dodam jeszcze:
- potrzebujesz dobrego klucza 11, najlepiej coś z takich:
http://moto.allegro.pl/listing.php/sear ... =1&order=p" onclick="window.open(this.href);return false;
- jeśli masz aluminiowe bądź przygotowany na wymianę sztywnych przewodów hamulcowych na belce. stalowa końcówka zapieka się w aluminium i ciężko to jest wykręcić bez uwywania przewodu, zwłaszcza, ze dość często nakrętka dociskowa na przewodzie traci możliwość obracania się (w wyniku korozji) na przewodzie i przy odkręcaniu na belce najzwyczajniej ukręci przewód. U mnie w weekend wymieniałem korektor siły hamowania i z aluminiowego korektora nie odkręciła się zadna mimo popukiwania, podgrzewania itp. Wszystkie przewody poszły nowe.
Jeden z cylinderków się odkręcił. Drugi został wyciągnięty z przewodem przez otwór z tarczy kotwiczej i wykręcony w imadle ( da się) - inaczej nie miałby możliwości obracania się z nakrętną.
Zerknij na stan przewodów hamulcowych, zwłaszcza idącego do elastycznego z lewej na prawą stronę. Częściowo jest przykryty osłoną aluminiową i pięknie pod tym rdzewieje. U mnie był z niego strup (długość 1,8 metra).
EDIT:
Ze swojej strony dodam jeszcze:
- potrzebujesz dobrego klucza 11, najlepiej coś z takich:
http://moto.allegro.pl/listing.php/sear ... =1&order=p" onclick="window.open(this.href);return false;
- jeśli masz aluminiowe bądź przygotowany na wymianę sztywnych przewodów hamulcowych na belce. stalowa końcówka zapieka się w aluminium i ciężko to jest wykręcić bez uwywania przewodu, zwłaszcza, ze dość często nakrętka dociskowa na przewodzie traci możliwość obracania się (w wyniku korozji) na przewodzie i przy odkręcaniu na belce najzwyczajniej ukręci przewód. U mnie w weekend wymieniałem korektor siły hamowania i z aluminiowego korektora nie odkręciła się zadna mimo popukiwania, podgrzewania itp. Wszystkie przewody poszły nowe.
Jeden z cylinderków się odkręcił. Drugi został wyciągnięty z przewodem przez otwór z tarczy kotwiczej i wykręcony w imadle ( da się) - inaczej nie miałby możliwości obracania się z nakrętną.
Zerknij na stan przewodów hamulcowych, zwłaszcza idącego do elastycznego z lewej na prawą stronę. Częściowo jest przykryty osłoną aluminiową i pięknie pod tym rdzewieje. U mnie był z niego strup (długość 1,8 metra).
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 9 gości