Regulacja LDA

Forum o modyfikacjach wszystkich silników TD.Turbiny, pompy, wydechy i wszystko na te tematy

Moderatorzy: Michał_1977, bugalon, kkkacper, toffic, VIP

Awatar użytkownika
Lagier
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 232
Rejestracja: sob paź 15, 2005 21:29
Lokalizacja: z Polski ;]
Kontakt:

Post autor: Lagier » ndz lip 30, 2006 12:18

zaprzal pisze:Dj Darecki, sam bolec juz sporo da, ale jak zaczniesz modzic jeszcze z cisnieniem i dawka paliwa to da duzo wiecej :) ogolnie przy Twoim silniku nie masz sie czego bac, seryjnie cisnienie i tak jest niskie

Lagier, nie musisz od razu jakos konkretnie dmuchac, u siebie robilem to stopniowo i obserwowalem jak sie zachowuje autko... Silnik mimo przebiegu moze byc w dobrym stanie, niektore maja duzo wiecej nalatane
dobra to teraz powiedz mi skad wytrzasnac taki bolec? :)

zaprzal czemu nie wrzucicsz tego do porad na glowna? naprawde byloby dla potomnych bo swietnie to opisales


[url=http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=52442&sid=35d1486d4778b56e470bdd838e43350e][img]http://members.lycos.co.uk/lagierek/temp/sig_new.jpg[/img][/url]

[url=http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?p=2941803#2941803]SPRZEDAM!!! DUNLOP SPORT MAXX NEW!![/url]

Awatar użytkownika
Dj Darecki
Forumowy spamer :)
Forumowy spamer :)
Posty: 2252
Rejestracja: ndz maja 14, 2006 18:08
Lokalizacja: NEB-raska
Kontakt:

Post autor: Dj Darecki » ndz lip 30, 2006 12:56

zaprzal, z ciśnieniem narazie nie będe modził bo mam turbo na wykończeniu (spory luz poprzeczny,teraz mam około 0.6 bara) no i dawkę troche zmniejszyłem bo palił prawie 7 litrow i troche dymił.
Mam turbo KKK03 i podobno duzo sie z niego nie wyciśnie max 0.8-0.9 bara.
A co do bolca to można by wyjąć z 1.9td i zobaczyć gdzie jest ryska i wtedy od poczatku do końca ryski spiłować pod kontem np. pilnikiem

Obrazek

tylko nie wiadmo ile podpiłować można by wziąść wymiar od bolca z 1.6 TD

Pozdro


[url=http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=252216][size=142][b][u]>>>VR6 US Mexicanos<<<[/size][/b][/u][/url]
[url=http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=122620][size=142][b][u]>>>Black 1.9TD<<<[/size][/b][/u][/url]


[img]http://img4.imageshack.us/img4/148/podpis1.jpg[/img]

Awatar użytkownika
Lagier
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 232
Rejestracja: sob paź 15, 2005 21:29
Lokalizacja: z Polski ;]
Kontakt:

Post autor: Lagier » ndz lip 30, 2006 13:06

Dj Darecki pisze:zaprzal, z ciśnieniem narazie nie będe modził bo mam turbo na wykończeniu (spory luz poprzeczny,teraz mam około 0.6 bara) no i dawkę troche zmniejszyłem bo palił prawie 7 litrow i troche dymił.
Mam turbo KKK03 i podobno duzo sie z niego nie wyciśnie max 0.8-0.9 bara.
A co do bolca to można by wyjąć z 1.9td i zobaczyć gdzie jest ryska i wtedy od poczatku do końca ryski spiłować pod kontem np. pilnikiem

Obrazek

tylko nie wiadmo ile podpiłować można by wziąść wymiar od bolca z 1.6 TD

Pozdro
ja pomyslalem o wytoczeniu takiego bolca tylko hmm... wymiary :/


[url=http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=52442&sid=35d1486d4778b56e470bdd838e43350e][img]http://members.lycos.co.uk/lagierek/temp/sig_new.jpg[/img][/url]

[url=http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?p=2941803#2941803]SPRZEDAM!!! DUNLOP SPORT MAXX NEW!![/url]

pasiak
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 270
Rejestracja: pt paź 14, 2005 20:17
Lokalizacja: Białystok
Kontakt:

Post autor: pasiak » ndz lip 30, 2006 17:32

Lagier pisze:ja pomyslalem o wytoczeniu takiego bolca tylko hmm... wymiary :/
fabryczny jest tak twardy że noże tokarskie z SW20 nie bardzo chcą się za to brać :grrr: przynajmniej ja ten przypadek miałem :bajer: wziąłem sobie do szlifierki stołowej przyłożyłem pięknie ładnie i na oko :bigok: szlifnąłem


Był passat jest volvo i jeden i drugi ma w znaczku V

Awatar użytkownika
Lagier
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 232
Rejestracja: sob paź 15, 2005 21:29
Lokalizacja: z Polski ;]
Kontakt:

Post autor: Lagier » ndz lip 30, 2006 17:37

pasiak pisze:
Lagier pisze:ja pomyslalem o wytoczeniu takiego bolca tylko hmm... wymiary :/
fabryczny jest tak twardy że noże tokarskie z SW20 nie bardzo chcą się za to brać :grrr: przynajmniej ja ten przypadek miałem :bajer: wziąłem sobie do szlifierki stołowej przyłożyłem pięknie ładnie i na oko :bigok: szlifnąłem
mimo wszystko chcialbym zachowac sobie oryginalny bolec w razie W :) zalozylem topic proszac o wymiary tego z 1.6 TD :) jak cos to po prostu wytocze sobie takowy i gra :)

mozesz cos napisac o roznicy po wymianie bolca? ruszales cisnienie doladowania ?


[url=http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=52442&sid=35d1486d4778b56e470bdd838e43350e][img]http://members.lycos.co.uk/lagierek/temp/sig_new.jpg[/img][/url]

[url=http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?p=2941803#2941803]SPRZEDAM!!! DUNLOP SPORT MAXX NEW!![/url]

Awatar użytkownika
wrubciu
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 65
Rejestracja: pn lip 10, 2006 20:43
Lokalizacja: okolice Chojnic
Kontakt:

Post autor: wrubciu » ndz lip 30, 2006 17:52

Kolego Lagier jak byś miał już te wymiary to daj znać, też na to poluje. Ja niedługo się zabieram za montarz intercoolera.



Awatar użytkownika
Lagier
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 232
Rejestracja: sob paź 15, 2005 21:29
Lokalizacja: z Polski ;]
Kontakt:

Post autor: Lagier » ndz lip 30, 2006 18:16

TUTAJ link do topicu przylaczcie sie do pytania bedzie latwiej a mzoe wspolnie cos wydedukujemy


[url=http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=52442&sid=35d1486d4778b56e470bdd838e43350e][img]http://members.lycos.co.uk/lagierek/temp/sig_new.jpg[/img][/url]

[url=http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?p=2941803#2941803]SPRZEDAM!!! DUNLOP SPORT MAXX NEW!![/url]

pasiak
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 270
Rejestracja: pt paź 14, 2005 20:17
Lokalizacja: Białystok
Kontakt:

Post autor: pasiak » wt sie 01, 2006 06:43

Lagier pisze:mozesz cos napisac o roznicy po wymianie bolca? ruszales cisnienie doladowania ?
różnica jest taka że po szfilnięciu jest sprzęgło do wymiany ](*,) dawka i ciśnienie były ustawione sporo wcześniej


Był passat jest volvo i jeden i drugi ma w znaczku V

Awatar użytkownika
wojtaz83
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 78
Rejestracja: pn maja 08, 2006 07:39
Lokalizacja: Wrocław

Post autor: wojtaz83 » czw sie 03, 2006 21:03

a jak poniesc cisnienie na turbinie tak rozsadnie bo niemam zielonego pojecia :) pliss



arti CCCO
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 32
Rejestracja: śr sie 09, 2006 18:42
Lokalizacja: niedaleko Starogardu

Post autor: arti CCCO » czw wrz 07, 2006 22:49

aaa mam takie pytanko,może ktoś jezdził na ciśnieniu 1 bar..albo cosik mniejszym,chodzi mi oto czy seryjne tłoki wytrzymają,i jak autko się spisywało???
będe bardzo wdzięczny za odpowiedz :pub:



Awatar użytkownika
zaprzal
VW Baron
VW Baron
Posty: 3027
Rejestracja: śr lis 10, 2004 20:06
Lokalizacja: Białystok / Tykocin
Kontakt:

Post autor: zaprzal » czw wrz 07, 2006 22:59

arti CCCO, tloki wytrzymaja i 2bary. Szybciej wydmucha seryjna uszczelke pod glowica, albo Twoje turbo wogole tyle nie nadmucha ;)


[b]nie odpowiadam na PW![/b] prosze o kontakt przez [url]turbodiesel.pl[/url]

arti CCCO
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 32
Rejestracja: śr sie 09, 2006 18:42
Lokalizacja: niedaleko Starogardu

Post autor: arti CCCO » pt wrz 08, 2006 21:55

wielkie dzięki za info :D ja mam w cygarku 2.0 TD ale tłoki jak i większośc części silnika są takie jak w !.6 TD ,poprostu o jeden garek więcej.Zamierzam się pobawic i go kręcic.
Narazie jest sportowa wkładka filtra powietrza i przelotowy tłumik ze strumienicą ,muszę przyznac że to daje się odczuc jakby turbina się troszke szybciej rozkręcała ale żadne cuda.Napewno będe w przyszłości montował stożek z tego względu że jest lepszy od wkładu i zastanawia mnie czy zrobiony przelotowy wydech o większej średnicy niebyłby lepszym rozwiązaniem,a w najbliższym czasie montaż intercollera.Potem zwiększymy ciśnienie doład....no właśnie co powiecie na zaślepienie zaworu upustowego przy kolektorze ssącym a regulowanie tym w turbinie?chociaż po przemyśleniu bym jednak z nim został odpowiednio go regulując.Oczywiście cosik zegarków do pomiaru."Grzybek" w pompie też sprawdze jaki mam.A i czujnik inny wentylatora chłod. no i wentylator lepszy ,pózniej może większa chłod. oleju.Oleje syntetyczne ...........a jeszcze pózniej dorabiac te części co zaczną siadac :panna:

Co sądzicie o działaniach w tym kierunku :smoke:
jakieś rady,krytyka :bajer: ??????
Pozdro.



Awatar użytkownika
zaprzal
VW Baron
VW Baron
Posty: 3027
Rejestracja: śr lis 10, 2004 20:06
Lokalizacja: Białystok / Tykocin
Kontakt:

Post autor: zaprzal » pt wrz 08, 2006 23:09

arti CCCO, niezle, masz fajny silniczek, tez slyszalem, ze jest taki sam jak 1.6 td tylko dodany cylinder a jak wiadomo "there's no replacement for displacement" :D nic tylko dlubac. Dobrze kombinujesz, mysle, ze z tej pojemnosci moze byc ciekawy efekt ;)


[b]nie odpowiadam na PW![/b] prosze o kontakt przez [url]turbodiesel.pl[/url]

ODPOWIEDZ

Wróć do „TD”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 6 gości