|TRABANT 1.1 Polo| drugie życie jako GTI ;-)
: śr kwie 25, 2012 20:17
Witam, od kilku dni mam przyjemność gościć na Waszym forum. Zalogowałem się gdyż posiadam Trabiego z sercem VW 1.6mpi i poszukuję kilku cennych dla mnie informacji. Na chwilę obecną jest to chyba jedyne sensowne forum dot. VW Golfa jakie spotkałem w sieci.
DOSSIER:
- Marka: TRABANT
- Model: 1.1 Universal
- Rok produkcji: 1991
- Kolor: Papyrusweiss
- Pojemność: 1600ccm
- Moc: 106KM
- Silnik: AEE
- Wyposażenie: Elektryczne światła i wycieraczki
MODYFIKACJE:
- Car Audio: TAK, przedni system DIORA gds-1607 zabudowany w panelach i "kurnikach" na słupki. Wzmacniacz AXTON Impact 500C4. Subwooder TONSIL SW2251S. Okablowanie Dietz.
- Felgi: seryjne 4''/13''
- Opony: seryjne 145/80R13
- Zawieszenie: seryjne
- Opis zewnętrzny: 100% oryginał!
- Wnętrze: oprócz audio 100% oryginał.
Poniżej wrzucam zdjęcia mojego "kartona".
TADAAAAAAAA
</noscript>
Auto posiadam dłuższy okres czasu. Miałem już dużo samochodów, min Fiata Coupe 20VT, Calibre V6, BMW 7 e38, 3 e46 itp... Niestety dzisiejsze auta to komputery na 4 kołach i utrzymanie ich w ciągłej sprawności to dramat. Dlatego mam w doopie ciągłe dokładanie do tych wynalazków których i tak nie jestem pewny czy dojadę do celu Mam dość liczną rodzinkę w Niemczech i wiem że tam jest trend powrotu do aut klasycznych tzn. takich które projektowali inżynierowie a nie księgowi. Mam na myśli sprawdzone modele Audi 80 B4, Mercedes W124, Golf III itp... Nurtem naszych sąsiadów zza Odry postanowiłem przesiąść się na coś klasy "panzer" czyli prosta konstrukcja, tanie w utrzymaniu. Dlatego moja weekendowa dotychczas zabawka stała się pełnosprawnym autem rodzinnym Jedyną zmianą którą podykotowała ekonomika jest zmiana serducha na mocniejszy odpowiednik z gamy VW a dokladnie o typ AEE. Do tego zapięta jest 5-cio biegowa skrzynia z Felicji 1.6 .Na wakacje dokładam turbo które już zakupiłem (cały gotowy zestaw). Obecnie autko ma 8s. do setki i rozpędza się do 190km/h.
Pozdrawiam.
DOSSIER:
- Marka: TRABANT
- Model: 1.1 Universal
- Rok produkcji: 1991
- Kolor: Papyrusweiss
- Pojemność: 1600ccm
- Moc: 106KM
- Silnik: AEE
- Wyposażenie: Elektryczne światła i wycieraczki
MODYFIKACJE:
- Car Audio: TAK, przedni system DIORA gds-1607 zabudowany w panelach i "kurnikach" na słupki. Wzmacniacz AXTON Impact 500C4. Subwooder TONSIL SW2251S. Okablowanie Dietz.
- Felgi: seryjne 4''/13''
- Opony: seryjne 145/80R13
- Zawieszenie: seryjne
- Opis zewnętrzny: 100% oryginał!
- Wnętrze: oprócz audio 100% oryginał.
Poniżej wrzucam zdjęcia mojego "kartona".
TADAAAAAAAA
</noscript>
Auto posiadam dłuższy okres czasu. Miałem już dużo samochodów, min Fiata Coupe 20VT, Calibre V6, BMW 7 e38, 3 e46 itp... Niestety dzisiejsze auta to komputery na 4 kołach i utrzymanie ich w ciągłej sprawności to dramat. Dlatego mam w doopie ciągłe dokładanie do tych wynalazków których i tak nie jestem pewny czy dojadę do celu Mam dość liczną rodzinkę w Niemczech i wiem że tam jest trend powrotu do aut klasycznych tzn. takich które projektowali inżynierowie a nie księgowi. Mam na myśli sprawdzone modele Audi 80 B4, Mercedes W124, Golf III itp... Nurtem naszych sąsiadów zza Odry postanowiłem przesiąść się na coś klasy "panzer" czyli prosta konstrukcja, tanie w utrzymaniu. Dlatego moja weekendowa dotychczas zabawka stała się pełnosprawnym autem rodzinnym Jedyną zmianą którą podykotowała ekonomika jest zmiana serducha na mocniejszy odpowiednik z gamy VW a dokladnie o typ AEE. Do tego zapięta jest 5-cio biegowa skrzynia z Felicji 1.6 .Na wakacje dokładam turbo które już zakupiłem (cały gotowy zestaw). Obecnie autko ma 8s. do setki i rozpędza się do 190km/h.
Pozdrawiam.