Ostatni miałem okazje testować przez weekend eRke mk6 z zawieszeniem DCC, na co dzień jestem użytkownikiem golfa GTI mk5 i czaje się na kupno eRki. Mam pytania co do zawieszenia obu aut:
Dlaczego GTI jest twardsze i mniej komfortowe od eRki nawet w trybie sport?
Jaka jest różnica w mechanice zawieszenia obu aut?
Mam wrażenie że sam napęd ma wpływ na "wybieranie" nierówności, w eRce jest bardziej spójne?
Macie jakieś inne wrażenia? Zawsze myślałem że eRka powinna być jeszcze sztywniejsza, ekstremalna, bardziej "torowa"
Felgi i opony takie same w obu autach.
Tylko błagam, nie odpowiadajcie na pytanie "bo to eRka"
Zawieszenie Golf R, GTI, cechy, różnice.
Moderatorzy: G0 Karcio, zlos, VIP
Zawieszenie Golf R, GTI, cechy, różnice.
chyba największa różnica jest w zawieszeniu DCC które działa aktywnie, nie zależnie od wybranego trybu. Każda nowa eRka jest bardziej komfortowa, mk 4 r32 - Taczka a juz golf 6 czy 7 jest bardzo komfortowy
Jest R32
BYŁ: GOLF MKVII R 2.0 DSG 2015 STG 2
BYŁ: Audi S3 8V1 S-Tronic 2014
był: Golf R 2.0 DSG STG 3 by CS
BYŁ: GOLF MKVII R 2.0 DSG 2015 STG 2
BYŁ: Audi S3 8V1 S-Tronic 2014
był: Golf R 2.0 DSG STG 3 by CS
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 7 gości