Kącik posiadaczy MK4

Wymiana doświadczeń użytkowników poszczególnych modeli VW.

Moderator: VIP

Awatar użytkownika
Azgorath
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 693
Rejestracja: czw kwie 18, 2013 11:09

Kącik posiadaczy MK4

Post autor: Azgorath » śr wrz 28, 2016 18:45

Dość dużo doświadczenia mam z oponami w różnych autach, od Nankangów, które są chyba największą padliną na rynku i moim zdaniem nie powinny być dopuszczone do ruchu, bo trochę deszczu i jazda przypomina bardziej łyżwy niż jazdę, szczególnie przy większych prędkościach, nagłym hamowaniu, zmianie pasa ruchu, etc, no ale u nas dość popularne, szczególnie gdy hajs poszedł na osiemnastki, a na bezpieczeństwo już zabrakło. Nexeny są średnie jeśli chodzi o zimówki, weź sobie furkę, która stoi na Uniroyalach, Michelinach, Nokianach, Bridgestone etc. i pojeździj, nawet już nie pomyślisz o Nexenach, szczególnie w cięższych warunkach czy w samochodzie z większą masą. Jak chcesz coś w tej cenie, to weź sobie zimowe Hankooki, naprawdę dobra guma, no i markowa przede wszystkim, ląduje w wielu modelach nowych aut (Audi, BMW, Mercedes, Volkswagen, Skoda, Ford, Hyundai, Kia, Porsche), nie ma sensu pakować się w średnie Nexeny, jeśli można w tej cenie kupić lepiej, albo dołożyć 100-200 zł i mieć jeszcze lepiej.

Wiadomo, zdanie każdy ma swoje, ale moim zdaniem na bezpieczeństwie nie ma co oszczędzać, bo to, że dołożysz do lepszej gumy, może Ci uratować tyłek i zaoszczędzisz kilka tysięcy. Generalnie jak masz pieniądze na Nexeny, to przejrzyj konkurencję, poprzeglądaj testy, poczytaj opinie ludzi, którzy trochę opon już mieli, a wybierzesz lepiej, bo alternatywy są ;) Pisząc szajs trochę przesadziłem, Nexeny szajsem nie są, ale naprawdę można kupić lepiej ;)



Awatar użytkownika
Qto
_
_
Posty: 19378
Rejestracja: pt wrz 01, 2006 19:14
Lokalizacja: Guadalajara
Auto: MK 4
Silnik: ASZ
Kontakt:

Kącik posiadaczy MK4

Post autor: Qto » śr wrz 28, 2016 19:59

tłumaczyć niektórym że opony są lepsze i gorsze...to tak jak próbować wytłumaczyć, że jeśli ma tylko dwie zimówki to że ma je założyć na tylną oś



mass143
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 996
Rejestracja: pn kwie 01, 2013 01:44
Lokalizacja: Sandomierz

Kącik posiadaczy MK4

Post autor: mass143 » śr wrz 28, 2016 20:01

Mam Nexeny Winguardy 215/40/18 i są zajebiste, niczym nie ustępują ojca Nokianom WR D3 z tym, że on ma 15". W zimie przy moim obniżeniu zdarzyło się kilka razy robić za mini pług w śniegu do połowy kratek i poradziły sobie bez dramatu, cofania, odsnieżania



Awatar użytkownika
BartesWZL
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 782
Rejestracja: ndz mar 29, 2015 15:25
Lokalizacja: Lubin/ dolnośląskie

Re: Kącik posiadaczy MK4

Post autor: BartesWZL » śr wrz 28, 2016 20:54

Azgorath pisze:
bartas20 pisze:miał/ma ktoś do czynienia z takimi oponami : http://www.oponeo.pl/model-opony/nexen-winguard-sport
warte uwagi?
Szajs, omijać z daleka. Na oponach nie ma co oszczędzać, jak chcesz tanio i bardzo dobrze, to weź sobie Nokiany na zimę. Na lato od biedy mogą takie być, ale na zimę bym nie ryzykował, szczególnie, że w Polsce warunki są dość trudne, bo co chwilę odwilż, potem znowu przymrozek, etc.
BartesWZL pisze:Nexeny na pierwszy montaz ida w KIA i z tego co rozmawialem z klientami spisuja sie dosyc fajnie, moze warto spróbować:)
Nie wiem czy pracujesz w salonie, ale piszesz bzdury. W Kia`ch w tańszych i słabszych modelach ląduje Hankook Kinergy Eco (bardzo dobra guma swoją drogą), w tym roku kupiłem komplet takich i spisują się bardzo dobrze, trochę się obawiałem Hankooka, ale w testach się nie mylili. W mocniejszych modelach ląduje Michelin Sport Contact.
Adek99 pisze:BartesWZL, nie lepiej NOKIAN'y ? Trochę droższe ale ... mam i chwalę :bigok:
:bigok: :bigok: Nie raz już wysiadałem z fury na oblodzonym parkingu, chodziłem jak na łyżwach, a autko nawet trakcji nie straciło ;) Do tego świetnie sobie radzi w błocie pośniegowym, etc, które bardzo często występuje na ulicach.

Chodziło mi że my jako serwis sprzedajemy opony Nexen zimowe klienta. Letnie tak jak mówisz, Conti/Michelin/Hankook.


Moje MKIV 2.0 Votex/X3
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=89&t=578589" onclick="window.open(this.href);return false;

Corrado VR6 <3
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=91&t=605382" onclick="window.open(this.href);return false;

Awatar użytkownika
btard
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 513
Rejestracja: sob mar 17, 2012 17:03

Re: Kącik posiadaczy MK4

Post autor: btard » czw wrz 29, 2016 10:12

Azgorath pisze: Nie raz już wysiadałem z fury na oblodzonym parkingu, chodziłem jak na łyżwach, a autko nawet trakcji nie straciło ;)
Z kolcami jeździsz?



Awatar użytkownika
nitrox89
Dawca organów
Dawca organów
Posty: 2111
Rejestracja: wt gru 21, 2010 21:49
Lokalizacja: Kraków okolice
Auto: mk4 AXR+

Re: Kącik posiadaczy MK4

Post autor: nitrox89 » czw wrz 29, 2016 21:30

Biedak że mnie, kupiłem 18 i jeżdżę na Nankangach. Tata będzie zły. A w zimie Nokiany mi się trochę slizgaly na mokrym, chyba ich nie zgloryfikuje :/

Wysłane z mojego E6653 przy użyciu Tapatalka


Rust is lighter than carbon fiber

boris_kafarrow
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 753
Rejestracja: ndz gru 02, 2012 18:11

Kącik posiadaczy MK4

Post autor: boris_kafarrow » czw wrz 29, 2016 22:09

http://moto.pl/MotoPL/1,88389,19695445, ... stwie.html" onclick="window.open(this.href);return false;

Jak się mają testy opon, do rzeczywistości



Awatar użytkownika
HojaNT
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 612
Rejestracja: wt cze 14, 2011 16:46
Lokalizacja: Gostyń

Kącik posiadaczy MK4

Post autor: HojaNT » pt wrz 30, 2016 10:20

Pomoże ktoś albo podrzuci wsad do licznika 1J5 920 925 A


Kupię:
- Wahacze regulowane do 4motion
- Gwint 4 motion

Moje MK4 http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=89&t=579960" onclick="window.open(this.href);return false;

Awatar użytkownika
trepson_vlcrew
VAG ŁOWICZ
VAG ŁOWICZ
Posty: 3952
Rejestracja: śr gru 08, 2010 19:53
Lokalizacja: Łowicz

Kącik posiadaczy MK4

Post autor: trepson_vlcrew » pt wrz 30, 2016 12:22

Wchodze do garażu żeby wyjechać odpalam jest ok..
Chce wjechac za jakies2 godziny kręci jakies 5 sekund dopiero wtedy zapala i obroty skaczą do 3tys spadają dławi sie nie równo chodzi i dymi z wydechu...
co moze być. odłączona na chwile przeypływka ale nic nie poprawia się, odłączony aku na chwile podłączony znowu problem nie ustaje...

silnik 1.8t 180km

nie wiecie co moze byc nie halo ?


Obrazek

http://www.forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=89&t=413934
#vlcrew #bagged #12_5j #widebody #1.8t #custom #LY3D #mk4

boris_kafarrow
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 753
Rejestracja: ndz gru 02, 2012 18:11

Kącik posiadaczy MK4

Post autor: boris_kafarrow » pt wrz 30, 2016 17:10

Może problem z układem paliwowym



Awatar użytkownika
trepson_vlcrew
VAG ŁOWICZ
VAG ŁOWICZ
Posty: 3952
Rejestracja: śr gru 08, 2010 19:53
Lokalizacja: Łowicz

Kącik posiadaczy MK4

Post autor: trepson_vlcrew » pt wrz 30, 2016 22:22

Pompa pracuje normalnie paliwo dochodzi...


Obrazek

http://www.forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=89&t=413934
#vlcrew #bagged #12_5j #widebody #1.8t #custom #LY3D #mk4

Awatar użytkownika
BartesWZL
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 782
Rejestracja: ndz mar 29, 2015 15:25
Lokalizacja: Lubin/ dolnośląskie

Kącik posiadaczy MK4

Post autor: BartesWZL » sob paź 01, 2016 05:47

Trepson, moze nie daje takiego cisnienia jak trzeba, wepnij manometr przed listwe paliwowa i zobacz cisnienie.


Moje MKIV 2.0 Votex/X3
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=89&t=578589" onclick="window.open(this.href);return false;

Corrado VR6 <3
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=91&t=605382" onclick="window.open(this.href);return false;

Awatar użytkownika
sebcio
VW Das ist auto
VW Das ist auto
Posty: 736
Rejestracja: ndz gru 28, 2008 19:06
Lokalizacja: kuj-pom

Kącik posiadaczy MK4

Post autor: sebcio » sob paź 01, 2016 16:18

trepson_vlcrew, miałem podobny problem ale nie w golfie. był to sterownik silnika.


lama mechaniczna ;D

boris_kafarrow
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 753
Rejestracja: ndz gru 02, 2012 18:11

Re: Kącik posiadaczy MK4

Post autor: boris_kafarrow » sob paź 01, 2016 17:08

trepson_vlcrew pisze:Pompa pracuje normalnie paliwo dochodzi...
Miałem na myśli bardziej, to że jakiś wtrysk leje, skoro póżniej obroty skaczą mocno, albo jakiś zaworek zwrotny, lub tak jak kolega pisze, komputer. Swoją drogą u brata w dieslu jest podobnie z tym, że na zimnym pali normalnie i jeździ bardzo dobrze, natomiast na ciepłym już cięzko pali, z 5-8 sek trzeba kręcić, i nie wiemy co to, a już sporo rzeczy wymieniliśmy i sprawdziliśmy.



ODPOWIEDZ

Wróć do „Kąciki”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 6 gości