Post
autor: JARO-77 » śr lip 23, 2008 14:00
cowboy pisze:JARO-77 pisze:Wydajniejsze wtryski
to nie miałeś w tym AWX pompek AL ???
JARO-77 pisze:calosc juz na silniku:)
ładnie to wygląda
Musialem zmienic na AL-ki bo byly inne juz niepamietam oznaczen? a silnik to AVF.
[ Dodano: Sro Lip 23, 2008 19:15 ]
Tak jak obiecalem, wstawiam fotki z prac nad wydechem
Ten wydech to pelny przelot bez tlumikow. Niejest glosno a dzwieki wydobywajace sie z rury sa dosyc ciekawe:)
Rury to nierdzewka kwasoodporna 2,5cala calosc spawana tigiem
gdzie niegdzie bylo ciasno ale ciesze sie ze mam to juz za soba:)
Ostatnio zmieniony śr lip 23, 2008 19:57 przez
JARO-77, łącznie zmieniany 2 razy.
Golf mk I kiedys 1.8 8V GTI a juz teraz 2.0 16V ABF. noi jeszcze mk III VR6 + mkIII 2.0 16V ABF po swapie na 1.8T i golf mkI cabrio 1.9 TDI PD 6 biegów i jak narazie 170ps