[audi b2] 2door sedan quattro R30T 650KM@780NM race car

Moderator: G0 Karcio

ODPOWIEDZ
Awatar użytkownika
cowboy
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 7253
Rejestracja: czw wrz 15, 2005 13:27
Lokalizacja: Warszawa

[audi b2] quattro R32 VR6 Turbo time attack projekt

Post autor: cowboy » pt sty 17, 2014 11:31

HX35 sprzedane, nowe turbo replika, hybryda GT35/40 + TIAL + fitrl zestaw na 550, moze 600KM

Obrazek

nowe fotele MIRCO GT z mocnej tkaniny + mozliwość homologacji FIA za dopłatą

waga 6,4 kg, ogólnie bardzo fajny kubeł, polecam

Obrazek

Obrazek

magle z RS2 sprzedany

powstaje zupełnie nowy układ kierowniczy niespotykany w Audi 80 ;)
niestety seryjne rozwiązanie jest troche słabe i bedzie przeróbka na "normalny układ" czyli wąsy przy zwrotnicy za osią ( a nie przed)
przy tym cofniecie silnika i katy drązków byłby nieakceptowalne, poza tym drążki pracują w komorze silnika co koliduje z osprzetem
docelowo bedzie 2 obroty, czyli maks skręt w lewo to jeden obrót i analogicznie w prawo
zastanowiam sie jeszcze o ile powiekszyc skręt i co na to przeguby powiedzą ;)



Awatar użytkownika
stolniczkow
Forum Master
Forum Master
Posty: 1717
Rejestracja: ndz kwie 05, 2009 11:34
Lokalizacja: SD
Kontakt:

[audi b2] quattro R32 VR6 Turbo time attack projekt

Post autor: stolniczkow » pt sty 17, 2014 12:36

A wiesz już na jakich podzespołach ten układ kierowniczy?


Czarne S3 1.8T - Dynosoft, MG Motorsport - 276km/365Nm
Grupowy chiptuning Aligator (DynoSoft) Katowice
Obrazek

Awatar użytkownika
cowboy
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 7253
Rejestracja: czw wrz 15, 2005 13:27
Lokalizacja: Warszawa

[audi b2] quattro R32 VR6 Turbo time attack projekt

Post autor: cowboy » pt sty 17, 2014 13:30

wiem bo przeciez sam to rozkminiam i sam kupowałem maglownice ;) (przy pomocy olozwierskiego i guziora)

problem w tym jest taki ze B2 ma wąsko Mcphersony, bo jest to 105cm na górze kielkichów, seryjnie camber jest na 0 wiec drążki aby zachowac ackermany są szerzej (bo z przodu) na około 110

jak zrobimy normalny układ, czyli wąs z tyłu to z ackermanem wychodz 100

jesli damy teraz 2cm na górze kielichów coby było około 2,5 st negatywu to pomiedzy sworzniami koncówek drązków wychodzi jakies 97 cm - w przyblizeniu, dzieje sie tak bo mocowanie wąsa jest wysoko na amortyzatorze a nie jak w wiekszosci aut nisko przy zwrotnicy

potrzebny był magiel z krótką obudową i długimi drązkami o duzym wychyleniu listy i krótki (mała ilość obrotów) czyli cos co wystepuje rzadko ;) np magiel z EVO 2,1 obrotu kosztuje około 4000 PLN ;)

jutro podjade pewnie to pomierzyc jak dobrze pojdzie ale mam nadzieje ze to co załozyłem w teorii sprawdzi sie w praktyce ;)



Awatar użytkownika
kkkacper
_
_
Posty: 2325
Rejestracja: wt sty 15, 2008 23:02
Lokalizacja: pomorskie
Kontakt:

[audi b2] quattro R32 VR6 Turbo time attack projekt

Post autor: kkkacper » sob sty 18, 2014 13:27

mega te stolki, mam takie same i bylem mega zadowolony! ;)


:dol: 2.8 VR6 24v Tornado Rot - mk II :dol: :satan: :satan: :dol: 3.0 VR6 Turbo 4motion - mk IV :dol:

Obrazek Obrazek

S.
Super eS.
Super eS.
Posty: 816
Rejestracja: wt gru 02, 2008 20:55
Lokalizacja: Santorini

[audi b2] quattro R32 VR6 Turbo time attack projekt

Post autor: S. » śr sty 22, 2014 22:55

W końcu! Myślałem że temat umarł, ale nie, jest dobrze ;)
Skąd brałeś turbo?



Awatar użytkownika
cowboy
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 7253
Rejestracja: czw wrz 15, 2005 13:27
Lokalizacja: Warszawa

[audi b2] quattro R32 VR6 Turbo time attack projekt

Post autor: cowboy » pt sty 31, 2014 10:45

trubo od k64

caster / camber / proackerman mod ON :grin:

Obrazek

na razie jest mega rozbieznosc, caster /camber platesy które sam zaprojektowałem są poustawiane na pałe ale fajnie auto wyglada na tym skrecie



ForeCast
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 852
Rejestracja: pt sie 21, 2009 22:18
Lokalizacja: Mrągowo/Warszawa

[audi b2] quattro R32 VR6 Turbo time attack projekt

Post autor: ForeCast » pt sty 31, 2014 17:53

no proackerman mocno zaawansowany, wygląda jak konstrukcja do driftu - nie będzie aż za dużej nadsterowności?


Mój Golf:viewtopic.php?f=88&t=485892
Kupię zderzak przedni do Golfa mk3 w kolorze LP3G

Awatar użytkownika
cowboy
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 7253
Rejestracja: czw wrz 15, 2005 13:27
Lokalizacja: Warszawa

[audi b2] quattro R32 VR6 Turbo time attack projekt

Post autor: cowboy » czw lut 06, 2014 14:08

przymiarka spojlera ZENDER - okazyjnie zanabyłem za 150 PLN

Obrazek

cambery i rozporka w X

Obrazek

jest juz zrobiona maglownica na gotowo oraz wielka łapa do skrzyni

doatkowo wymysliłem ze do wahaczy z B4 wstawilismy (a raczej Guzior wstawił) gruby sworzeń 19mm z B3 dzieki czemu mamy 2 stopnie seryjnego wyprzedzenia z B4 + dodatkowe 2 stopnie na sworzniu + opcjonalnie 3,5 stopnia dodatkowo na górze kielkicha

wymysliłem tez custom wąsy do mcphersona z reguacją ackermana i szybkosci skrętu oparte o koncówki FLURO i bedą robione custom drazki kierownicze
czekam az Birol to wytnie na CNC

powoli wygląda jednak że cos z tego moze bedzie i auto nie skonczy na strazackiej ;)



Awatar użytkownika
Maygo99
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 191
Rejestracja: ndz lut 20, 2011 20:14
Lokalizacja: SZCZECIN

[audi b2] quattro R32 VR6 Turbo time attack projekt

Post autor: Maygo99 » czw lut 06, 2014 22:30

Fanatyk inaczej tego nazwać się nie da :helm:


Forum golf>>> http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=87&t=386162" onclick="window.open(this.href);return false;
Jetta Club>>> http://www.jettaclub.pl/viewtopic.php?f=5&t=2236" onclick="window.open(this.href);return false;

ukiloki
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 207
Rejestracja: wt sty 29, 2008 00:05
Lokalizacja: łódź
Kontakt:

[audi b2] quattro R32 VR6 Turbo time attack projekt

Post autor: ukiloki » pt lut 07, 2014 00:46

a co jest na strażackiej?



Awatar użytkownika
rysiektr
Mistrz KieroVWnicy
Mistrz KieroVWnicy
Posty: 6202
Rejestracja: ndz paź 22, 2006 23:49
Lokalizacja: Minczewo/Warszawa
Kontakt:

[audi b2] quattro R32 VR6 Turbo time attack projekt

Post autor: rysiektr » pt lut 07, 2014 00:51

ukiloki,
Autokasacja i szrot przy okazji.


http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=88&t=164952 mój były golf

Dzikun Performance - swapy silników VAG
adaptery do obrotomierza 1.8T VR5 VR6 R32 golf mk1 mk2
M 3.8.X, ME 7.X.X, MED 9.1 immo off, usuwanie sond, błędów DCT, dogrywanie LC, POPS & BANGS itd.
elektryka/wiązki do swapów wysyłkowo

Awatar użytkownika
miko85
ONLY VW 3 GTI
ONLY VW 3 GTI
Posty: 1028
Rejestracja: pn paź 31, 2011 17:02
Lokalizacja: WLKP,MIĘDZYCHÓD
Auto: VW GOLF IV
Silnik: AQN

[audi b2] quattro R32 VR6 Turbo time attack projekt

Post autor: miko85 » wt lut 25, 2014 21:43

mogę się założyć że na pewno by tam nie skończyło za dużo czasu pracy i serca włożonego w projekt żeby w prasie wylądowało
a tak ogólnie to kozacka furka nawet w tym stanie :bigok:
gratki za dalsza walkę i chęci na dokończenie projektu =D>


Obrazek
było MEIN STORY OD ABU DO VW III GTI
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=88&t=459758
JEST AUDI A6 QUATTRO
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=91&t=589929
KTO BIEDNEMU ZABRONI ŻYĆ BOGATO

Awatar użytkownika
cowboy
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 7253
Rejestracja: czw wrz 15, 2005 13:27
Lokalizacja: Warszawa

[audi b2] quattro R32 VR6 Turbo time attack projekt

Post autor: cowboy » pt kwie 04, 2014 08:48

kolektor dolotowy wystrugany
teraz do Dziaka na flowbench i w polerke ;)

Obrazek

Obrazek

Obrazek

Obrazek

tak to wyglada z boku

Obrazek



Lukasz1985
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 115
Rejestracja: ndz paź 07, 2007 22:08
Lokalizacja: Cambridge
Kontakt:

[audi b2] quattro R32 VR6 Turbo time attack projekt

Post autor: Lukasz1985 » sob kwie 05, 2014 12:53

Trąbki tej samej długości?Jaka pojemność plenum?


VW Bora TDI-sold

ODPOWIEDZ

Wróć do „Nasze auta - Projekty”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 46 gości